Katkaistako kaveruus abortin takia? Kaverini tietää
miten epätoivoisesti me on toivottu ja yritetty lasta vuosikaudet, nyt hän pamahtanu paksuksi yhden yön kännipanosta ja taivastelee sitä suureen ääneen,eikä kuulemma "tietenkään" muuta mahdollisuutta kuin abortti. Pistää niin vihaks!! Eukko itse jo 34v,voi olla viimenen mahdollisuus edes saada lasta itselläänkin,mut eihän tää sitä mieti.
Kommentit (8)
miten epätoivoisesti me on toivottu ja yritetty lasta vuosikaudet, nyt hän pamahtanu paksuksi yhden yön kännipanosta ja taivastelee sitä suureen ääneen,eikä kuulemma "tietenkään" muuta mahdollisuutta kuin abortti. Pistää niin vihaks!! Eukko itse jo 34v,voi olla viimenen mahdollisuus edes saada lasta itselläänkin,mut eihän tää sitä mieti.
Eli sinänsä ymmärrän, miltä lapsettomuus tuntuu. Mutta miten ihmeessä tilanteesi helpottuisi jos kaverisi saisi lapsen? Ja miksi kaverisi pitäisi saada lapsi, koska sinä olet lapseton?
Mielestäni olet kyllä aika lapsellinen.
Eli sinänsä ymmärrän, miltä lapsettomuus tuntuu. Mutta miten ihmeessä tilanteesi helpottuisi jos kaverisi saisi lapsen? Ja miksi kaverisi pitäisi saada lapsi, koska sinä olet lapseton?
Mielestäni olet kyllä aika lapsellinen.
Ja kuitenkin itsekin haluaa lapsia"sitten joskus" - miksei se lapsi vois olla tämä lapsi just nyt? ap
päätti sitten miten tahansa. Tokihan tuon ikäiselle alkaisi olla viimeiset ajat saada lapsi, mutta päättipä hän sitten miten tahansa, niin miksi sen pitäisi vaikuttaa mitenkään teidän ystävyyteenne???
Onko lapsettomuuden myötä maailmasi kutistunut sanaan minä.
Se mitä ystäväsi tekee on hänen oma juttunsa ja sinun tehtäväsi on ystävänä kuunnella ja olla kiitollinen, että ystäväsi luottaa sinuun.
Tunnut sen verran mulkulta ihmiseltä, että ihme tosiaan että sulla on edes ystäviä.
mikä tässä on se syy että haluat kaveruuden katkaista?
mikä tässä on se syy että haluat kaveruuden katkaista?
En tiedä,onko meillä mitään yhteistä tosiaankaan (enää).Enkä ole mikään mulkku.ap
sen se lapsi pitäis antaa? Ymmärrän hyvin jos ei halua jonkun tuntemattoman kännipanon kanssa lasta. Toisaalta en ihan ymmärrä miten 34 vuotias kämmäilee ku mikäkin teini.
Kaveruuden saa katkaista ihan mistä syystä tahansa.