Biozell Color Mask - kokemuksia?
Mitä värejä olette kokeilleet? Miten onnistui? Ja tärkein: miten tän saa pois sormista?
Kommentit (195)
Värjättyihin hiuksiin antaa hieman sävyä. Värjäämättömään ei tartu oikeastaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Värjättyihin hiuksiin antaa hieman sävyä. Värjäämättömään ei tartu oikeastaan ollenkaan.
Mulla on värjäämätön kullankeltainen väri hiuksissa. Kokeilin Biozellin Caramell-sävyä. Tukasta tuli tosi kiiltävä ja sävy syveni vielä entisestään. Pidän tästä todella paljon, koska antoi myös ihanan kiillon.
Mulla on värjäämättömät hiukset ja tiesin kyllä ostaessa, ettei tämä ole sama juttu kuin oikea hiusväri. Itse pidän tätä terveellisempänä vaihtoehtona kuin oikeita värejä, niin siksi ihan hyvä olla olemassa, kun vaan muistaa valita sopivan sävyn eikä esim yritä blondausta tummiin hiuksiin.
Laitoin joskus jotain pinkkiä/punaista eikä se juuri näkynyt, vaan muutti vähän sävyä, kun mulla on punapigmenttiä luonnostaan hiuksissa.
Sinistä käytin kahteen kertaan silleen että oli reilu vuosi välissä. Ekalla kerralla kesti monta kuukautta ennen kuin vikat värit oli lähteneet, loppuvaiheessa se näkyi vaan tietyssä valossa vihertävänä. Tokalla kerralla kaikki lähti muutamassa viikossa ja muuttui siis vihreäksi aika pian. En siis laittanut ainetta joka pesulla enää uudestaan, vaan vain sen yhden kerran.
Biozell Color Mask. Ei enää koskaan. Tein pari päivää sitten sekoituksen sävyistä Coffee ja Frozen Mocha ja levitin sen todella tarkasti siveltimellä hiuksiin. Ja sekoitin siis massan myös todella huolellisesti. Halusin saada viileän ruskean sävyn hiuksiin. Värjätyt hiukset alla, joissa tasainen väri.
No lopputulos oli punalaikukas, epätasainen, osaan hiuksista väri tarttui, osaan selvästi ei. Yritin korjata lopputulosta levittämällä saman setin hiuksiin uudelleen ja lopputulos oli vielä laikukkaampi ja punaisempi. En voi suositella.
Onko kellään kokemusta, millä tämän saa ihan kokonaan pois hiuksista? Ei haalistettua, vaan pois. Pitääkö tehdä värinpoisto? :0
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ymmärrä että näillä pigmenttihoitoaineilla ei värjätä hiuksia? Eikai se nyt juurikasvuun tartuka... Ite käytän sitä punasta, punaseen tukkaan. Se kirkastaa värin, se sen idea on.
Jaa no mitäs tämä on, jos ei värjäämistä, kun vaalennettuihin hiuksiin saan pinkin tai vaikka oranssin värin nimenomaan näillä hoitoaineilla?
Vierailija kirjoitti:
Omissa hiuksissani sävyt chocolate ja frozen mocha punertavat voimakkaasti. Chocolatesta tuli punertavan ruskea. Frozen mocha on myös omissa hiuksissani lämmin vaaleanruskea joka punertaa. Pari kertaa olen testannut eri pohjalla, värjättyihin sekä vaalennettuihin hiuksiin. Sama lopputulos. Varsinaista punaista väriä hiuksissa ei ennen color maskeja ole ollut.
Minulla itsellä alkoi hiukset punertamaan, kun laitoin kuiviin hiuksiin Frozen Mocha -sävytettä. Alla oli värjätyt, hyvin vaaleat hiukset, eikä ollenkaan punaisen sävyä. Luonnostaankin olen maantienruskean värinen hiuksiltani.
Frozen mocha -sävystä tuli itselle epätasaiset ja hieman puna-oranssin sävyiset. Alla oli siis käsitelty, vaalea tukka ja halusin vain vähän tummentaa.
Frozen mocha on todella punainen! Pakkauksen kuvaus viileästä ruskean sävystä ei pidä lainkaan paikkansa. Oikeampi kuvaus olisi punaruskea. Laitoin tästä palautetta Biozellille, mutta eivät ikinä vastanneet mitään.
mulla on blondit hiukset ihan luonnostaan. kahesti oon sillä pinkillä biozell värillä värjänny ja kerran lilalla. nyt ajattelin laittaa sitä frozen mochaa ja kattoo mitä tapahtuu :D en oo siis ikinö millään rajummilla väreillä värjänny
Oon kokeillut nyt sekä Frozen Mochaa että Chocolatea tummentmaan vaaleiksi blondattujen latvoja (omaa kylmän ruskeeta väriä tyvessä) ja molemmat osottautu todella punertavaksi. Tarkoitus oli yrittää saada omaa väriä vastaavaa kylmää sävyä, eli ei kyllä valitettavasti tavoite onnistunu. Mutta tummeni kyllä.
Mitenkähän käy? Itsellä siis "maantien" väriset hiukset ja ostin Chocolate-värin. Ilmeisesti pitää ainakin olla hansikkaat kädessä?
Niin ja pitääkö olla puhtaat hiukset? Sitä ei mainittu putelin ohjeessa.
Nyt kokeilin tuota hiusväriä ja totesin, että oli turha ostos. Juuri mitään muutosta ei tullut.
- ap -
Minä testasin tumman ruskeaa, mutta petti odotukset. Kädet värjäytyivät, mutta hiukset ei. En suosittele.
Sellainen vinkki, että älkää ikinä käyttäkö tuota sinistä biozellin väriä! Muuttuu vihreäksi ja kestää turhan pitkään hiuksessa.
Myös rasberry tarttuu vaalennettuun hiukseen nopeasti ja tehokkaasti. Itse yritin sävyttää hattaranpinkiksi, mutta kirkkaan pinkki tuli.
Riippuu hiuksista, mut sininen kestoväri ei tarttunut juurikaan mun hiuksiin, mutta tää biozellin night sky sävy tarttui ja jämähti täysin.