Mitä mieltä nuorison oikeuksista?AVUVA!!!
Itse olen koulun keittiössä töissä ja jatkuvasti vkonlopun jälkeen nuoriso on sotkenut ja räkinyt ja ja nyt viimeisimpänä murtanut häkkivaraston lukon ja levittäneet kaikki maitolaatikot ym. ympäristöön, pientä nuotiaotakin on silloin tällöin pidetty pahvirullakon vieressä. No nyt on koulujen kesäloma aika ja satuin pe iltana pyöräilemään kyseessä olevan koulun ohi ja piha oli täynnä n. 40 14-16v nuorta ja olivat taas murtautuneet häkkivarastoon ja sotkeneet pihan toisen kerran saman vrkauden aikana. Joku oli jättänyt reppunsa keittiön oven taakse missä luki että yksityisalue oleskelu kielletty. Meno oli sen verran hurja että otin repun sisäpuolelle että saataisiin vihdoin näitä tekijöitä tilille ja soitin poliisit paikalle! Poliisit tuli n. 1/2 päästä kun jäljelle jäänyt nuoriso oli melkein rikkonut repun takana olleen oven. Poliisit tuli paikalle ja keskusteli nuorison kanssa ensin ja sitten tulivat syyttämään minua kun olin ottanut luvatta jonkun repun! miitään muuta poliisit ei puhuneet kun syyttivät vain minua kun olin ottanut toisen omaisuutta luvatta haltuuni!Mitä mieltä olette olenko syyllinen,hyvä ettei rikosrekisteriä tullut mut onneksi älysin häipyä ajoissa paikalta ettei niin käynyt!
Et sitten tullut ajatelleeksi ENSIN soittaa poliisille? Kannattaa hankkia kamerakännykkä, niin sillä saa kätevästi kuvia rikospaikasta todisteeksi.
Oliskohan sattunut poliisin pojan reppu, jonka siirsit?