Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistakaa tämä, kun pohditte, minkä merkkisiä vaippoja ostaa vauvalle:

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Grow up!

Vierailija
22/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T: toinen kana-aivo joka kehtaa käyttää rahaa vaippoihin

Luuletteko tosiaan, että ap tarkoitti aloituksessaan teitä?

Olen hämmästynyt siitä, miten teilläkin kuitenkin on aikaa höpönlöpönlöpöä kirjoittaa netissä (kokonaista kaksi kappaletta, ja tähän aikaan yöstä!). Ja miten vähän se vammaisen lapsen vanhemmuus loppujen lopuksi opettaa elämästä. Niin kuin nyt tässä tapauksessa ymmärtämään kulutusjuhlan kritisointimielessä tehtyä ap:n kirjoitusta.

Eivätkö ihmiset voi ymmärtää, että joillakin on asiat kuitenkin paaaaaaaaaaljon pahemmin kuin heillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUN MIELESTÄNI (nro 6) tekopyhä on ihminen, joka tekee toisin kuin saarnaa.

Jos ap käyttää esim. kestovaippoja, antaa rahaa säännöllisesti hyväntekeväisyyteen, tekee mahdollisesti työkseen jotain kv. politiikkaan liittyvää, ei itse pohdi vaippamerkkejä (kuten tällä palstalla noin 60 prosenttia kirjoittajista tekee), en olisi valmis häntä tekopyhäksi tuomitsemaan.

Sen sijaan kysyisin, miksi tälläinen aloitus herättää näin kiihkeitä vastareaktioita? Näin KYYNISIÄ vastareaktioita?

Vierailija
24/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi sitten vetää vihannes nekkuun muiden kommenteista? Pointti? Mitä pitäisi tehdä? Tuskin kukaan meistä on iloinen viattomien lasten kuolemista, mutta paraneeko tilanne sillä että lopetamme kuluttamisen? Vaikka osallistun kulutusjuhlaan, niin se ei kyllä tarkoita ettenkö tuntisi surua ja myötätuntua näitä vähäosaisia kohtaan.

Vierailija
25/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Olen hämmästynyt siitä, miten teilläkin kuitenkin on aikaa höpönlöpönlöpöä kirjoittaa netissä (kokonaista kaksi kappaletta, ja tähän aikaan yöstä!). Ja miten vähän se vammaisen lapsen vanhemmuus loppujen lopuksi opettaa elämästä. Niin kuin nyt tässä tapauksessa ymmärtämään kulutusjuhlan kritisointimielessä tehtyä ap:n kirjoitusta.

Eivätkö ihmiset voi ymmärtää, että joillakin on asiat kuitenkin paaaaaaaaaaljon pahemmin kuin heillä?

Eikä vammaisen tai sairaan lapsen kanssa eläminen opeta elämästä mitään muuta kuin että se on paskaa. Mutta ap:n ja muidenkin kannattaisi pikkuisen miettiä, mistä rupeaa vouhkaamaan. Se että ostaa lapselle vaippoja jotka maksavat 5 senttiä vähemmän kappaleelta kuin vieressä oleva paketti, ei auta näitä kuolevia lapsia mitenkään.

Ne jotka haluavat auttaa, auttavat monesti silloinkin kun rahaa ei oikeastaan edes olisi ylimääräiseen, ja jättävät vaikka sen juustopaketin ostamatta ihan siksi että kummilapselle Bangladeshiin pitää lähettää rahaa. Ja ne joita ei auttaminen kiinnosta, eivät sitä rahaa laita hyväntekeväisyyteen, vaikka sitä olisikin.

Ja kyllähän tässäkin ketjussa on yksi maailmanparantaja joka käyttää rahaa meikkeihin näyttääkseen hyvältä. Eikö niiden lasten elämä olisi tärkeämpää? Paljonko sun ripsiväri maksoi ja kuinka pitkäksi aikaa sillä rahalla olisi saanut suola-sokeriseosta ripuloivalle lapselle?

Vierailija
26/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo tuo aloitus epäonnistui " miettikääpä seuraavan kerran..." Miettikääpä, siis TE MUUT MIETTIKÄÄPÄ. Eli heti aluksi nostaa itsensä kultaiselle jalustalle; te teette näin ja minulla on varaa kritisoida teitä, koska itse olen täydellinen.

Vierailija
27/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä " kaikki mulle heti ja vielä ilmaiseksi" -tyyppejä. Ei kiitos!

Älkääkä nyt kaikki sitten käykö kimppuuni, toki ei ihan kaikki pakolaiset tuohon kastiin mahdu, mutta ihan liikaa tuolla asenteella tässä maassa kuitenkin asustelee, maassa maan tavalla!

Vierailija
28/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi pakolaismäärää mitenkään vähentää (toivoisinhan itsekin saavani jostain turvapaikan jos täällä syttyisi sota) mutta töitä saisivat tehdä! Ihan järkyttävää että pakolaiset saavat kaiken maailman sosiaaliavustuksina enemmän rahaa kuussa kuin monet suomalaiset matalapalkkatyöntekijät. Jos tekisivät edes töitä sen rahan eteen niin sitten ok.

Vierailija
29/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

veronsa maksavat ovat tervetulleita, kansalaisuudella ei väliä!

T. 30