Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistakaa tämä, kun pohditte, minkä merkkisiä vaippoja ostaa vauvalle:

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin sitten Pampersia, Liberoa, Muumia, Dailyä tai Lidlin vaippoja.

Vierailija
2/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin sitä, mitä sosetta antaisin ruuaksi, itsetehtyä vai purkista.

Ja että ostaisinko reimatecin vai jonkun muun haalarin. Ja sitä, miten mun pieni jaksaa sairaalassa, nukkuukohan se jo. Ja selviääkö hengissä maksansiirrosta. Tai löytyykö sitä siirrännäistä edes ajoissa. Entäs jos taas ruokatorvesta repeää suoni ja vauva vuotaakin kuiviin, kun sitä vuotoa ei saada ruiskutettua siksi että veri peittää näkyvyyden.

Pointtisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut ihmiset VOIVATKIN olla niin itsekeskeisiä ja tuijottaa vain omaan napaansa, että eivät tajua, kun heitä yritetään " ojentaa" ?

Ap:n idea lienee, että kun maailmassa kuolee miljoonia lapsia NÄLKÄÄN, siis oikeasti ravinnon puutteeseen (ja ajattele sitä äitiä, joka joutuu katsomaan sivusta, vaikka taitaa toki olla itsekin nälkäkuoleman partaalla), niin vaippamerkkien pohtiminen on tosi turhaa hommaa? Hmm, kilahtaako päässä mikään?

Vierailija
4/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen välillä niiiiiiiiiiiiiiiiin täynnä tätä länsimaista hapatusta ja kulutushysteriaa, joka tälläkin palstalla vallitsee, että pakko oli tehdä tästä uutisesta (HS:n uutisesta) aloitus tänne.

Jääkää hyvästi, poistun taas. Täällä on täysin kritiikitöntä ja kana-aivoista porukkaa, kuten aina.

Tulen taas kuukauden kuluttua, kun löydän uutisen, jonka LUULISI koskettvan teitä. Tällä kertaa se koski kuolevia lapsia, ehkä ensi kerralla tarvitaan jotain vielä stydimpää.

Vierailija
5/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et meikkaa, et osta uusia vaatteita, et käy elokuvissa tai harrasta mitään muitakaan ylellisyyksiä! Nekin on tosi turhia asioita!

Vierailija
6/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itsekästä jne, mutta lapsella on edes mukava olo niissä hyvissä vaipoissa ilman ihottumia ja hiertymia. Siis sen ajan kun vielä on elossa.

Mutta jätänkin lapselle ostamatta sopivat vaipat ja ostan halvempia vaippoja joista tulee ihottumaa ja pissat ja kakat lahkeesta ulos. Ihan siksi että jossain päin maailmaa joku lapsi kuolee.

T: kana-aivo

Vierailija
7/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ei jää rahaa mihinkään hyväntekeväisyyteen, ja vaikka jäisi, miettisin tarkoin mihin sen antaisin ettei joudu vääriin käsiin.

Ja mä en aina jaksa tuota melua siitä että kun meillä on asiat hyvin ja muilla ei...pitäisikö tässä sitten jättää vaipat ostamatta ja tuntea syvää sympatiaa näitä ihmisiä kohtaan? Päinvastoin, olen hyvin onnellinen siitä vähästä mitä meidän perheellämme on kun tiedän että maailmassa on ihmisiä joilla asiat on tuhannesti huonommin kuin meillä. :)

Vierailija
8/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ostin sitten Pampersia, Liberoa, Muumia, Dailyä tai Lidlin vaippoja.

Niinhän se logiikka menee: ei se ole muilta pois, jos minä saan sata miljoonaa euroa optioita.

Ei ole ei, mutta se on EPÄOIKEUDENMUKAISTA. Ja sitä pitäisi edes joskus jokaisen ihmisen pohtia. Kyse ei ole kateudesta vaan yksinkertaisesti oikeudenmukaisuudesta.

Totta kai minä meikkaan (olen nro kuutonen ja ap), haluanhan huolehtia itsestäni ja olla uskottava, kun ihmisten keskuudessa elän. Mutta minua et pääse syyttämään tuhlailusta, kiitos viisaiden vanhempieni. Ja minä annan säännöllisesti hyväntekeväisyyteen rahaa.

Olisin muuten myös valmis maksamaan enemmän veroja, jotta tuloerot eivät kasvaisi (olen hyvätuloinen = kk-palkka 3900 e) ja jotta voisimme ottaa enemmän pakolaisia, mieluiten lapsipakolaisia eli lapsiperheitä.

Vierailija
9/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tee elintenluovutustestamentti, jos et ole tehnyt jotain. Nimittäin sinäkin voit kuolla koska tahansa, ja elinsiirto pelastaa ihmishenkiä.

Vierailija
10/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hohhoijaa, kuten jo aiemmin sanoin, tämän keskustelun taso kyllästyttää, ja koska joudun lähinnä puolustautumaan (en siis keskustelmaan), N-Y-T poistun.

Hyvää yötä, toivottavasti lapsenne vaippa on mahdollisimman pintakuiva tänä yönä!

Vierailija
11/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tee elintenluovutustestamentti, jos et ole tehnyt jotain. Nimittäin sinäkin voit kuolla koska tahansa, ja elinsiirto pelastaa ihmishenkiä.

Joku taitaa olla unen tarpeessa. Ei ole arvostelukyky ihan kymppi.

Vierailija
12/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla melko tekopyhä, kun lapselle ei saa ostaa " turhia" hyviä vaippoja, mutta itse laitat rahaa niinkin tarpeettomaan asiaan kuin meikit. Kumpi sinulle on tärkeämpää, se että lapsellasi on hyvä olo pintakuivassa vaipassa ilman ihottumaa vai se että nenäsi ei kiillä? Taitaa olla se jälkimmäinen...

Vierailija
13/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on käytössä Liberon Baby&Go housuvaippa (0,25¿/kpl).

Jos ap:n kuukausipalkka on tuota luokkaa ja peräänkuulutat oikeudenmukaisuutta, niin meille voit laittaa tulemaan puolet palkastasi joka kuukausi. Meidän kun pitää tulla toimeen opintotuella ja vanhempainrahalla.

Vierailija
14/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Joku taitaa olla unen tarpeessa. Ei ole arvostelukyky ihan kymppi.

Vierailija
15/29 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeankin sitten heti suremaan kuolevia lapsia ja alan laiminlyömään tätä elävää. Siitähän se maailma muttuu paremmaksi (not). Totta kai pitää antaa rahaa keräyksiin ja koettaa sitä kautta auttaa.

Vierailija
16/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rupeankin sitten heti suremaan kuolevia lapsia ja alan laiminlyömään tätä elävää. Siitähän se maailma muttuu paremmaksi (not). Totta kai pitää antaa rahaa keräyksiin ja koettaa sitä kautta auttaa.

Vierailija
17/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun on käytössä Liberon Baby&Go housuvaippa (0,25¿/kpl).

Jos ap:n kuukausipalkka on tuota luokkaa ja peräänkuulutat oikeudenmukaisuutta, niin meille voit laittaa tulemaan puolet palkastasi joka kuukausi. Meidän kun pitää tulla toimeen opintotuella ja vanhempainrahalla.

Luulitko oikeasti, että TE olette jotenkin ansainneet hyväntekeväisyyden? Voiko ihminen enää tämän itsekeskeisemmäksi mennä - haluaa kuolevien lasten rahat?

Vierailija
18/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette osta koskaan mitään ylimääräistä, kuolevien lapsten rahat kun menevät sitten teidän humputuksiinne.

Luokittelisin turhuuksiin mm. hiustenhoitoaineet, hiustenmuotoilutuotteet, meikit, kaikki einekset ja ei-elintärkeät elintarvikkeet(riisi kyllä pitää aika pitkälle hengissä), vaatteet joita ei oikeasti tarvitse (kyllä yksilläkin housuilla pärjää ja jos rikki menee niin parsimaan. Housurahat voi sitten antaa hyväntekeväisyyteen)

Vierailija
19/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kirjaimellisesti. Suomessakin on paljon lapsia (ja aikuisia), jotka ovat avun tarpeessa!

Vierailija
20/29 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: toinen kana-aivo joka kehtaa käyttää rahaa vaippoihin