Mitä mieltä meidän hääkakusta? (kuva)
Kommentit (27)
..näyttää todella kauniilta mutta ei oikein syötävältä, vaan koristeelta ja kuivakalta. Ehkä se syötävyys ei ole hääkaukussa tärkeintä.
onko tarkoitettu syötäväksi? Vaikea leikata paloja
mut tosiaan aika persoonaton... Ja entä maku? Onko tuo päällinen jotain sokerimassaa? Jos niin se ei oo kyllä kovinkaan hyvää, tulee liian makeaa.
muttei herkullisen näköinen. Vähän muovinen.
Mutta tuon rinnalle pitää saada kyllä toinenkin kakku :)
itselleni ehkä turhan yksinkertainen...
Itse en tietäisi mitä tehdä noiden koristeiden kanssa, saati miten sitä leikattaisiin. Mutta ulkonäössä ei kyllä vikaa ole, mieluusti sitä maistaisinkin.
yhtään herkullisen näköinen. Ei kai se päällinen ole marsipaania?
Tykkään itse raikkaista kakuista, joissa on päällä tuoreita marjoja ja muuta vastaavaa.
Joutuu ottamaan korkean ja kapean palan mistä seuraa varmaan paljon sotkua.
Kolmikerroksisena olisi parempi - niin että kerrokset olisivat matalampia.
mutta sellaiselta, että ei houkuttele syömään. Eli näyttää "ei-hyvän-makuiselta"
Miten pirussa tuosta saa mitään leikattua!?
Nätti toki mutta aika "tyttömäinen". Mitä miehesi siitä pitää?
Montako prosenttia on syötävää? (olen katsonut liikaa Livin Huikea Kakkukisa -ohjelmaa)
Ainoat ei-syötävät tuossa taitaa olla alareunan nauhat.
Pitsikuviota saa painettua sokerimassanauhaan ja helmet taitavat olla pursotettuja pikeeristä tms.
Päälliset kukat taitaa olla jotain massaa, vaikka nätit ruusuthan saisi pursottamallakin, hieman pienemmiksi vain jäisivät.
mutta jos vain ulkonäkö merkitsee, niin sitten ok. Näyttää oikein kauniilta, mutta epäilisin makua. Siis voihan tuo hyvääkin olla, mutta tulee mieleen se vanha sanonta "Moni kakku päästä kaunis".
Mutta ei sellainen mitä tekisi mieli maistaa...
Voi toki olla herkullinenkin, mutta luulen että tuon vahvuus on visuaalisessa puolessa.
Ihan nätti, aika persoonaton. Näyttää siltä että maistuu liian makealle.