Kreikan matkaajia linjoilla?
Löytyykö AV:n tämäniltaisesta porukasta ketään, joka olisi hiljattain lomaillut Kreikassa? Suuntaamme pikapuoliin Rodokselle, ja olisi mukava tietää, näkyikö talousvaikeudet ym. mitenkään käytännön elämässä.
Kommentit (8)
niin ei siellä mitään tavallisesta poikkeavaa ole.
Varmaan on ihan jees kaikin puolin lomakohteena.Meinataan kuitenkin ottaa varuiksi reilusti käteistä mukaan
Varmaan on ihan jees kaikin puolin lomakohteena.Meinataan kuitenkin ottaa varuiksi reilusti käteistä mukaan
Lehdissä kehotettiin ottaan taaloja varoiksi.
Jos jääny vaikka venhoja jostaain, niin ilman muuta mukaan.
Se eroo rahaunioniosta on jo povailtu monell viikonlopulle.
ja ajella pikkukylät, ja käydä linnan raunioilla.:)
Lisäksi taas tulen tuputtamaan Romios ravintolaa vanhasta kaupungista.
Tuon olenkin kuullut jo aiemmin, että maksukortteja saatetaan huolia nihkeämmin. Itse en ole ollenkaan peloissani turvallisuuden tms. suhteen, nuo lomasaaret ovat kuitenkin niin oma juttunsa verrattuna manner-Kreikkaan ja etenkin Ateenaan.
Muita vinkkejä?
mitään poikkeavaa ollut.
henkilökunta hotekkissa ja muuallakin oli erittäin ystävällistä, samoin kaikki kaupungin kaduilla
mulla on aina käteistä matkassa, en ota pankkiautomaatilta rahaa, enkä maksa kortilla
meillä oli allinclu hotelli, joten rahaa kului kyllä todeella vähän, mitä muutaman mekon ostin yms
luulen, et ongelmia on lähinnä manner kreikassa..
toivotaan et ei eurosta poistu kreikka.
mukavaa matkaa kaikille.
niin ja matkavakuutukset kunnossa.
varokaa suomalaisia lomaosakkeen myyjiä! Älkää menkö halpaan, kun voitat muka pääpalkinnon arpajaisissa. Tuhlaat vain kallista loma-aikaasi!
Suomalaisia on suolistettu tuolla. Saksalaiset ei matkusta enää ollenkaan koska heidät tapettaisiin heti