Kuinka monta senttiä voi saada pois parissa kuukaudessa?
Ystävän hääjuhlat tulossa ja viime vuonna ostettu mekko ei mahdu päälle. Minulla ei ole varaa ostaa uutta ja laihtua muutenkin pitäisi. Nyt toivoisinkin mielipiteitä kuinka paljon vyötärö-rinnanalus alueelta on mahdollista saada parissa kuukaudessa pois? Mekko jää auki n.7 cm, toivotonta tiedän. Pituutta on tällä hetkellä 168 cm ja painoa 77.
Kommentit (13)
3 senttiä 2 kuukaudessa pois. Tietty kun on enemmän ylimääräistä niin lähteekin reippaammin kuin minulta joka olen hoikka jo valmiiksi.
7 cm parissa kuukaudessa kuulostaa aika kunnianhimoiselta mutta onnea yrityksellesi!
Varmasti laihdut ja laihtumalla nopeimmin pienenee ympärysmitat. Liikunnalla menee jopa puolikin vuotta.
Mulla on tismalleen samanlainen tilanne. Olisi kiva kuulla jos joku on onnistunut samanlaisessa suunnitelmassa. Että voikin harmittaa että on päästänyt itsensä tähän kuntoon.
lähti joka toinen päivä tunnin zumballa 5cm vyötäröstä kahdessa kuukaudessa.
Jos jätät herkut pois kaupassa käydessäsi, niin säästät sen verran rahaa että voit ostaa uudenkin mekon vaikket laihtuisikaan. Eli ei tarvitse mittailla.
Se on totta että herkkurahoilla saisi säästettyä uudenkin mekon verran. Nyt olisi kuitenkin hyvä tsemppi ja motivaatio laihduttaa jos tuohon nykyiseen mekkoon olisi mahduttava. Olisin kuitenkin halunnut tietää onko se käytännössä edes mahdollista jos ei ihan vesikuurilla kahta kk ole.
Ap
jotain sellaista hoikentavaa alusasua, jos vaikka sellainen auttaisi edes vähän asiaa.
Parissa viikossa 7 kg, ainakin mulla.
Olkoonkin vaan osa nestettä, pöhöttää sekin.
Onko muilla kokemusta korseteista?
Onnistuisiko sellaisella saamaan senttejä pois tarpeeksi kyseisiltä alueilta?
Miten tuo korsetti toimii nimenomaan juuri rintojen alla? Saako yhtään senttiä pois. Yleensähän se kai pienentää nimenomaan vyötäröä?
Kiitos vinkeistä. Vielä olisin innokas kuulemaan tosielämän onnistujatarinoita.