Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä käynyt lasten kanssa lähteltä piti tilanteita?

Vierailija
12.06.2012 |

Meillä..

Esikoinen (silloin 6v) meinasi jäädä auton alle. Itse tulin perässä 3 veen kanssa ja esikoinen meni edellä pyörällä.

Lapsi pysähtyi AINA suojatien ja pihateiden viereen. No yks päivä, kun lähdettiin eskarista kotiin ja lähdettiin ylittämään eskarin lähellä olevaa suojatietä, niin meitä kohti kaahaa joku mulkku ylinopeutta (ja viis veisasi hidasteista). Lapsi oli jo ehtinyt lähteä liikkeelle, mutta onneksi ehdin reagoida.

Nyt tänä keväänä lapsi tippui todella pahasti puusta.

Joukossa tyhmyys tiivistyy ja vuotta vanhempi poika yllytti meidän lasta (kää nyt 7v) ja lapsi tippui pahasti puusta, onneksi häneltä murtui "vaan" nilkka ja kyynärpää ja pari kylkiluuta ja hänelle tuli paha aivotärähdys, mutta tuossa olisi voinut käydä pahemminkin, kun tippuu 2,5 metristä.

Onneksi porukassa oli kolmas lapsi, joka juoksi hakemaan äitinsä.

4v taas meinasi jäädä pari vuotiaana auton alle. Taapero seisoi vieressäni (ja piti kädestä kiinni) ja odotettiin, että valot vaihtuu. Oli talvi ja Erittäin liukas tie. Mulla oli toisessa kädessä kauppa kassi ja mulla jalka lipesi -> lapsi lensi pyllylleen ja liukui tielle (=ei ollut tasainen kohta). Onneksi vieressä ollut pappa ehti reagoida nopeasti ja sai lapsen hupusta kiinni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi