Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!! Rv 24 ja äsken alkoi hirveät mahakrampit ja verinen

Vierailija
12.06.2012 |

kirkas vuoto jossa isoja klimppejä mukana.. Voiko olla kaikki silti vielä ok?!! Olen yksin kotona ilman autoa,mies töissä eikä vastaa puhelimeen, paniikki,mitä teen?!!!Pitääkö mun soittaa ambulanssi?Viime yönä jo jomotti ja vihloi mahaa niin että heräsin siihen,mutten osannu pelätäsen kummemmin

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo riittävän järkyttynyt muutenkin, nyt itkee aivan hysteerisesti inhottavia kommenttejanne.

Sairaalassa olemme, sikäli kun se kenellekään kuuluu. Haluatteko vielä sairaalan nimenkin?

Olen syvästi pahoillani, etten ollut vastaamassa puhelimeen päivällä kun vaimoni yritti minulle soittaa, ja siten joutui jakamaan elämämme tähän asti traagisimman tapahtuman haaskalintujen parissa. Asiallisille kommentoijille kiitokset myötätunnosta.

nyt viimeistään meni tää provo yli. Kuka on niin saatanan urpo että jakaa tällaista palstalla?! Ja kultamussukkamies tulee ja korjaa tilanteen. Pyrsk. Oikeesti aika sairasta leikitellä näin vakavalla asialla, ap!

Vierailija
22/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä olette sairaalassa iloisissa merkeissä. Nyt ei ollut aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo riittävän järkyttynyt muutenkin, nyt itkee aivan hysteerisesti inhottavia kommenttejanne.

Sairaalassa olemme, sikäli kun se kenellekään kuuluu. Haluatteko vielä sairaalan nimenkin?

Olen syvästi pahoillani, etten ollut vastaamassa puhelimeen päivällä kun vaimoni yritti minulle soittaa, ja siten joutui jakamaan elämämme tähän asti traagisimman tapahtuman haaskalintujen parissa. Asiallisille kommentoijille kiitokset myötätunnosta.

nyt viimeistään meni tää provo yli. Kuka on niin saatanan urpo että jakaa tällaista palstalla?! Ja kultamussukkamies tulee ja korjaa tilanteen. Pyrsk. Oikeesti aika sairasta leikitellä näin vakavalla asialla, ap!

Vierailija
24/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani!

Jotenkin ei voi käsittää tätä nettikulttuuria, miten sitä voikaan anonyymia pahoittaa toisten mielen ja kirkastaa omaa kruunuaan. Ei vaan jaksa ymmärtää.

Vierailija
25/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen ihminen ei oikeasti tuollaista kokiessaan katso tarpeelliseksi päivystää tällä palstalla itse tai mies "vaimonsa puolesta".

Täällä vaan on valitettavasti hyväuskoisia ihmisiä, jotka törsäävät myötätuntoaan ja osanottojaan tällaisille pelleille.

Vierailija
26/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin että ihminen hakee paniikissa apua juurikin tällaiselta palstalta. Varsinkiin jos ei saa puhelimella kiinni läheisiään.

Paniikissa ihminen ei välttämättä toimi mitenkään järkevästi ja oikea toimintatapa ei välttämättä tule edes mieleen.

Jos on tottunut keskustelemaan vaikka nyt täällä, voi ainut toimiva ajatus olla että 'siellä on ihmisiä, ne tietää'

Ja aloittaja saikin varmaan tarpeelliset ohjeet, soita ambulanssi, ja toimi niiden mukaan.

Toisen kerran hän voi sitten itse olla auttajan paikalla kun joku toinen ihminen on paniikissa, eikä toimi sillä hetkellä aivan järkevästi.

Voimia aloittajalle =) toivon että kaikki menee hyvin.

Vierailija
27/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotona jo palstailemassa. Eipä oikein mee läpi eikä tihku myötätuntoa täältä, sori...

mieti jos ap:n tilanne olikin aito.

Vierailija
28/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu miehen tekstiä ei.

Vierailija
29/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli viestin saatuaan suoraan sairaalaan. Ei voitu vauvan hyväksi enää tehdä mitään. ja oli varmaan helvetin typerää tulla nettiin ihmettelemään eka mut kai se oli joku itsesuojelumekanismi koittaa olla myöntämättä itelleen että tässä nyt voi oikeesti käydä hullusti. Mustaa on nyt.ap.

Vierailija
30/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämä tylsää, eikö keneltäkään saa huomiota muuten kuin sepittämällä puuta heinää nettipalstalle?

Vierailija
31/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo riittävän järkyttynyt muutenkin, nyt itkee aivan hysteerisesti inhottavia kommenttejanne. Sairaalassa olemme, sikäli kun se kenellekään kuuluu. Haluatteko vielä sairaalan nimenkin? Olen syvästi pahoillani, etten ollut vastaamassa puhelimeen päivällä kun vaimoni yritti minulle soittaa, ja siten joutui jakamaan elämämme tähän asti traagisimman tapahtuman haaskalintujen parissa. Asiallisille kommentoijille kiitokset myötätunnosta.

Vierailija
32/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin että ihminen hakee paniikissa apua juurikin tällaiselta palstalta. Varsinkiin jos ei saa puhelimella kiinni läheisiään.

Paniikissa ihminen ei välttämättä toimi mitenkään järkevästi ja oikea toimintatapa ei välttämättä tule edes mieleen.

Jos on tottunut keskustelemaan vaikka nyt täällä, voi ainut toimiva ajatus olla että 'siellä on ihmisiä, ne tietää'

Ja aloittaja saikin varmaan tarpeelliset ohjeet, soita ambulanssi, ja toimi niiden mukaan.

Toisen kerran hän voi sitten itse olla auttajan paikalla kun joku toinen ihminen on paniikissa, eikä toimi sillä hetkellä aivan järkevästi.

Ap:lla meni ehkä minuutti hakea ja saada apua - miten niin hän toimi siinä väärin? Kaikki eivät ole sairaanhoitoalan ammattilaisia eivätkä tiedä, miten eri tilanteissa pitää toimia. En minäkään olisi tietänyt ap:n kuvailemassa tilanteessa, mitä siinä on meneillään.

Hain itsekin tällä palstalla neuvoa toista kuukautta sitten odotuksen kanssa. Monet jakoivat kokemuksiaan ja osasin tehdä oikeat ratkaisut. Lapsi syntyi samana päivänä ja terveenä. Olen neuvojille syvästi kiitollinen.

Ikävä kyllä täällä palstalla on myös noita haahkalintuja joiden motiivi on olla vain mahdollisimman pahoja toisia kohtaan. Mitä heikommassa tilanteessa ihminen on, sitä parempi. Uskon että he tulevat saamaan elämässä ansionsa mukaan.

Syvä osanotto ap:lle ja perheelle.

Vierailija
33/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla meni ehkä minuutti hakea ja saada apua - miten niin hän toimi siinä väärin? Kaikki eivät ole sairaanhoitoalan ammattilaisia eivätkä tiedä, miten eri tilanteissa pitää toimia. En minäkään olisi tietänyt ap:n kuvailemassa tilanteessa, mitä siinä on meneillään.

Hain itsekin tällä palstalla neuvoa toista kuukautta sitten odotuksen kanssa. Monet jakoivat kokemuksiaan ja osasin tehdä oikeat ratkaisut. Lapsi syntyi samana päivänä ja terveenä. Olen neuvojille syvästi kiitollinen.

Ikävä kyllä täällä palstalla on myös noita haahkalintuja joiden motiivi on olla vain mahdollisimman pahoja toisia kohtaan. Mitä heikommassa tilanteessa ihminen on, sitä parempi. Uskon että he tulevat saamaan elämässä ansionsa mukaan.

Syvä osanotto ap:lle ja perheelle.

et sitten osaa lopettaa ajoissa...noloa...

Vierailija
34/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotona jo palstailemassa. Eipä oikein mee läpi eikä tihku myötätuntoa täältä, sori...

ihme johtopäätöksiä

Vierailija
35/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan on valitettavasti hyväuskoisia ihmisiä, jotka törsäävät myötätuntoaan ja osanottojaan tällaisille pelleille.

Jos tämä olisikin provo, mutta vastaa myötätuntoisesti olettaen asian olevan totta? Ei minusta mitään, ei myötätunto mihinkään kulu jakamisesta. Sen sijaan jos olettaa että kyseessä on provo mutta tapaus olisikin totta, silloin satuttaa pahasti jo ennestään kärsivää ihmistä.

Vierailija
36/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme johtopäätöksiä

kukaan järkevä ihmin en ei tilittäisi lapsen kuolemaa heti (tunnin päästä?!) palstalle... Provo ja erittäin tyhmä sellainen. Tajuatko ap että jollekin tuollaista sattuu ihan oikeasti?

Vierailija
37/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisikin provo, mutta vastaa myötätuntoisesti olettaen asian olevan totta? Ei minusta mitään, ei myötätunto mihinkään kulu jakamisesta. Sen sijaan jos olettaa että kyseessä on provo mutta tapaus olisikin totta, silloin satuttaa pahasti jo ennestään kärsivää ihmistä.

Älkää hyvät ihmiset lähtekö keskustelemaan negojen kanssa. Ruokitte vaan heitä jatkamaan.

Vierailija
38/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän olevan totta, ja lähetän syvät voimahalit. Ehkäpä Ap on ollut AV-mamma, joka on onnellisena kirjoitellut raskaudestaan, ja kommentoinut muiden raskautta. Ehkäpä silloin tulee hätätilanteessa mieleen ensimmäisenä hakea apua, toivoa ja voimaa muilta täältä? Eihän ihminen aina kykene hätätilanteessa rationaaliseen ajatteluun.

Ehkä Ap halusi jakaa tuskansa heti tänne, jossa hänellä saattaa olla myös tuttuja, ja kertoa miten kävi. Lopettakaa Ap:n haukkuminen, sillä noin käy varmasti monellekin naiselle Suomessa vuosittain. Antakaa mieluummin voimaa!

Vierailija
39/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme johtopäätöksiä

kukaan järkevä ihmin en ei tilittäisi lapsen kuolemaa heti (tunnin päästä?!) palstalle... Provo ja erittäin tyhmä sellainen. Tajuatko ap että jollekin tuollaista sattuu ihan oikeasti?

ihmiset reagoivat kuolemaan eri tavoilla. Osa menee sokkiin, osa itkee hysteerisenä, osalla tulee pakonomainen tarve puhua ja jakaa, vaikka sitten vauvapalstalla. Jos ap olisikin vaikka ollut vielä yksin sairaalassa lapsensa menetettyään niin voi olla luonnollinenkin reaktio tulla palstalle suremaan kun oma mies ei vielä ole paikalla eikä ketään muutakaan rinnalla. Ei kuoleman kohdanneelta voi edellyttää "järkevää" tai "oikeaa" käytöstä!

kannattaa aina pitää mielessä se pieni 1% mahdollisuus että provo ei olekaan provo.