Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!! Rv 24 ja äsken alkoi hirveät mahakrampit ja verinen

Vierailija
12.06.2012 |

kirkas vuoto jossa isoja klimppejä mukana.. Voiko olla kaikki silti vielä ok?!! Olen yksin kotona ilman autoa,mies töissä eikä vastaa puhelimeen, paniikki,mitä teen?!!!Pitääkö mun soittaa ambulanssi?Viime yönä jo jomotti ja vihloi mahaa niin että heräsin siihen,mutten osannu pelätäsen kummemmin

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mennyt suoraan sairaalaan.

Vierailija
2/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla kaikki hyvin, esim etinen istukka, eli istukka sijaitsee silloin kohdunsuulla joko kokonaan tai osittain.

tilanne voi korjaantua, kun kohtu kasvaa ja siten istukka nousee.

tälläinen aiheuttaaa usein verenvuotoa

toki voi olla keskenmeno kyseessä

paljonko verta tulee, yösidemittarilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta sun täytyy näytille mennä, katsovat ultralla tilanteen. Saatko kyytiä mistään, sukulaisilta tai naapureilta? Ja yritä soittaa vaikka miehesi työkaverille, josko he vinkkais että tarvitset apua.

Mulla on itsellä tullut noilla viikoilla vuotoa ja kaikki oli hyvin. Toivotaan parasta, halaus sulle ap.

Vierailija
4/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki voi olla keskenmeno kyseessä

paljonko verta tulee, yösidemittarilla?

vaan ennenaikainen synnytys.

Vierailija
5/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikak ambulanssilla jos et muuten pääse.

Vierailija
6/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssi, vauvalla on hätä!

Vierailija
7/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet soittanutkin jo ja matkalla sairaalaan!

Vierailija
8/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin ambulanssin heti.

Vierailija
9/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli viestin saatuaan suoraan sairaalaan. Ei voitu vauvan hyväksi enää tehdä mitään.

ja oli varmaan helvetin typerää tulla nettiin ihmettelemään eka mut kai se oli joku itsesuojelumekanismi koittaa olla myöntämättä itelleen että tässä nyt voi oikeesti käydä hullusti.

Mustaa on nyt.ap.

Vierailija
10/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia halaus teidän perheelle!

Vierailija
11/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se voi tuntua merkityksettömältä, mutta seuraavaa raskautta ajatellen syy on tärkeää tietää.

Vierailija
12/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se voi tuntua merkityksettömältä, mutta seuraavaa raskautta ajatellen syy on tärkeää tietää.

Vierailija
13/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotona jo palstailemassa. Eipä oikein mee läpi eikä tihku myötätuntoa täältä, sori...

Vierailija
14/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen synnyttänyt kuolleen lapseni rv 27, ambulanssilla mentiin ja kiireellä kun verenvuoto alkoi. synnytys käynnistettiin ja 1.5 vrk meni vauvan syntymään. lopullinen syy istukan irtoamiselle saatiin n 2 kuukauden kuluttua. että näin.

Vierailija
15/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olet taas jo kotona? Millainen henkilökunta siellä sairaalassa oikein oli, että olet jo päässyt kotiin? Pidä nyt huoli itsestäsi että toivut kunnolla. Erikoista että ei pidetty yön yli siellä!

Olen pahoillani puolestasi, voimia.

Vierailija
16/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotona jo palstailemassa. Eipä oikein mee läpi eikä tihku myötätuntoa täältä, sori...

...kyllä nykypuhelimillakin voi palstailla...vaikka Nokian E7:lla....urpo...ne on kato tietokoneita...

Vierailija
17/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kotona kuollut vauva mahassa? Olen kokenut saman.

Vierailija
18/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noilla viikoilla vielä keskonen jää henkiin? krampit ja verenvuoto = sairaalaan ja nopeesti! kukaan oikesti odottava ei voi olla noin vitun tyhmä, tai sitten ei kaikki ole kotona

Vierailija
19/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noilla viikoilla vielä keskonen jää henkiin? krampit ja verenvuoto = sairaalaan ja nopeesti! kukaan oikesti odottava ei voi olla noin vitun tyhmä, tai sitten ei kaikki ole kotona

Vierailija
20/39 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo riittävän järkyttynyt muutenkin, nyt itkee aivan hysteerisesti inhottavia kommenttejanne.

Sairaalassa olemme, sikäli kun se kenellekään kuuluu. Haluatteko vielä sairaalan nimenkin?

Olen syvästi pahoillani, etten ollut vastaamassa puhelimeen päivällä kun vaimoni yritti minulle soittaa, ja siten joutui jakamaan elämämme tähän asti traagisimman tapahtuman haaskalintujen parissa. Asiallisille kommentoijille kiitokset myötätunnosta.