Auttakaa!! Rv 24 ja äsken alkoi hirveät mahakrampit ja verinen
kirkas vuoto jossa isoja klimppejä mukana.. Voiko olla kaikki silti vielä ok?!! Olen yksin kotona ilman autoa,mies töissä eikä vastaa puhelimeen, paniikki,mitä teen?!!!Pitääkö mun soittaa ambulanssi?Viime yönä jo jomotti ja vihloi mahaa niin että heräsin siihen,mutten osannu pelätäsen kummemmin
Kommentit (39)
voi olla kaikki hyvin, esim etinen istukka, eli istukka sijaitsee silloin kohdunsuulla joko kokonaan tai osittain.
tilanne voi korjaantua, kun kohtu kasvaa ja siten istukka nousee.
tälläinen aiheuttaaa usein verenvuotoa
toki voi olla keskenmeno kyseessä
paljonko verta tulee, yösidemittarilla?
ilman muuta sun täytyy näytille mennä, katsovat ultralla tilanteen. Saatko kyytiä mistään, sukulaisilta tai naapureilta? Ja yritä soittaa vaikka miehesi työkaverille, josko he vinkkais että tarvitset apua.
Mulla on itsellä tullut noilla viikoilla vuotoa ja kaikki oli hyvin. Toivotaan parasta, halaus sulle ap.
toki voi olla keskenmeno kyseessäpaljonko verta tulee, yösidemittarilla?
vaan ennenaikainen synnytys.
Mies tuli viestin saatuaan suoraan sairaalaan. Ei voitu vauvan hyväksi enää tehdä mitään.
ja oli varmaan helvetin typerää tulla nettiin ihmettelemään eka mut kai se oli joku itsesuojelumekanismi koittaa olla myöntämättä itelleen että tässä nyt voi oikeesti käydä hullusti.
Mustaa on nyt.ap.
Nyt se voi tuntua merkityksettömältä, mutta seuraavaa raskautta ajatellen syy on tärkeää tietää.
Nyt se voi tuntua merkityksettömältä, mutta seuraavaa raskautta ajatellen syy on tärkeää tietää.
ja kotona jo palstailemassa. Eipä oikein mee läpi eikä tihku myötätuntoa täältä, sori...
olen synnyttänyt kuolleen lapseni rv 27, ambulanssilla mentiin ja kiireellä kun verenvuoto alkoi. synnytys käynnistettiin ja 1.5 vrk meni vauvan syntymään. lopullinen syy istukan irtoamiselle saatiin n 2 kuukauden kuluttua. että näin.
ja nyt olet taas jo kotona? Millainen henkilökunta siellä sairaalassa oikein oli, että olet jo päässyt kotiin? Pidä nyt huoli itsestäsi että toivut kunnolla. Erikoista että ei pidetty yön yli siellä!
Olen pahoillani puolestasi, voimia.
ja kotona jo palstailemassa. Eipä oikein mee läpi eikä tihku myötätuntoa täältä, sori...
...kyllä nykypuhelimillakin voi palstailla...vaikka Nokian E7:lla....urpo...ne on kato tietokoneita...
että noilla viikoilla vielä keskonen jää henkiin? krampit ja verenvuoto = sairaalaan ja nopeesti! kukaan oikesti odottava ei voi olla noin vitun tyhmä, tai sitten ei kaikki ole kotona
että noilla viikoilla vielä keskonen jää henkiin? krampit ja verenvuoto = sairaalaan ja nopeesti! kukaan oikesti odottava ei voi olla noin vitun tyhmä, tai sitten ei kaikki ole kotona
Hän on jo riittävän järkyttynyt muutenkin, nyt itkee aivan hysteerisesti inhottavia kommenttejanne.
Sairaalassa olemme, sikäli kun se kenellekään kuuluu. Haluatteko vielä sairaalan nimenkin?
Olen syvästi pahoillani, etten ollut vastaamassa puhelimeen päivällä kun vaimoni yritti minulle soittaa, ja siten joutui jakamaan elämämme tähän asti traagisimman tapahtuman haaskalintujen parissa. Asiallisille kommentoijille kiitokset myötätunnosta.
Minä olisin mennyt suoraan sairaalaan.