Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs teidän "ex-ekaluokkalaiset" lapset tekevät tällä hetkellä?

Vierailija
12.06.2012 |

Me ollaan miehen kanssa vielä tämä viikko töissä ennen kuin koko perheellä alkaa lomat. 8v. esikoinen oli viime viikon ja tämänkin viikon futisleirillä viitenä päivänä viikossa 5h päivässä. Siinä on ainakin riittänyt ohjelmaa. Lämmin ruoka tulee leirin puolsta.

Viime viikon kulki pyörällä n. 1,5km matkan leirille naapurin poikien kanssa ( pari vuotta vanhempia ), joten pystyin levollisin mielin olemaan töissä. Tämän viikon joutuukin sitten yksin tuon matkan taittamaan edestakaisin. No, onneksi itse pääsen loppuviikon sen verran aikaisin, että olen samaan aikaan kotona kuin poika. Jännittää kuitenkin se miten tuo 8v. osaa järkevästi sen matkan kulkea.. Eilen tuli ekaa kertaa yksin sieltä ja kaikki sujui hyvin. Ollaan pari kertaa kaksistaan kuljettu tuo reitti, että näen mistä se menee ja kuinka se käyttäytyy liikenteen kanssa.

Huoli on kuitenkin kai äidillä ikuinen..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekaluokkalainen kulki toisesta päivästä lähtien koulumatkat yksin pyörällä (1,6km) ja kavereilleen ja puistoon ja ties minne.

Vierailija
2/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kysymykseen: lapsi haettiin serkun luo aamulla maalle, rakentavat luultavasti majaa. Haen hänet illalla kotiin.

Ekan lomaviikon oli näytelmäleirillä ja ens viikolla menee sirkusleirille. Nämä päiväleirejä, yöt ollaan kotona. Loppuloma onkin sitten vapaata, ehkä veneillään. Voi olla, että lapsi menee viikoksi yksin mummolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväleirillä (kesäkuun 2 ekaa viikkoa 10-14 lähipuistossa), kohta siis kotona. Sit soittaa mulle, pelaa ehkä pleikalla hetken tai kattoo telkkua, tai menee kavereiden kans pihalle, mut infoo puhelimella mitä tekee. Lähden klo 15 viim. kotiin, joten onnoin tunin yksin kotona. Ens ja seuraava viikko onkin sit kesäleiriä ma-pe klo 8-16, heinäkuun ekasta saa sit oikeesti lomailla :)

Vierailija
4/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt puuhailee kaverin kanssa yläkerrassa. Meillä kanssa on kotona koko kesän, ei ole leirejä ym. Olen itse myös kotona. Miehellä ikävä kyllä loma vasta elokuussa, joten vain kaksi viikkoa koko perheellä yhteistä lomaa, joten aikalailla kotiympyröissä ollaan.

T. ope

Vierailija
5/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen vanhemman kanssa. Itse lomailen hänen kanssaan sitten heinä-elokuussa. Välille jää yksi viikko, jolloin on mummolassa.

Laitettiin lapsi etusijalle ja pidetään lomat peräkkäin tänä vuonna. Ensi kesänä sitten leireille ym. jolloin suunnittelemme, että viikko-pari voisi ainakin olla yhteistä lomaa koko perheellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan