Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on kamalan paljon todella yksinkertaisia vihreitä

Vierailija
12.06.2012 |

Todella rasittava ihmistyyppi, luulee tietävänsä kaiken, ei kestä mitään vastaväitteitä eikä faktoja vaan oma erittäin suppea katsantokanta on ainoa oikea. Koskaan mikään vastaus ei perustu faktaan vaan mutuun ja sitä korostetaan yleensä heittämällä joku persukortti tms lapsellinen heitto. Voisitteko hieman kertoa itsestänne eli mikä on koulutus, työpaikka ja muutenkin onko kehän ulkopuolella käyty montakin kertaa? En tiedä miten noin suppean katsantokannan saa kehitettyä ja rakennettua tuollaisen minä, minä, minä-maailman? Monella on selvästi joku luonnehäiriö, narsismia ja sellainen nenäkäs arrogantti asenne muihin ihmisiin ja muiden mielipiteisiin. Tuollaisten ihmisten kanssa elämisen täytyy olla aviopuolisoille todella raskasta, oikea maanpäällinen helvetti. Osa on tosin varmaan äärivasemmistolaisia ja heillehän fakta on aina ollut pahasta.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihreä, mutta en mitenkään yksinkertainen. Pidän ideologisista väittelyistä, mutta ymmärrän ihan hyvin omastani poikkeavia näkökantoja. Lähimpiin ystäviini kuuluu vasemmistolaisia ja kokoomuslaisia, diplomi-insinöörejä ja lastenhoitajia. Olen koulutukseltani filosofian maisteri, työskentelen opettajana. Kotoisin olen savosta ja asun nykyisin länsi-suomessa. En kuulu luterilaiseen kirkkoon enkä mihinkään muuhunkaan uskonnolliseen yhteisöön. Ystäviä minulla on luterilaisissa, jehovan todistajissa, muslimeissa ja ateisteissa. Yhtään perussuomalaiseksi tunnustautuvaa ystävää minulla kyllä ei ole... tiedä sitten eivätkö uskalla kertoa vai olenko sillä tavalla suvaitsematon. Kukaan läheiseni ei myöskään omaa erityisiä homofobisia, rasistisia tai seksistisiä mielipiteitä... tämä on mielestäni ihan normaalia, koska vakka kantensa valitsee.

Mitä muuta tahdot tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme