Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotirouvvuus ja vapaus?

Vierailija
11.06.2012 |

Minusta tuli koulutettu kotirouva. Lapset ovat vielä pieniä, mutta eivät enää niin pieniä, että aina olisivat helmoissani. Olen siis kotirouva. Saan rahaa riittävästi. Hakeudun työelämään, jos se ei häiritse muuta elämääni.

Monestikin keskustellaan sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Minulla on kotirouvana vapautta olla ja sitä kautta ajattelemisen vapautta. Minusta ei viedä viimeisiä mehuja. En joudu rehkimään sekä kotona että työelämässä. Elämäni on juuri sopivan tuntuista. Minulla on aikaa ajatella ja pohtia syntyjä syviä sekä toteuttaa parhaita ideoitani.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on mukavaa, ei valittamista!

Itse asiassa teen monia sellaisia asioita joita ihmiset sanovat haluavansa tehdä jos saisivat lottovoiton.

Vierailija
2/2 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se tosiaan parhaimmillaan on, jos on rahaa tarpeeksi ja mies ei ole pihi eikä kovin kontrolloiva. Oma äitinikin eli noin varakkaana kotirouvana koko ikänsä ja oli kyllä oikein mukavan oloista elämää. Matkusteli, teki huvikseen taidetta ja käsitöitä, harrasti, istui naapuruston muiden akkojen kanssa pitkillä kahveilla juoruamassa...

Vaihtaisin minäkin heti tuohon osaan jos voisin, vaan ei onnistu, mies tienaa niin vähän ja minä olen perheen elättäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla