Mies tulee töistä kotiin ilmoittamatta!
Mies tuli töistä aikaisemmin kuin sanoi tulevansa :(
Kommentit (20)
Mies tykkää susta ja lähti töistä sun luo tavallista aikaisemmin. Jestas mikä ääliö mies.
Mihin sait Peran piiloon? Kyyristeleekö se vieläkin jossain vaatehuoneessa? Näitä sattuu, ei se niin vakavaa ole :D
Mihin sait Peran piiloon? Kyyristeleekö se vieläkin jossain vaatehuoneessa? Näitä sattuu, ei se niin vakavaa ole :D
itse asiassa ymmärrän ap:tä. Olen kotäitinä ja pystyn suunnittelemaan ruoat niin että mieluiten koko perhe syö yhdessä eli emme syö aina samaan kellonaikaan. Mutta edellyttää että tiedän suurinpiirtein mihin aikaan mies tulee kotiin. Musta vaan on tosi kiva jos koko perhe voidaan syödä yhdessä jo höpöttää päivän kuulumiset:)
Relaas nyt ja nauti.
Miksi kenenkään pitäisi ilmoittaa kotiin tulostaan? Siis omaan kotiinsa?
että tää on näitä "mies putosi sohvalta" -vitsiketjuja. Ikäänkuin käänteinen sille, kun mies ei tule kotiin töistä eikä ilmoita. Mä toivoisin, että mun mies tulisi edes joskus ennen kuutta, yleensä venyy seiskaan. Meillä on 3 lastakin ja välillä uuvuttaa. Työ menee AINA perheen edelle.
Relaas nyt ja nauti.
Miksi kenenkään pitäisi ilmoittaa kotiin tulostaan? Siis omaan kotiinsa?
Takaisin ei sitten tarvinnutkaan mennä seuraavana päivänä.
Mä kiljuisin riemusta, jos mies tulisi luvattua aiemmin - ja joskus tuleekin (perhefirma, voi tehdä niin). Miksi sen pitäisi siitä ilmoittaa? Toivon, että ilmoittaa, jos ei tule normaaliin haarukkaan kuuluvana aikana (16-18), mutta en ymmärrä miksi pitäisi etukäteen tulemisesta ilmoittaa?
Mikäs tuossa on niin kamalaa? Eikös se pitäis olla vaan hyvä juttu?
Olisin laittanut ruoan ajallaan kun kerrankin olin kotona! Harmittaa kun mies tulee pari tuntia aikaisemmin kuin sanoi tulevansa :(
ootko tosissas? mies tuli kotiin ajoissa, koska tiesi sinun kerrankin olevan siellä. sääli että päivä meni pillalle molemmilta.
Taisi jäädä ap rysän päältä kiinni. Taas yksi eronnut av-mamma lisää. Tervetuloa kerhoon!
No en todellakaan ollut mitään tuhmia tekemässä, päinvastoin! Ehkä olen taas väärässä ja kenenkään ei tarvitse ilmoittaa milloin tulee kotiin.
No en todellakaan ollut mitään tuhmia tekemässä, päinvastoin! Ehkä olen taas väärässä ja kenenkään ei tarvitse ilmoittaa milloin tulee kotiin.
Miksi hitossa kenenkään tarvitsisi ilmoittaa milloin tulee omaan kotiinsa - ellei sitten tule niin paljon myöhemmin, että huolestuttaisi jonkun.
tosi vanhanaikaista ilmoitella milloin tulee kotiin kun kuitenkin yhdessä laitetaan ruoat
Nyt ei sytytä - miksi pitäisi ilmoittaa kenellekään, jos tulee töistä tavallista aikaisemmin OMAAN kotiinsa? Ehkä tuohon on jokin looginen selitys, mutta konteksti oli niin niukka, että tilanteen syvin olemus jäi epäselväksi.
Ja tämä on nyt ongelma siksi, koska...?
musta on ihanaa jos mies tulee kerrankin ennen viittä himaan! alan yleensä jo kolmen maissa tuijottelemaan kelloa, kun on niin kiva saada aikuista juttuseuraa..
Ei kai ruoka-aika muutu, vaikka mies kotiutuisikin aikaisemmin?
Itse kyllä ilmoitan jos tulen pari tuntia aikaisemmin kotiin. Jostain syystä miehen ei tarvitse sitä ilmoittaa.