Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko
11.06.2012 |
Rehtorit töissä vielä vai lomalla jo?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänRehtorit töissä vielä vai lomalla jo?
Rehtoreilla ei ole opettajien työaikaa, joka perustuu opetusvelvollisuuteen vaan samanlainen kesäloma kuin virkamiehillä yleensä. Voi olla joku jo nyt lomalla, mutta eiköhän useimmat pidä lomaansa heinäkuussa.