Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäkää hyvät ihmiset kumia irtosuhteissa ja uuden kumppanin kanssa!

Vierailija
11.06.2012 |

Ei enää riitä HIV. Nyt on tääkin:

http://www.iltalehti.fi/terveys/2012061115691399_tr.shtml

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla uusi naisystävä. Tai voisin sanoa rakastajatar. Olen nimittäin "onnellisesti" naimisissa. Vaimon kanssa seksi sujuu mutta ei vastaa tarpeitani. Liian vähän. Uudella naisellani on kyllä hiukan minua häiritseviä vaatimuksia. Kumia ei saa käyttää. Jos puhun asiasta niin vastaus on että jos kumia niin ei seksiä. En niin pelkää tauteja mutta sitä pelkään että tulee raskaaksi. Ei nimittäin suostu käyttämään mitää ehkäisyä. En haluaisi tulla isäksi . Ja kun on tuo vaimo. Haluaisin vain seksiä. Olen kyllä miettiny aina kun olen rakastellu että mitä sitten tapahtuisi jos tulisi raskaaksi. Mitä tehdä? Seksi on hänen kanssaan upeaa..

Vierailija
2/7 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla uusi naisystävä. Tai voisin sanoa rakastajatar. Olen nimittäin "onnellisesti" naimisissa. Vaimon kanssa seksi sujuu mutta ei vastaa tarpeitani. Liian vähän. Uudella naisellani on kyllä hiukan minua häiritseviä vaatimuksia. Kumia ei saa käyttää. Jos puhun asiasta niin vastaus on että jos kumia niin ei seksiä. En niin pelkää tauteja mutta sitä pelkään että tulee raskaaksi. Ei nimittäin suostu käyttämään mitää ehkäisyä. En haluaisi tulla isäksi . Ja kun on tuo vaimo. Haluaisin vain seksiä. Olen kyllä miettiny aina kun olen rakastellu että mitä sitten tapahtuisi jos tulisi raskaaksi. Mitä tehdä? Seksi on hänen kanssaan upeaa..

Ei muuta kuin jatka vaan revolverin rullan pyörittämistä, kyllä se vielä osuu kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puun ja kuoren välissä, ei mitään vaihtoehtoja. Toivottavasti oli provo.

Ihmettelen jos nimenomaan tollanen kumittomuusvaatimus ei ihmisillä kilkata tosi kovaa hälytyskelloja. Eiköhän se tyyppi ole sitten jo aiemmin luritellut saman virren kaikille seksikumppaneilleen, tai jos naisesta on kyse niin yrittääkö se tarkoituksella hankkiutua raskaaksi.

Vierailija
4/7 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä testeissä. Nykyään on tämmöinenkin www.testaaitse.fi

Vierailija
5/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aitoa oikeaa elämää.Mukava nainen on mutta kyllä minä pelkään kuinka tässä lopulta käy.kovasti on sanonut kantavansa täyden vastuun jos jotain tulee. mutta varmaan en vastuutta jää minäkää?

Vierailija
6/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään miehen kanssa kumia ehkäisynä muutenkin ja yhden yön jutuissakin olen aina käyttänyt! Käyn myös 3 kertaa vuodessa testeissä. Tosin mulle tehdään klamydia testi ihan hemmetin usein, mulla kun on jatkuvia virtsatietulehduksia niin se tulee siinä samalla testattua. Vaikka kuinka vannon ettei sitä ole :D

Mieskin käy vapaaehtoisesti testeissä, vaikka luotetaan toisiimme niin tavallaan tuo testien teko on myös yksi osoitus siitä, ettei petä. En osaa selittää :D

Musta on todella lapsellista jättää kumi pois tuntemattomien kanssa. Koskaan ei tiedä minkä taudin saa ja saattaa sitä oireettomana levittää ties kelle eteenpäin.

Vierailija
7/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandeis ehkä perehtyä vähän enemmän-.joo osa limakalvo jutskitsa ehä kumotuu jos trojann XXXXXXL mahtuu päälle...muuten oot ihan vakking avoin kaikelle, mut eihän näistä researcheista mitään puhuta...hau about jos puolet maapallosta sais hiv huomenna? kAndeisko uutistaa? tai jos pohjois eurooppa katoaisi mereeen seuraavan 29 tunnin aikana kannattaisiko pistää uutisiin? wake up...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän