Rikkaiden miesten vaimot:
Miltä se tuntuu olla rikkaissa naimisissa? Minä haluan rikkaan miehen. Kuulostaa typerälle mutta näin se vaan on. Nyt vaan pitäisi etsiä sellainen.
Kommentit (36)
Siis onko todellakin niin, ettei kukaan paheksu rahan kanssa naimisiin yrittämistä? Kukaan ei sano "mene töihin äläkä koeta elää miehesi siivellä"?
Mihin unohtui se tasa-arvo ja niin kovin korkealle kuulutettu naisen riippumattomuus miehestä?
kyllä varmasti paheksuu. Omasta mielestäni ei ole sinänsä paha asia olla taloudellisesti riippuvainen puolisosta, koska sehän voi johtua monesta asiasta - oma sairaus, lapsen omaishoitajuus, oman palkan pienuus (eikä se aina tarkoita kouluttamattomuutta!!!) jne. Lähinnä on surullista, että joku päästää käsistään mahdollisuuden löytää onni ja sielunkumppanuus, jos toinen ihminen ei ole tarpeeksi varakas... Mutta kukin priorisoi, minkä haluaa.
Minä olen sellainen. Osaan käyttäytyä, olen sivistynyt ja koulutettu. Osaan ja tahdon rakastaa, keskustella ja pusutella. Olen myös pitkä, urheilullinen, kerään katseita ja flirttiä ja minulla on tyylitajua. mutta minulla on melko vahvoja persoonallisuuden piirteitä. Olen oma itseni, en mikään konformisti.
että kuinka rikas ja mistä varasi ovat peräisin. On nimittäin eroa onko varallisuus perittyä vai itsetehtyä. ;)
Kuka sanoi, ettei ap aikoisi käydä töissä tai mikä hänen oma palkkatasonsa onJa vaikkei kävisi töissä, niin so what. Jokainen tekee omat valintansa. Minulla on rikas mies, mutta käyn itse töissä, koska pidän siitä! Kotona olin lasten kanssa kunnes nuorinkin oli 3 vuotta.
Sitten palasin töihin. Ja maksan omia kulujani omilla rahoillani. Lisäksi toki saan paljon sellaista, mitä en pelkästään omilla rahoillani saisi. Eli miehen varakkuus mahdollistaa koko perheellemme sellaista, mihin ei olisi normituloilla mahdollisuutta.
että kuinka rikas ja mistä varasi ovat peräisin. On nimittäin eroa onko varallisuus perittyä vai itsetehtyä. ;)
myös moni muu asia vaikuttaa: millaisen merkityksen on antanut rahalle, mitä sillä tekee, ja jos on tehnyt sen itse, millä lailla on tehnyt sen.
Eipä sekään välttämättä paha asia ole, jos se on perittyä. Kaikkiin ei perittykään omaisuus vaikuta negatiivisesti. Jokuhan voi sen turvin pystyä rahoittamaan vaikka oman ammattinsa, joka ei muuten ole kovin rahakas - esim. joku käsityöläisammatti, taiteilijan ammatti, tms.
Itse tunnen sekä varakkaita nousukasmaisia juntteja että ihmisiä, jotka ovat varakkaita, mutta silti jotain ihan muuta kuin rikkaista luodut stereotypiat. Ihmisen persoona ratkaisee, ei omaisuus.
Kuka sanoi, ettei ap aikoisi käydä töissä tai mikä hänen oma palkkatasonsa onJa vaikkei kävisi töissä, niin so what. Jokainen tekee omat valintansa. Minulla on rikas mies, mutta käyn itse töissä, koska pidän siitä! Kotona olin lasten kanssa kunnes nuorinkin oli 3 vuotta.
Sitten palasin töihin. Ja maksan omia kulujani omilla rahoillani. Lisäksi toki saan paljon sellaista, mitä en pelkästään omilla rahoillani saisi. Eli miehen varakkuus mahdollistaa koko perheellemme sellaista, mihin ei olisi normituloilla mahdollisuutta.
että vaikka raha onkin mainitsemistasi syistä ihan kiva olemassa, niin jos se alkaa nousta ykköskriteeriksi parisuhteen valinnassa, niin kyllähän se melko kolkolta, ankealta ja jopa surulliselta kuulostaa. En tiedä, onko paheksunta edes oikea sana, jonkinlainen säälinsekainen ylemmyydentuno ehkä. Eri asia toki, jos muut kriteerit ratkaisevat, mutta sitten vaan ikään kuin jälkikäteen toteaa, että "no ihan kiva sekin että puolisolla mieluummin on rahaa kuin että jos sitä ei olisikaan". Eli silloin raha ei vaikuttanut parisuhteen valintaan, vaikka siitä voikin iloita.
Itse tunnen sekä varakkaita nousukasmaisia juntteja että ihmisiä, jotka ovat varakkaita, mutta silti jotain ihan muuta kuin rikkaista luodut stereotypiat. Ihmisen persoona ratkaisee, ei omaisuus.
niin minäkin tunnen laidasta laitaan. Siitä ei ollutkaan kyse. Esitin kysymyksen tälle "herrahenkilölle", joka itsestään täällä ilmoitteli. ;)
Ole aika usein vaan pelkkää kuvitelmaa minkä leffat ovat saaneet aikaan. On epätodennäköitä että köyhä kouluttamaton tapaa rikkaan menestyvän koulutetun miehen, rikkaat liikkuvat kuitenkin omissa ns parempien ihmisten piireissä ja usein rikkailla on menestyvät vaimot. Nyt en puhu missi ja lätkäpelaajien suhteista :) ja formulakuskejakin suomessa on aika vähän....
olen kaunis, maisteriksi kouluttautunut, hyvä työura aluillaan sekä 28- vuotias. Mutta uskoisin ettei silti ole varmastikaan helppo.
ap
Paitsi etten ole pitkä, muuten kyllä voisi olla minun kuvailuni.
ap
Osaan käyttäytyä, olen sivistynyt ja koulutettu. Osaan ja tahdon rakastaa, keskustella ja pusutella. Olen myös pitkä, urheilullinen, kerään katseita ja flirttiä ja minulla on tyylitajua. mutta minulla on melko vahvoja persoonallisuuden piirteitä. Olen oma itseni, en mikään konformisti.
Mitäs sinulla on tarjota?
Olen omasta mielestäni kaikkea yllämainittua paitsi pitkä:) Eniten miehessä kaipaan turvallisuutta, kunnianhimoa sekä keskustelutaitoa. Mutta en ole moista vielä tähän päivään mennessä löytänyt.
Niin, ja nainen maksaa omat laskunsa, paitsi jos erikseen tarjotaan. :D
Ole aika usein vaan pelkkää kuvitelmaa minkä leffat ovat saaneet aikaan. On epätodennäköitä että köyhä kouluttamaton tapaa rikkaan menestyvän koulutetun miehen, rikkaat liikkuvat kuitenkin omissa ns parempien ihmisten piireissä ja usein rikkailla on menestyvät vaimot. Nyt en puhu missi ja lätkäpelaajien suhteista :) ja formulakuskejakin suomessa on aika vähän....
Niinpä, mutta kun en ole itsekään köyhä ja kouluttamaton. Olen menestynyt, maisterintutkinnon suorittanut omasta mielestäni "hyvä nainen". Mutta hyvää miestä ei vain löydy.
ap
Niin, ja nainen maksaa omat laskunsa, paitsi jos erikseen tarjotaan. :D
No, suoraan sanoen kumppanin löytäminen vauva-palstalta (!!!!) ei ehkä ole minun mielestäni ihan jees....etä jospa jätän yhteystietoni kuitenkin laittamatta:D
ap
Osaan käyttäytyä, olen sivistynyt ja koulutettu. Osaan ja tahdon rakastaa, keskustella ja pusutella. Olen myös pitkä, urheilullinen, kerään katseita ja flirttiä ja minulla on tyylitajua. mutta minulla on melko vahvoja persoonallisuuden piirteitä. Olen oma itseni, en mikään konformisti.
Mitäs sinulla on tarjota?
Rikkaan miehen VAIMOLLE ei kyllä mitään, mutta miehelle paljonkin...:D
ap
Tuo on niin totta. Kannattaa aina vaihtaa muijjaa kun ei nykyinen kiinnosta tai se alkaa vanheta!
Siis onko todellakin niin, ettei kukaan paheksu rahan kanssa naimisiin yrittämistä? Kukaan ei sano "mene töihin äläkä koeta elää miehesi siivellä"?
Mihin unohtui se tasa-arvo ja niin kovin korkealle kuulutettu naisen riippumattomuus miehestä?