Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikkaiden miesten vaimot:

Vierailija
11.06.2012 |

Miltä se tuntuu olla rikkaissa naimisissa? Minä haluan rikkaan miehen. Kuulostaa typerälle mutta näin se vaan on. Nyt vaan pitäisi etsiä sellainen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olen ihan rehellinen, minun ei tarvitse markkinoida. Saan halutessani seuraa muutenkin.

Osaan käyttäytyä, olen sivistynyt ja koulutettu. Osaan ja tahdon rakastaa, keskustella ja pusutella. Olen myös pitkä, urheilullinen, kerään katseita ja flirttiä ja minulla on tyylitajua. mutta minulla on melko vahvoja persoonallisuuden piirteitä. Olen oma itseni, en mikään konformisti.

Mitäs sinulla on tarjota?

Mutta ei tuo nyt vielä mitään kovin erikoista tai kiinnostavaa ole. Varmaan aika moni mies kuvailisi itseään noin, oli sitten rikas tai köyhä. Eivätkä nuo opminaisuudet vielä oikeastaan kerro mitään sinusta miehenä/ihmisenä. Riippuu ihan, mistä tykkäät keskustella, millainen on se sinun tyylitajusi (ja se, että keräät katseita, ei vielä kerro mitään siitä, millaisia katseita ja keneltä). Ja millaisia ne sinun vahvat persoonallisuuden piirteesi ovat - tuo kun voi tarkoittaa yhtä hyvin jotain negatiivistakin. Loppujen lopuksi parisuhteessa ihmisen PERSOONA merkitsee, eivät tuollaiset yleispätevät määreet.

Ei silti, saatat hyvinkin olla varsin mukava ja kiinnostavakin mies, mistäs sitä tietää. Mutta itseäsi et oikein osaa markkinoida. Kun yrittää miellyttää kaikkia, ei lopulta miellytä niitä kaikkein kiehtovimpia naisia ;) Perus-tallaajaan tuo laatimasi kuvailu varmaan tosin uppoaisi.

(Tämä siis vain tällaisena sivuhuomautuksena. En ole itse sinkku enkä etsi ketään. Ja olen aina painottanut muutenkin muita asioita kuin varakkuutta. Joidenkin ihmeeksi jopa rakastunut pikemminkin pienituloisiin taiteilijoihin (sellainen olen itsekin) kuin "rikkaisiin" miehiin.)

Vierailija
2/36 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Osaan käyttäytyä, olen sivistynyt ja koulutettu. Osaan ja tahdon rakastaa, keskustella ja pusutella. Olen myös pitkä, urheilullinen, kerään katseita ja flirttiä ja minulla on tyylitajua. mutta minulla on melko vahvoja persoonallisuuden piirteitä. Olen oma itseni, en mikään konformisti.

Olisi mielenkiintoista tietää että kuinka rikas ja mistä varasi ovat peräisin. On nimittäin eroa onko varallisuus perittyä vai itsetehtyä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme jo nuorina ja rakastuimme kuten ketkä tahansa nuoret opiskelijat. Raha ei tullut siinä vaiheessaa mieleenkään, eikä mieheni edes silloin edes tienannut mitään...Varallisuus tuli kuvioihin vasta paljon myöhemmin.

Vierailija
4/36 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa tässä samoin kuten olen vastannut aikaisempiinkin kommentteihin; olen korkeasti koulutettu, hyvässä työurassa itsekin. haluan vain saada miehen, joka vastaa kriteereitäni. En ole löytänyt. Kenenkään siivellä minun ei tarvitse elää.

ap.

Vierailija
5/36 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko todellakin niin, ettei kukaan paheksu rahan kanssa naimisiin yrittämistä? Kukaan ei sano "mene töihin äläkä koeta elää miehesi siivellä"?

Mihin unohtui se tasa-arvo ja niin kovin korkealle kuulutettu naisen riippumattomuus miehestä?

Vastaanpa tässä samoin kuten olen vastannut aikaisempiinkin kommentteihin; olen korkeasti koulutettu, hyvässä työurassa itsekin. haluan vain saada miehen, joka vastaa kriteereitäni. En ole löytänyt. Kenenkään siivellä minun ei tarvitse elää.

ap.

Vierailija
6/36 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ja ihanaa olla rikkaissa naimisissa, kun on itse se rikas ja rakkautta on yllinkyllin. Mieti sitä.

Vierailija
7/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa papoissa on pitkän uran tehneitä, heillä on usein jo huomattava omaisuus. Sellaisesta voisit saada rikkaan miehen. Ehkä hyvällä onnella muutaman vuoden päästä pääsisit jo perintöön kiinni.

Vierailija
8/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui perheessä sitten mitä tahansa.

t: väkivaltaisen rikkaan isän lapsi.

Vierailija
9/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan käyttäytyä, olen sivistynyt ja koulutettu. Osaan ja tahdon rakastaa, keskustella ja pusutella. Olen myös pitkä, urheilullinen, kerään katseita ja flirttiä ja minulla on tyylitajua. mutta minulla on melko vahvoja persoonallisuuden piirteitä. Olen oma itseni, en mikään konformisti.

Vierailija
10/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet vielä nuorehko tai nuoren näköinen, niin ilman muuta tähtää korkealle.

Yleensä ovat kyllä naimisissa/ suhteessa vähintään. Sinun pitää lyödä laudalta monta estettä. Jos olet kaunis, rikas ja korkeasti koulutettu pääset tavoitteeseen helposti. Muussa tapauksessa tie on kivinen.

Vierailija
11/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen naimisiinmenoakin joten ei mun tuntemus sen takia mitenkään erikoisesti muuttunut.

Sen vinkin voisin kyllä antaa, että rikkaita miehiä löytyy harvoin kun etsimällä ryhtyy etsimään. Niiden ihastumisiin ja rakastumisiin pätee ihan samat lait kuin muidenkin, tunteet määräävät. Mitä enemmän tyrkky olet, sitä vähemmän mies susta kiinnostuu ja rikkaisiin tää pätee vielä moninkertaisesti enemmän kuin muihin.

Vierailija
12/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoiset puitteet asumiselle on kunnossa, mutta käytännössä on yksinhuoltaja, mies ei ole juuri koskaan kotona, reissaa ihan koko ajan. Siis jopa niin paljon että tytär 9 vee kerran sanoi että hän luulee ettei hänen isänsä edes muista että he (hän ja veljensä) ovat olemassa :( Vähillä vapaillansa vielä tapaa ed. liiton lapsia jotka ovat jo isompia. En ikinä vaihtaisi omaa köyhää elämäni heidän elämäänsä,

terkuin köyhä muttei todellakaan kade kaveri

Vierailija
13/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis isäni on varsin varakasta sukua ja varakas ja kyllä on monessa mielessä käynyt kateeksi hänen elämäänsä. Hän pystyi jäämään ensimmäsiestä lapsesta kotirouvaksi ja on jatkanut sitä eläkkeelle asti. Mikä siinä kotirouvana ollessa kun ei ole lapsiakaan kotona, kun on varaa tehdä mitä huvittaa, esim. matkustella, purjehtia, golffata, harrastaa mitä milloinkin inspiraatiota tulee. Löytyy talviasunto Italiasta ja kesäasunto pk-seudulta Suomesta sekä Kemiön saaristosta komea kesäpaikka. Noissa voi sitten käydä vaihtelemassa maisemaa ja tekemässä pieniä puutarha- tai sisustusprojekteja jos ajankulua kaipaa.

No itselleni sitten kävi toisin, ihastuin pienipalkkaiseen ravintolakokkiin ja otin sellaisen, katsoin kuitenkin rakkauden tärkeämmäksi kuin varakkuuden tuoman helpon ja ylellisen elämän. Mutta kyllä varsinkin kun lapset oli pieniä ja jouduin perheen pääelättäjänä lähtemään heti äitiyslomilta töihin, mietin että olisi se mukavaa jos mies pystyisi elättämään edes niin että voisi hoitovapaat pitää esim. kunnes lapset on 3 v.

Vierailija
14/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sustahan siis tulle jonakin päivänä tosi rikas, kun perit vanhempasi!

Vierailija
15/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi ymmärtää, ettei "gold digger" -naiselle pidä antaa MITÄÄN. Tehköön itse työtä rahojensa eteen, kuten miehenkin on täytynyt tehdä. Tai jos oikeasti haluaa, kannattaa muija vaihtaa uuteen 5-10 vuoden välein samalla tavalla kuin autoille tehdään.

http://www.leykis101.com/node

Vierailija
16/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hei 8, sustahan siis tulle jonakin päivänä tosi rikas, kun perit vanhempasi!

ei ole kuin yksi sisaruskaan joten kyllä ihan merkittävä perintö on tulossa. Voipi kyllä olla että itse on jo eläkeikäinen kun tuo tapahtuu, kun ihmiset elää niin pitkään nykyisin ja nuo ei ole vielä seitsemääkymmentäkään. Enkä kyllä oikeasti toivo vanhempieni kuolemaa perinnön toivossa, vaikka joskus nuorempana ajattelin että ihmisten pitäisi hankkia lapset vanhoina että ne lapset saisi sen perinnön silloin kun sitä oikeasti tarvii eli pikkulapsiaikana eikä sitten kun on itsekin vanhuksia.

Vierailija
17/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tiedä, onko määritelmäsi mukaan "rikas".

Ja miltä tuntuu? No ainakin itsestäni tuntuu hieman arveluttavalta elää tykkänään miehen rahoilla. Maksamme menomme tulojen suhteessa, eli mies maksaa paljon enemmän, mutta myös minä maksan summan, joka tuntuu omassa pienessä budjetissani. Se tuntuu reiluimmalta.

Mutta olemme tehneet myös sellaisia hankintoja, joihin itse en pysty millään osallistumaan, ja joskus ne ovat jopa enemmän minun elämäni helpottamiseksi kuin miehen. Tästä on hieman huono omatunto, koska en kuitenkaan ole mikään miehen kodinhengetär (eli miehellä "töissä"). En esim. tee kotitöitä enempää kuin hänkään. Pyrin myötävaikuttamaan siihen, että mies voisi käyttää rahojaan itseensä niin paljon kuin suinkin mahdollista. Nykyisellään taloutemme on kuitenkin vedetty aika tiukalle siten, että melkein kaikki mikä tulee, myös menee, joten kauheasti ei mies pysty itseensä laittamaan.

No, nuo ovat sitten kuitenkin sivuseikkoja siihen nähden, että meillä on erittäin hyvä parisuhde. Yhdessäolomme ja elämän jakaminen toisen kanssa on kummallekin elämässä tärkeintä, ja nuo taloudelliset ja muut asiat toissijaisia. Olisin yhtä onnellinen mieheni kanssa, vaikka olisimme molemmat pienituloisia.

Vierailija
18/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja nainen maksaa omat laskunsa, paitsi jos erikseen tarjotaan. :D

Loistavaa veliseni! JUURI tällä tavalla pitää näpäyttää rahojen perässä olevia palkintovaimoehdokkaita.

Vierailija
19/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on varakas, tienaa hyvin , palkka 7 000 kk käteen ja lisäksi suvussa on rahaa.

Kun tapasimme, romanttisesti netin kautta, en saanut mitään rahavaikutteita, auto ns normi. Ainoa mikä laittoi hälytyskellot soimaan, oli mies asui vielä kotona, 27 vuotiaana. No, kun oltiin seurusteltu puoli vuotta, päätetty mennä naimisiin, mentiin käymään anoppilassa, huomasin että mies asuikin kartanossa ja hänellä oli ihan oma siipi.

Isovanhemmat eivät viljele rahaa, anoppi käy töissä, appi sai aikoinaan kultaisen kädenpuristuksen ja nyt vaan golffailee.

Olen jäänyt lapsen myötä,kotiin, mies tekee välillä pitkää päivää ja olisi hankala yhdistää kaikki, koska ei tarvi.

Käytän rahaa aika huolimattomasti, ostin mm chanelin laukun pari h sitten mutta ei sitä mitenkään viljellä. Lapset kyllä tajuaa ettei minun vanhemmat asu kartanossa miten miehen asuu, mutta rakkauteen tämä ei tietenkään vaikuta.

Esim nyt lähdemme jouluna .Aasiaan. Matkustamme turistiluokassa ja asumme 4 tähden hotellissa, ei mitään luksus.luksus juttua, mutta jotain erikoista silti.

Mieheni muutama lapsuudenystävä käyttävät naisia jyväksi. Kummallakin. On ns musta puhelinmuistio jossa aina valmiina tyttöjä riittää. Mutta kun ovay meillä kylässä, osaavat käyttäyä ja yksikin on pojan kummisetä. Tietty jos tulisi the one, voisi homma muuttua, mutta aikamoinen ilmestys pitäis olla.

Baariesta ei heitä löydy, kutsulistoilta ja vievät näitä tyttöjään syömään, mutta ruokaravintolaissa harvoin muihin törmää taimtutustuu.

Vierailija
20/36 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tuo nyt vielä mitään kovin erikoista tai kiinnostavaa ole. Varmaan aika moni mies kuvailisi itseään noin, oli sitten rikas tai köyhä. Eivätkä nuo opminaisuudet vielä oikeastaan kerro mitään sinusta miehenä/ihmisenä. Riippuu ihan, mistä tykkäät keskustella, millainen on se sinun tyylitajusi (ja se, että keräät katseita, ei vielä kerro mitään siitä, millaisia katseita ja keneltä). Ja millaisia ne sinun vahvat persoonallisuuden piirteesi ovat - tuo kun voi tarkoittaa yhtä hyvin jotain negatiivistakin. Loppujen lopuksi parisuhteessa ihmisen PERSOONA merkitsee, eivät tuollaiset yleispätevät määreet.

Ei silti, saatat hyvinkin olla varsin mukava ja kiinnostavakin mies, mistäs sitä tietää. Mutta itseäsi et oikein osaa markkinoida. Kun yrittää miellyttää kaikkia, ei lopulta miellytä niitä kaikkein kiehtovimpia naisia ;) Perus-tallaajaan tuo laatimasi kuvailu varmaan tosin uppoaisi.

(Tämä siis vain tällaisena sivuhuomautuksena. En ole itse sinkku enkä etsi ketään. Ja olen aina painottanut muutenkin muita asioita kuin varakkuutta. Joidenkin ihmeeksi jopa rakastunut pikemminkin pienituloisiin taiteilijoihin (sellainen olen itsekin) kuin "rikkaisiin" miehiin.)