Virpi Kätkä hämmästelee Tauskin puheita:"Hän ei ole halunnut nähdä lapsiaan"
Tauski kertoi tänään Iltalehdelle, että on saanut Naantalin sosiaalitoimen kanssa sopimuksen, mikä takaa tapaamiset kahden lapsensa kanssa. Tauskilla oli pitkä tauko tapaamisissa.
- Lapsemme saavat viettää isän sekä äidin luona aikaa tasapuolisesti. Tämä on suuri työvoitto minulle, sekä ennen kaikkea lapsillemme, Tauski kuvaili.
Virpi Kätkän mukaan Tauski ei ole halunnut tavata lapsiaan, vaikka heillä on ollut jo kaksi vuotta lapsista kirjallinen yhteishuoltajuus. Sopimuksen mukaan molemmat osapuolet saavat viettää yhtä paljon aikaa lasten kanssa.
Kätkä kertoo, että Tauski lopetti yhteydenpidon lapsiinsa heidän eronsa jälkeen. Tauskin 6-vuotias poika ei ole nähnyt isäänsä reilu vuosi sitten ollutta Henna ja Tauskin hääpäivää lukuunottamatta. Ex-pariskunnalla on myös 4-vuotias tyttö.
Kätkä on lähettänyt Tauskille viestiä muutaman kerran ja toivonut tapaamisia sekä ilmoittanut lasten uuden puhelinnumeron. Lastensa näkemisen sijasta Tauski aikoi hakea Kätkälle lähestymiskieltoa.
- Laitoin viestiä poikani puhelimesta, että jos isi voisi soittaa pojalle. Tauski syytti minua häiriköinnistä.
Kätkän mukaan yhteydenpidon katkaiseminen lapsiin on ollut Tauskin oma valinta.
- Tauski pyysi minua muuttamaan hänen kanssaan merenrantataloon Merimaskuun. En suostunut vaan kerroin hankkivani oman kodin läheltä hänen taloaan, jotta lapset voivat nähdä helposti isäänsä.
- Tauski ilmoitti, että jos en muuta asumaan hänen kanssaan, ei hän halua nähdä lapsiakaan, Kätkä kertoo.
Kätkän mukaan hän on tehnyt kaikille selväksi jo kahden vuoden ajan, ettei ole palaamassa yhteen ex-miehensä kanssa.
Tauski otti nyt yllättäen yhteyttä ja halusi tavata lapset. Kätkän mukaan on hienoa, jos Tauski vihdoin haluaa osallistua lastensa elämään.
- Lasten kannalta se on mahtava juttu. En kuitenkaan kutsuisi asiaa miksikään työvoitoksi, koska hänellä on ollut aina mahdollisuus nähdä lapsiaan, Kätkä kummastelee.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012060915688437_vi.shtml
Kommentit (9)
Miksi ihmiset haluavat silti sitä kuulla?
Se mieshän on ihan täysi sekopää. Mutta aina löytyy tyhmiä naikkosia tekemään tuollaiselle paskalle lisää lapsia.
Typeryshän se Kätkäkin on ollut, ensin salasuhteessa naimisissa olevaan mieheen, ja sitten sai itsekin kunnolla nenilleen.
Miksi ihmiset haluavat silti sitä kuulla?
Kyllä minä Tauskin musiikkia tykkään kuunnella, mutta että menisinkö naimisiin hänen kanssaan..? En.
Se mieshän on ihan täysi sekopää. Mutta aina löytyy tyhmiä naikkosia tekemään tuollaiselle paskalle lisää lapsia.
Typeryshän se Kätkäkin on ollut, ensin salasuhteessa naimisissa olevaan mieheen, ja sitten sai itsekin kunnolla nenilleen.
BLONDIUS. Ja siis kaikki mitä blondius pitää sisällään ; )
lienee fyysisesti mahdotonta, olisi varmaan koko ihmiskunnan kannalta parasta, että Tauski vetäytyisi erakkomunkiksi johonkin syrjäiseen keljaan, ei enää koskaan tapaisi yhtään ketään eikä yrittäisi ottaa yhteyttä ulkomaailmaan. Näin mä sen nään.
Se mieshän on ihan täysi sekopää. Mutta aina löytyy tyhmiä naikkosia tekemään tuollaiselle paskalle lisää lapsia.
Typeryshän se Kätkäkin on ollut, ensin salasuhteessa naimisissa olevaan mieheen, ja sitten sai itsekin kunnolla nenilleen.
siinä suhteeessa, että hän eräässä haastattelussa totesi, että sai sen mitä ansaitsikin ryhtyessään suhteeseen varatun miehen kanssa.
lienee fyysisesti mahdotonta, olisi varmaan koko ihmiskunnan kannalta parasta, että Tauski vetäytyisi erakkomunkiksi johonkin syrjäiseen keljaan, ei enää koskaan tapaisi yhtään ketään eikä yrittäisi ottaa yhteyttä ulkomaailmaan. Näin mä sen nään.
lisää isättömiä lapsia.