Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otin Tramalin, nyt on hirveä olo, millä se helpottaisi?

Vierailija
09.06.2012 |

Mulla meni hammas "rikki" torstaina, kävin pe lääkärissä, laittoivat väliaikaisen paikan, mutta särky vain paheni koko ajan.

Otin tänään elämäni ensimmäisen kolmiolääkkeen, ja nyt on ihan kamalan huono olo, kipu on poissa, mutta ihan kamala kuvotus koko ajan. Auttaako tähän muu kuin aika?otin lääkkeen kuitenkin jo lähes 6 tuntia sitten, eikä helpota yhtään tämä paha olo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut yhtään varautua tähän, kun kipu ei ollut vielä pe paha. No, maanantaina helpottaa.

Vierailija
2/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin kanssa muutama vuosi sitten juurikin hammassärkyyn tramalin. Olo oli kauhea yli vuorokauden. Otin sen iltapäivällä, yöllä pää oli aivan pyörällä ja sekaisin, en pystynyt muodostamaan järkeviä lauseita edes ajatuksissani. makasin sängyssä seuraavaan iltapäivään, ennen kun menin töihin. Työkaverit vielä huomautteli kuinka kalpea olen, ja että et taida olla ihan kunnossa. Opin kyllä kerrasta että se lääke ei minulle sovi. Kirjotan sen aina esim sairaalapapereihin jne, jos on jotain toimenpiteitä tulossa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kyseinen lääke sopia kaikille.

Olin sairaalassa hoidossa muista syistä, kun migreenikohtaus iski. Tätä hoidettiin jollakin suoraan suoneen annosteltavalla lääkkeellä, mutta neljäntenä migreenipäivänä lääke ei enää auttanut. Hoitaja antoi minulle yhden Tramalin.

Siitä alkoi aivan järkyttävä olo! Oksensin kaaressa lukuisia kertoja ja migreeni senkun paheni entisestään. En ole ikinä ennen - enkä sen jälkeen- voinut noin huonosti.

Lopulta sain toiselta osastolta luokseni lääkärin (oli yö), joka antoi pahoinvointilääkettä sekä suoraan suoneen kunnon dropin, jonka jälkeen nukahdin:)

Että sellainen kokemus Tramalista.

Vierailija
4/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka ison tabletin otit, mutta itse käytän tramalia tippoina. Niitä on helpompi annostella tarpeen mukaan. Itselleni esim. 5 tippaa riittää hyvin eikä tule huono olo. Isommasta annoksesta kyllä tulisi.

Vierailija
5/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

retard vai depot?

depotista tulee pahemmat olot, ja ne kestää kauemmin.

Et voi tehdä mitään, tai oksenna ehkä.

sain tota joskus leikkauksen jälkikipuihin. tipuin sängystä ja heräsin vasta aamulla, ja samalla muistin tippuneeni siihen kauan sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän