Koskakohan sitä oppis, ettei ämmät tee muuta, kun puukota selkään :(
En viitsi tarkemmin asiaa selvittää, mutta taas tuli huomattuu kuinka vittumaisia selkään puukottajia ämmät oikeasti on :(
Jo yläasteella asia tuli rankimman kautta selville ja nyt aikuisena pari kertaa.. Viimeeksi äsken :(
No mitäpä mun tunteista, eihän musta ole mitään väliä, mähän ole täysi nolla. Nollana syntynyt ja luultavasti nollana kuolenkin :(
Kommentit (8)
vaikea ottaa kantaa muuten.
Tsemppiä. Et ole nolla!
Tsemppiä. Et ole nolla!
Tsemppiä. Et ole nolla!
jostain syystä tuli triplana.
t. toi joka hoki ettet ole nolla... ;)
Jäi oikeen kaikumaan toi ole nolla ole nolla ole nolla...
Jokainen ihminen on yhtä arvokas. Toisaalta, jos ajattelet, että ämmät sitä ja ämmät tätä, on asenteessasikin varmasti vähän tarkastettavaa.
jostain syystä tuli triplana. t. toi joka hoki ettet ole nolla... ;)
Mä olen yhden Facen kirppiksen yp. Meillä on ollut pitkin kevättä pientä kärhämää (tai noh, ei kärhämä ole oikea sana). KAIKKI mitä mä olen ehdottanut (on se sitten sääntöihin joku tarkennus tms.), niin yksi ämmä on lytännyt ne HETI (ja sitten itse parin päivän päästä ehdottanut tismalleen samaa asiaa, mutta eri muodossa tms.).
Pari viikkoa sitten mä kysyin, että mitäs tehdään, kun Face nyt sulkee noita peli- ja kirppis "tilejä" (=TÄMÄ ON TOTTA!!! Itselläni on kaveri, jolla oli ties kuinka monta eri peli tiliä ja kaikki suljettiin).
Tuo kysymys meni kuuroille korville. Eilen sitten tämä eukko kysyi, että aletaanko sulkemaan noita kirppis tunnuksia??
Tänään sitten oli kaiken huippu, kolmas yp heitti, että häntä henk.koht. vituttaa mun tapa huomauttaa säännöistä (=mä huomautan, jos nostetaan liikaa tms. Yksittäiset kuvat piilotan seinält). Itse hän ei tee mitään eli näköjään säännöt on sitten yks paskan hailee.
Äsken sitten huomasin neljännen yp:n kanssa, että meiltä molempilta oli sitten yp oikeudet poistettu..
Ilman mitän infoa tms. Ainoastaan sen tuo (siis tuo, joka on tyrmännyt kaikki mun ehdotukset) myönsi sen, että toiselta otti oikeudet pois (=näillä kahdella on ollut pari kuukautta kunnon kärhämää, toinen ärsyttää toista ja toisin päin).
Mutta ei sitten uskalla/viitsi myöntää, miksi multa sitten otti pois oikeudet vai oliko tuo toinen osasyyllinen asiaan vai..
Eli juu, nolla mä olen ja nollana pysyn.
Muut naiset ei oo kuvailemasi kaltaisia.