Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pienen lapsen yh, suhteessa varatun miehen kanssa. Kysy!

Vierailija
09.06.2012 |

Eli olen itse vapaa. tämän miehen kanssa suhteessa nyt jo toistamiseen, molemmilla kerroilla itse olen ollut sinkku. Jätin hänet ollessani itse varattu, en vastannut viesteihin, vaan kerroin, että olen uskollinen puolisolleni enkä riskeeraa tätä.

No, puolisoni jätti minut toisen naisen takia.. Kauheaa, aivan hirveää ja raastavaa. Jäin täysin ykain lapsen kanssa, aivan rikki ja itsetuntoi nollilla Ja silti: kun tämä vanha rakkauteni jatkoi pommittamista, minä myönnyin, vaikka tiedän tekeväni väärin ja tässä sitä ollaan. Heillä ei ole lapsia, mutta kyllä, hän on toisen naisen mies, ja se ei tunnu minusta oikealta. Saan tästä silti itsetunnon kohotusta ja SEKSIÄ, joita ilman olisin jos tätä miestä ei olisi. Baareissa en käy - vielä ainakaan. Kysy mitä haluat.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla tunteita tätä miestä kohtaan?

Vierailija
2/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kirpaiseekin. Olisi hyvä opetus miehelle. Etsi vapaa mies, eikö ois ihanaa olla se ykkönen, rakastettu, haluttu ja sellainen jota mies veisi ulos ym. Mielestäni teet itsestäsi halvan. Et ole sen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ehdoin tahdoin sotkevat oman ja toisten elämän?

Ja kyllä, tietyt asiat elämässä on aika mustavalkoisia. Sen oppii kun sitä ikää tulee vielä hieman lisää.

Vierailija
4/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako tämä suhde sinua voimaan paremmin naisena ja äitinä?

Saatko suhteesta sellaista piristystä, että jaksat arjessakin paremmin?

Kuinka usein tapaatte ja miten järjestät tapaamiset käytännössä? Missä lapsesi siis silloin on?

Itsekin haluaisin piristävän suhteen, mutta en tietenkään varatun kanssa. En halua vakavaa suhdetta, mutta olisi ihanaa joskus kokea pientä romantiikkaa fiksun ja kunnollisen miehen kanssa.

Vierailija
5/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinkaan sitä jatkuvaa vakuuttelua, että olen itse sinkku, joten en tee mitään väärää...

Kyllä teet. Olet tietoinen siitä, että mies on varattu. Osa teistä tietää, miltä tuntuu, kun mies pettää. Silti ette välitä siitä, että toiminnallanne laitatte toisen ihmisen kärsimään - ihan tietoisesti. Osa pettää vieläpä perheenisän kanssa. Toisin sanoen toiminnallanne osallistutte perheen hajottamiseen ja sen ajamiseen pahimpaan kriisiin, mitä oikeastaan voi kohdata. Osa petetyistä kokee suunnatonta vihaa tätä toista naista kohtaan, osalla jopa mielenterveys pettää. Tällaisenkö haluatte peräänne - oman lapsenne perään?

Olen vahvasti sitä mieltä, että sitä saa mitä tilaa. Uskon siis, että näillä toimillanne aiheutatte itsellenne ja lapsellenne pahaa. Ehkä teitä ahdsitelee petetty nainen tai oma parisuhteenne kaatuu taas pettämiseen. Oikeudenmukaistahan se vaan on, kun täydellä ymmärryksellä toimiensa seurauksista osallistuu siihen silti.

Ja kyllä, ette ole niitä pahimpia syypäitä. Kyllä, sillä miehellä on suurin vastuu toimistaan. Mutta ette te mitään puhtoisia ja viattomia tilanteeseen ole. Tilannetta voi verrata siihen, että Pekka lyö mailalla Maijaa. Te katselette vieressä, joskus saatatte jopa Pekalle ehdottaa, että löisitkös taas Maijaa. Aina silloin tällöin ostatte Pekalle uuden mailan, että lyöminen sujuisi mahdollisimman hyvin. Niin, ette itse lyö Maijaa, mutta lohduttaako se Maijaa tässä tilanteessa?

Osallistutte henkiseen pahoinpitelyyn ja ansaitsette kaiken pahan, mitä kohdallenne sattuu. Erityisesti siksi, että ette voi edes käyttää tekosyynä rakastumista vaan haluatte pelkästään seksiä, jota ette oman mukavuudenhalun takia halua etsiä baareista. Yököttävää!

Kun Pekka alkaa lyödä teidän tytärtänne, toivon, että jaksatte ostaa sitä mailaa edelleen. Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
6/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kirjoitettu!

mietitkö koskaan tajuaako lapsesi että äitinsä on huora? Kun puhutaan aina että lapsi aavistaa jos vanhemmilla kaikki hyyvin/ huonosti niin kai ne aavistaa senkin että äiti on tuollainen lutka.

Vierailija
7/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisinta on tutun kumppanin kanssa, vaikka sitten varatun!

Olen ollut suhteessa sinkkunaisen kanssa. Myös naiselle tuosta suhteesta muodostui turvallinen ja kaikin puolin ihana. Tuo nainen kertoo vielä jälkeenpäinkin että läheisyydentunne oli voimakkaampi kuin koskaan aiemmissa suhteissaan.Olen imarreltu mutta haikeana muistelen tuota suhdetta joka sitten loppui.

Tiedoksi palstan "suohirviöille": suhde on todella helppo pitää vaimolta salassa. Perhe-elämäkin voi paremmin pitkässä suhteessa.

Vierailija
8/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa sinkkunaisen kanssa. Myös naiselle tuosta suhteesta muodostui turvallinen ja kaikin puolin ihana. Tuo nainen kertoo vielä jälkeenpäinkin että läheisyydentunne oli voimakkaampi kuin koskaan aiemmissa suhteissaan.Olen imarreltu mutta haikeana muistelen tuota suhdetta joka sitten loppui.

Tiedoksi palstan "suohirviöille": suhde on todella helppo pitää vaimolta salassa. Perhe-elämäkin voi paremmin pitkässä suhteessa.

Suohirviöksikö nimitellään totuuden sanomista ääneen... Kun ei ole munaa eikä suoraselkäisyyttä toimia rehellisesti, niin haukutaan muita, jotta kukaan ei tajua, millainen vätys se pettäjä on.

Katsotaan tilannetta sitten, kun sinun korttitalosi lämähtää kasaan. Vieläkkö on uho päällä? Vaimo sai mitä ansaitsikin? Uusi suhde kukoistaa? Minä, minä, minä, minä. Toivottavasti vaimosi on tajunnut kuvion ja pettää tahollaan. Niinhän se kai oli, että perhe-elämäkin voi paremmin, kun puolisot pettävät toisiaan kilvan.

Vierailija
9/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei antaisi oma moraali periksi. Mieluummin katson itseäni peiliin ja elän vaikka muiden mielestä tylsää elämää (tätä niin ainutlaatuista ja itsekästä kaikki mulle nyt-elämää) kuin itse äitinä pelleilisin toisen naisen miehen ja perheenisän kanssa.

Vierailija
10/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö kumia noiden varattujen pelimiestenne kanssa? Kovin tuntuvat olevan kumeja vastaan nuo tapaamani miehet.....

Vierailija
11/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kauhean ihmeissäni ja pahoillani, että tää maailma on pullollaan tälläisiä MINÄ-MINÄ ihmisiä joille ei mikään muu merkitse mitään kuin MINÄ-MINÄ.

Vierailija
12/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö kumia noiden varattujen pelimiestenne kanssa? Kovin tuntuvat olevan kumeja vastaan nuo tapaamani miehet.....

Itse olen vaatinut kondomin käyttöä, mutta välillä tuntuu, että olen ainoa "tiukkis" tässä.

Vierailija
13/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa/avioliitossa on ok, jos kummatkin ovat sen osaltaan hyväksyneet.Se mitä en itse "suohirviönä" hyväksy, on ettei pelimiehellä tai -naisella ole pokkaa kertoa omalle puolisolle. Sen verran pitää olla kunnioitusta omaa puolisoa kohtaan, että antaa toisen valita haluaako pelata samoilla säännöillä. Elämänikäiseen parisuhteeseen liittyy kaikenlaista ylä- ja alamäkeä, mutta ennen kaikkea se vaatii rehellisyyttä, koska ilman sitä ei ole luottamustakaan.

Lapsettomat sinkkunaiset, jotka alkavat suhteen varatun miehen kanssa, eivät tiedä mitä tekevät. Nainen, joka on äiti ja vielä kokenut petetyksi tulemisen, tietää aivan varmasti mitä tekee, mutta haluaa vain laittaa vahingon kiertämään. Hieno homma.

Vierailija
14/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaatinut kondomin käyttöä, mutta välillä tuntuu, että olen ainoa "tiukkis" tässä.

Minä olen myös ehdoton tässä asiassa!

Eikä miehellä ole ollut mitään tätä vastaan... ei ole edes ehdottanut mitään muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
15/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy meidän molempien varoa liikaa kiintymästä.

Tämä "mun" (peli)mies jäi jo kerran kiinni. Oli muutaman viikon kiltisti ja otti taas yhteyttä. Mä tiedän olevani kakkonen, ja niin tietää hänkin. Avopuolisolle kyllä veemäinen tilanne, mutta ei ole mun tehtävä narauttaa miestä. ap

Vierailija
16/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta olet paksuna tuolle miehelle...

Vierailija
17/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinkaan sitä jatkuvaa vakuuttelua, että olen itse sinkku, joten en tee mitään väärää...

Kyllä teet. Olet tietoinen siitä, että mies on varattu. Osa teistä tietää, miltä tuntuu, kun mies pettää. Silti ette välitä siitä, että toiminnallanne laitatte toisen ihmisen kärsimään - ihan tietoisesti. Osa pettää vieläpä perheenisän kanssa. Toisin sanoen toiminnallanne osallistutte perheen hajottamiseen ja sen ajamiseen pahimpaan kriisiin, mitä oikeastaan voi kohdata. Osa petetyistä kokee suunnatonta vihaa tätä toista naista kohtaan, osalla jopa mielenterveys pettää. Tällaisenkö haluatte peräänne - oman lapsenne perään?

Olen vahvasti sitä mieltä, että sitä saa mitä tilaa. Uskon siis, että näillä toimillanne aiheutatte itsellenne ja lapsellenne pahaa. Ehkä teitä ahdsitelee petetty nainen tai oma parisuhteenne kaatuu taas pettämiseen. Oikeudenmukaistahan se vaan on, kun täydellä ymmärryksellä toimiensa seurauksista osallistuu siihen silti.

Ja kyllä, ette ole niitä pahimpia syypäitä. Kyllä, sillä miehellä on suurin vastuu toimistaan. Mutta ette te mitään puhtoisia ja viattomia tilanteeseen ole. Tilannetta voi verrata siihen, että Pekka lyö mailalla Maijaa. Te katselette vieressä, joskus saatatte jopa Pekalle ehdottaa, että löisitkös taas Maijaa. Aina silloin tällöin ostatte Pekalle uuden mailan, että lyöminen sujuisi mahdollisimman hyvin. Niin, ette itse lyö Maijaa, mutta lohduttaako se Maijaa tässä tilanteessa?

Osallistutte henkiseen pahoinpitelyyn ja ansaitsette kaiken pahan, mitä kohdallenne sattuu. Erityisesti siksi, että ette voi edes käyttää tekosyynä rakastumista vaan haluatte pelkästään seksiä, jota ette oman mukavuudenhalun takia halua etsiä baareista. Yököttävää!

Kun Pekka alkaa lyödä teidän tytärtänne, toivon, että jaksatte ostaa sitä mailaa edelleen. Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
18/37 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseen, että annatko oman lapsesikin huorata kun on sinun ikäisesi?

Vierailija
19/37 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustelee ettei jätä vaimoaan sinun vuoksi vaikkei heillä ole edes lapsia?

Vierailija
20/37 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako elämää sulla on, kun on vara tuhlata aikaa tuommoseen?