Olen pienen lapsen yh, suhteessa varatun miehen kanssa. Kysy!
Eli olen itse vapaa. tämän miehen kanssa suhteessa nyt jo toistamiseen, molemmilla kerroilla itse olen ollut sinkku. Jätin hänet ollessani itse varattu, en vastannut viesteihin, vaan kerroin, että olen uskollinen puolisolleni enkä riskeeraa tätä.
No, puolisoni jätti minut toisen naisen takia.. Kauheaa, aivan hirveää ja raastavaa. Jäin täysin ykain lapsen kanssa, aivan rikki ja itsetuntoi nollilla Ja silti: kun tämä vanha rakkauteni jatkoi pommittamista, minä myönnyin, vaikka tiedän tekeväni väärin ja tässä sitä ollaan. Heillä ei ole lapsia, mutta kyllä, hän on toisen naisen mies, ja se ei tunnu minusta oikealta. Saan tästä silti itsetunnon kohotusta ja SEKSIÄ, joita ilman olisin jos tätä miestä ei olisi. Baareissa en käy - vielä ainakaan. Kysy mitä haluat.
Kommentit (37)
minä en ole valmis muuttamaan hänen kotiseudulleen.
en ole kyllä edes kysynyt/vaatinut häntä tilille, en tiedä olisiko meistä oikeasti pariksi..
ap
Jos et, niin miksi itse elämälläsi näytät esimerkkiä lapsellesi? Lapsi vaistoaa, lapsi on viisas, lapsi oppii miten suhtaudut itseesi, arvostat itseäsi, hän oppii sinun kautta suhtautumaan itseesi.
Miksi et elä sellaista elämää kuin se on eli onnellisen yh:n elämää ilman miestä? Onko seksi sinulle niin tärkeää, että sitä otetaan vaikka toisen naisen mieheltä?
Olen siis totaaliyh, annan lapselleni kaiken mahdollisen ajan. Tuo mies tuo arkeeni piristystä, ainakin toistaiseksi.
Mutta olet oikeassa, se on ajan tuhlaaamista, tiedän.
ap
Lapsi ja mies eivät tapaa toisiaan.
ap
mutta en myöskään ole vastuussa tämän miehen teoista, vain omistani. Itse en pettänyt puolisoani. En todellakaan nauti siitä, että hän on toisen, siitä en saa kiksejä.
Olen hyväkroppainen ja ulkonäöltäni ok, saisin seksiä muualtakin. En vain jaksa vaivautua - tämä tulee tarjottimella. Kuulostaa pahalta, tiedän.
ja yrittäjä siis... tämä ko ainakin melkoinen pelimies, pyörittää reissuyönsä puitteissa useita naisia samanaikaisesti :(
Pelimies on tämäkin. Käytämme molemmat toisiamme hyväksi, koska hän lentää kuin ohjus ovesta, kunhan taas tokenen etsimään sitä "oikeaa". Ja sekös ottaa pelimiehellä lujille.
yh olen ja tällaisen pelimiehen ja yrittäjän, kuinkas muutenkaan ;) pauloissa olen. Hyvää seksiä ja sit saa mies mennä menojaan...sopii mulle :). Kotona ukkoa odottaa avokki ja hänen kolme lastaan..uusperhe siis kyseessä.
täytyy meidän molempien varoa liikaa kiintymästä.
Tämä "mun" (peli)mies jäi jo kerran kiinni. Oli muutaman viikon kiltisti ja otti taas yhteyttä. Mä tiedän olevani kakkonen, ja niin tietää hänkin. Avopuolisolle kyllä veemäinen tilanne, mutta ei ole mun tehtävä narauttaa miestä. ap
koska en voi arvostaa häntä, kun pettää avovaimoaan. Mitään vakavampaa en voisi ajatellakaan hänen kanssa, koska tiedän satavarmasti että pettäisi minuakin!! Hyvän seksin vuoksi jatkan tätä ja lapseni ei ole tietoinen miehestä, koska mies tulee myöhään ja lähtee aikaisen ennen lapsen heräämistä.... Tämänkin miehen avokki on epäillyt jotain, mutta en tiedä miten mies pääsee aina kuin koira veräjästä. On hyvä valehtelemaan :(
Mun lapsi vaan ei ole ihan pieni enää.
Erosin, koska ex petti mua (useasti). Jäin kahden lapsen kanssa ja nuolin haavojani pitkään. Aina vannoin, etten ikinä koskaan milloinkaan voisi olla mukana aiheuttamassa samanlaista tuskaa jollekin toiselle naiselle... Luulin kuolevani siihen kipuun.
Ja kappas! Minäkin jouduin oppimaan, etteivät asiat ole niin mustavalkoisia...
Suurin pelkoni on, että mies jättää perheensä vuokseni. On vihjaillut joskus jotain sellaista, mutta oletin näiden juttujen olevan niitä normaaleja juttuja, joita varattu mies heittää saadakseen seksiä vieraalta... toivottavasti ovat vain niitä. Toivon, että mies saa sen piristyksen, jota hakee ja "palaa" vaimonsa luokse ja unohtaa minut...
Ristiriitaista eikö?
tajunnut kuinka joku haluaa olla miehen panolautana ja tuoda sen vielä julki. Itseä hävettäis niin saatanasti jos en onnistuisi vapaata miestä saamaan itselleni edes seksisuhteeseen.
Nykyään silloin harvoin kuin käyn esim. baarissa niin aina olisin saanut mukaani vapaata seksiseuraa jos en muuta:)
Ja toisekseen en tiedä kuinka vitun tyhmä saa ihminen olla että tekee lapsen tuollaiseen tilanteeseen= ei onnistu lapsen isän kanssa joten pilaa toisenkin suhteen sitten kun ei ole velvollinen kertomaan avokille.
Juu ei tässä maailmassa paljon velvollisuuksia tuollaisille ämmille ole se on nähty. Pääasia että saa olla pillu leväällään iltaisin ihan sama kuka sörkkii ja tuleeko lapsia kun seksi nyt vaan on niin ihanaa... huoh..
en koskaan voisi olla varma että hän on minulle uskollinen.
Nytkin hän viettää "koti-iltaa" ja pommittaa mua vihjailevilla viesteillä. samaan aikaan piristävää mulle, mutta kamalaa avokille.
Siinä mielessä tämä mies ei noudata vakiokaavaa, että hän ei koskaan arvostele tai hauku puolisoaan. Emme puhu ikinä siitä, että hän on varattu. Hän soittaa minulle 3-10 krt päivässä, laittaa viestejä, kuvia, vitsejä, paketteja postissa... Olen sanonut, etten ryhdy mihinkään vakavaan. Tällä viikolla hän sanoi rakastavansa. GLUP.
Juuri tästä syystä en mene baareihin, kun en halua satunnaisia tuntemattomia sänkyyni. ap
helppoa kun on yksi ja sama vakipano..tietää mitä saa eikä tarvitse lähteä kotoa minnekään miestä etsimään :)
Turvallisinta on tutun kumppanin kanssa, vaikka sitten varatun!
Ymmärrän kyllä sinua. Vuosi sitten en ehkä olisi ymmärtänyt. Elämä ei kuitenkaan taidakaan olla niin mustavalkoista kun luulin. Hyvä että opin sen jo näin nuorena...