Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rikollinen. Kelpaisinko sulle? M24

Vierailija
09.06.2012 |

Olen rikollinen. Tienaan erilaisilla rikoksilla n.3000 euroa viikossa eli jotain 10-12 000 euroa kk. Käyn kyllä töissäkin, ettei verottaja saa liikaa vihiä. Rahat pesen jos tarvetta. En täs kerro et miten. Ei sitä nyt voi ajella 4L koneen omaavalla autolla, eikä käydä töissä. Olisi vähä liian läpinäkyvää. Alotin rikokset joskus ala-asteella jo, tai itseasiassa muistan kun joskus 5 vuotiaana pöllin äidiltä 100 markkaa ja ostin karkkia koko rahalla. Oon aika paatunu mitä tulee yhteiskuntaan ja ihmisten kunnioittamiseen. Eli siis en kunnioita. Sossussa ei oo koskaan tarvinnut käydä. Suurin osa rikollisista on ihan pellejä narkkareita, mutta ne jotka ei oo on todella hyvässä asemassa taloudellisesti. Mulla on luger kaapissa varmuuden vuoksi. Kerran olin 7 päivää linnassa ihan vaan siks ku halusin käydä kattomas millasta siellä on. Tosin en kerroksille päässy, mut matkasellissä kävin. Lähinnä vitun tylsää. Eikä se kyllä mikään hotelli ole, sen voin sanoa.

Tyttöystävää ei ole ollut koskaan, avoimia suhteita kylläkin. Vaikee löytää ns. "pahaa-tyttöä" joka ei olisi vitun tyhmä narkki.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit

Vierailija
22/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa herra aloittaja!

Nykyään olet M30?

Miten elämäsi hurisee nykyään? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyl varattu, enkä kiinnostunut, mut yleisestiottaen aiheeseen; ei edes kiinnostaa sinkkuna mamman lemmikkipoika -tyypit.En olen rikollinen,mut ...olen hullu.Eli sijaisperhelapsuuskuvioista tulee tämmösiä,mistä edes keskustelisin.nk.normaalin miehen kanssa?

Vierailija
24/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellet sitten sattuisi olemaan oikein todella todella söpö! :D

N23

Tulihan se sieltä. Steen Christensen taisi olla suomalisten naisten mielestä tosi söpö, kun sai niin paljon fanipostia tapettuaan kaksi suomalaista poliisia - ja opa tarjouksia avioliitosta.

Vierailija
25/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytät tappaa ihmisiä siinä missä muutkin" sinisiä rappuja pun.hint.lapp.

Vierailija
26/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis on sun märkä päiväuni. Ihan oikee gangsteri!

Vierailija
27/27 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit mulle! Mut oot todennäkösesti paljon mua vanhempi, oon 16.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme