Auttakaa: mistä voi ostaa paholaisenhilloa?
Ja ennen kuin kukaan ehtii päteä, että "mikset tee itse kun se on niin äärimmäisen helppo tehdä", sanottakoon, että en tahdo itsetekemääni vaan ihan sellaista valmisversiota.
Mistä pk-seudulla voii ostaa paholaisenhilloa valmiina? Olisiko kenelläkään tietoa? Perusmarketeista sitä ei tunnu saavan... :/
Kommentit (9)
Meillä on ainakin ollut ihan KKK-supermarketissa kahtakin erilaista tarjolla.
Jollen ihan väärin muista, niin taisi olla Citymarket. Tampereella tosin, mutta kuitenkin.
kaikki mahdolliset mauste- hillo- kastike- ja säilykehyllyt Prismasta löytääkseni, mutta ei löytynyt ei.
Nyt olisi mahdollisuus käydä sitten tarkistamassa hyvin varustetun K-Supermarketin tarjonta, mutta vinkatkaapa vähän, että minkä kyltin alta ne siellä kaupassa löytyy?
Jostain luin, että Poppamies olisi tehnyt jotain vastaavaa, löytyisiköhän samasta paikasta mistä Poppamiehen chilikastikkeet tai olisiko jenkkihyllyssä jotain?
Tero
Columbuksen (Vuosaari) Citymarketissa on. Siellä hyllyssä missä on grillikastikkeita, itämaisia tahnoja yms.
Kaikki valmistajat ei varmasti ole älynneet, että hillo pitää nimetä uudelleen.
Kaikki valmistajat ei varmasti ole älynneet, että hillo pitää nimetä uudelleen.
Vaan siinä on tomaattia, paprikaa ja chiliä sekä mausteita.
http://1.bp.blogspot.com/_OpRAFu5XoD8/TO6yaRG3-zI/AAAAAAAACl4/hVIi2OsIC…
Tekijänä Puljonki Oy.
Vai onko muunlaisiakin?
Tero
Pk-seudulta en varmaksi tiedä, mutta itse olen ainakin ostanut Treen Sokoksen ruokapuolelta. Oliskohan pk-seudulla samat toimittajat?