Näitä keskusteluja kun lukee tulee vaan paha mieli
Sitten kun itse olen äiti en varmasti tule näille sivuille kuuntelemaan kun jonkun on kuitenkin pakko sanoa jotain pahaa että voi tuntea itsensä paremmaksi.
Kommentit (7)
Tunnetko nyt olevasi parempi muita? Asut kenties paremmalla alueella ja taloutesi on kunnossa?
Nyt näyttää lisäksi kaiken maailman rasistitkin tänne pesiytyneen...
Nyt näyttää lisäksi kaiken maailman rasistitkin tänne pesiytyneen...
Tunnetko nyt olevasi parempi muita? Asut kenties paremmalla alueella ja taloutesi on kunnossa?
Minusta kaikki ovat tasavertaisia. Ja ei, en asu 'paremmalla alueella'.
Täällä on kyllä mielenkiintoisia keskusteluja, mutta aina jonkun on pakko haukkua toisen tapaa tehdä asioita vaikka itse toimisi samalla tavalla ja vaan siksi että voisi hetken tuntea itsensä paremmaksi. Enkä nyt tarkota perus väittelyä/omien mielipiteiden jakamista vaan ihan huvin vuoksi selkeää vittuilua kun ei ole muuta tekemistä.
Minusta tämä on pääosin sympaattinen ja lämminhenkinen palsta. Tottakai on välillä pinnallisia ja ilkeitäkin kommentteja tai aiheita, niinhän se tosielämässäkin on että kaikenlaista on. Mutta itse keskityn enemmän siihen mikä on hyvää.
Minusta kaikki ovat tasavertaisia. Ja ei, en asu 'paremmalla alueella'. Täällä on kyllä mielenkiintoisia keskusteluja, mutta aina jonkun on pakko haukkua toisen tapaa tehdä asioita vaikka itse toimisi samalla tavalla ja vaan siksi että voisi hetken tuntea itsensä paremmaksi. Enkä nyt tarkota perus väittelyä/omien mielipiteiden jakamista vaan ihan huvin vuoksi selkeää vittuilua kun ei ole muuta tekemistä.
Ihan höpö höpö puhetta. En ole millään muotoa tasa-arvoinen koska teen töitä ja maksan kaikki itse. Onko sinusta tasa-arvoista, ettei meillä ole mahdollisuutta omistusasuntoo? Maksamme 1000e vuokraa, emme saa asumistukea ja käymme töissä. Samanaikaisesti naapurissa elellään mitään tekemättömänä. Todella väärin.
pitääkin miettiä oma kantansa asioihin ja pitää pintansa; tutkailla, jos löytyy perustelut mutta jättää asiattomat jutut omaan arvoonsa.