Kuinka pikkupaikkakunnalla voi mennä terapiaan jos terapeutti sattuu vaikka kaupassa olemaan
samaan aikaan?
Miettiikö että tuossa tuo hupsu menee.
Kommentit (11)
Voihan se olla että paranet sillä ajatuksella että hänkin on vain ihminen, niinkuin sinä itsekkin.
Sitten et varmaan ole terapian tarpeessa.
Asun itse Tampereella ja onnistuin törmäilemään mun terapeuttiin ruokakaupassa, torilla ja kerran jopa baarissa. Ei tarvi olla pikkukylä.
Mutta ne ei tosiaan tervehdi ensin. Se on ihan ok esittää ettei tunne. Mulle on terapeutti kertonut tuosta käytännöstä. Itse tervehdin kyllä, mutta ei siis ole mikään oletus.
Monet 'terapeutit' ovat itse täysin pihalla. Kierrä kaukaa.
Tampere on jo tarpeeksi iso, mutta useimmiten terapeutit eivät asu samalla pikkupaikkakunnalla, missä vastaaotto. Myös opet ja lääkärit tekee tätä, ettei ole aina joku pysäyttämässä ruokakaupassa.
En voi pikkupaikkakunnalla mennä autokorjaamollekaan kun pelkään että mekaanikko tulee sitten kaupassa vastaan. /sarkasmi. Nyt sinne terapiaan ja kauppaan hopi hopi
Terapeutti ei yleensä tervehdi. Mutta ei se ole mukavaa kun asuu samalla paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Miettii. Kuten muutkin Sote alan työntekijät pienillä paikkakunnilla.
Kiimaiset hoitajanaiset stalkkaavat kannasta tietojani ja iltaisin odottavat saksejaan aukoen että saavun kauppareissulla markettiin.
Olen itse sote alalla ja meillä käytäntö on se että emme tervehdi asiakasta. Jos hän haluaa tulla puhumaan tai tervehtii, vastataan.
Miettii. Kuten muutkin Sote alan työntekijät pienillä paikkakunnilla.