Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa nyt, kiltit, mistä löytyy jauhemaista elintarvikeväriä!

Vierailija
09.06.2012 |

Pitäisi macaron-leivokset saada värjättyä ja siihen ei suositella nestemäistä väriä. Ainakaan Stockmannilta ei kovin helposti löytynyt; otin Dr Oetkerin nestemäistä sieltä. Ja kun jossain kehuskellaan, että apteekista löytyy jauhemaista, niin ei ainakaan Yliopiston Apteekista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esmes UllanUnelma, Confetti ja mitäs kaikkia muita niitä olikaan..

Vierailija
2/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon apteekista niitä myynyt. Sinistä, punaista, keltasta ja vihreetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt jauhemaisia elintarvikeväriä ullanunelmasta, confetista ja bake and partysta tuloksetta. Haen siis sellaista "vanhanaikaista" robertsin tyyppistä jauhetta, jota apteekit ennen myivät. Ei mitään pastoja, suihkeita, tahnamaisia, nesteitä jne... Macaroneja teen ja niistä haluaisin todella keltaisia, lähes oranssin värisiä.

Enkö nyt vaan saa silmiini sellaista vai ovatko nykyään sellaisella nimellä, etten tajua sen olevan juuri etsimääni?

googletin ja tällainen sivu löytyi...

Vierailija
4/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään tietoa?

Vierailija
5/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissakin apteekissa olen ollut töissä ja kyllä molemmissa myytiin juurikin noita robertsin jauheita ja kyllä niitä ya:nkin pitäisi pystyä tilaamaan sinulle jos ei varasto valikoimaan kuulu. Olet vain saanut huonoa palvelua. 

Vierailija
6/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen apteekit myivätkin, eivät enää. Joillakin vielä vanhaa varastoa, mutta siihen loppuu.

Vierailija
7/10 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myydä enää missään, en tiedä miksi. Ne olivat kyllä parhaita värejä. Robertsin sivuilla ei mainittu mitään kyllä tuotteiden lopettamisesta.

Vierailija
8/10 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noista leivonnaisista tuli puhe niin mitä laitatte niiden väliin? Olisi kiva kokeilla tehdä niitä pääsiäiseksi.

Vierailija
9/10 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etnisistä ruokakaupoista saat perusväreissä niitä ruokavärejä n. 5kg purkeissa :)

Vierailija
10/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-citymarket Ruokaruletti Turussa myy luontaisia värijauheita.

Tiedoksi.