Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan yleistä ja 'normaalia' että pariskunta käy aina erikseen viihteellä, ei koskaan yhdessä??

Vierailija
08.06.2012 |

ärsyttää kun ei miehen kanssa koskaan yhdessä käydä missään pippaloimassa. meillä on eri kaveritkin, yksi yhteinen pariskunta on ystävänä mutta muuten 'omat' kaverit. aina käydään erikseen juhlimassa. osittain syy on lastenvahdin järkkäämisen hankaluus mutta kai sekin järjestyisi jos oikeesti haluis ja yrittäis.. tuntuu vaan että ukko ei halua. kai se sit häpee mua tai ei vaan viihdy mun seurassa. byhyy.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ihan sen takia, ettei tartte hommata lapsenvahtia.

Ehkä kerran vuodessa mennään yhdessä syömään tms. ja lapset ovat tuolloin yökylässä.

Vierailija
2/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on kyllä ihan siinä, ettei ole lastenvahtia. Kaipaan ihan kamalasti sitä aikaa, kun juhlittiin yhdessä. Enää ei mitään sellaista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toki käy vielä harvemmin kuin minä. Ehkä kerran 2-3:ssa vuodessa käydään yhdessä viihteellä. Mua ei haittaa. Eipähän tartte alkaa sen kanssa tappelemaan, kun käydään erikseen.

Vierailija
4/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu että 'kaikki muut' käy kumppanin kanssa ulkona paitsi me. niin minäkin kaipaan sitä aikaa kun yhdessä käytiin, mutta kai se on tähän tyytyminen..-ap

Vierailija
5/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlitaan omien kamujen kanssa mieluummin ja sitten yhdessä matkustellaan ja käydään leffassa tai syömässä. Vähemmän traamaa kun touhuaa kamujen kanssa vain. Tosin ennen kun käytiin kaksin juhlimassa niin ei mitään traamaa ollut.

Mutta meille tämä sopii paremmin näin.