Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Antaisitko eksälle ja tämän uudelle vaimolle lastesi vanhan pinnasängyn
08.06.2012 |
jos nämä sitä pyytäisivät ja se laojuisi sinulla varastossa? Perustele.
Kommentit (23)
Koska se on myös minun vanha pinnasänkyni. Sen sijaan vauvanvaatteet, sitterit, syöttötuolit, rattaat, vaunut yms. senkus tulisivat hakemaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
- ei ole perintökalu, jolla olisi tajuttomasti tunnearvoa
- olisi yhtälailla eksän kuin minunkin omaisuutta
- olisin iloinen, että jollakulla olisi sille käyttöä, oli sitten eksä tai joku muu tuttu
- voihan se olla esikoisellekin kiva juttu, että sisaruspuoli saa nukkua samassa sängyssä (yhdistävä tekijä)
ainoo ehto on se, että pinnis ei justiin ole minun lapsella käytössä vaan olisi "vapaana".
Alue: Aihe vapaa
Hän jätti minut, lähti uuteen osoitteeseen ja kaikki mitä oli kotona, jäi minulle. Olen jotain laittanut lasten mukana tulemaan, esim talvivaatteet, kun lähti kesällä pois.
Itse asiassa kun ero oli selvä ja vähän aikaakin oli kulunut, myin vaunut, matkarattaat ja jotain muuta pois tarpeetonta ja otin yhteyttä ex-appivanhempiin. Ex-appeni oli itse tehnyt pinnasängyn ja hoitopöydän, ovat tosi upeita. ex.llä on pikkuveli, joka ei ole vielä täysin vakiintunut, eli serkkuja voi mahdollisesti tulla.
Jos ex saa nykyisensä kanssa lapsen, varmaan he ottavat myös ko huonekalut käyttöönsä. Ja hyvä niin.
Jostain häälahjoista oli puhetta, kun olin myymässä huutiksessa, mutta tajusin kuitenkin kysyä ottaako hän mielummin. jotain muistojuttuja oli, mitä häämatkalta ostettiin, tai ex valitsi.
Esim ex.n nykyinen tyttöystävä / avopuoliso, en tiedä asuvatko virallisesti yhdessä, on mm ostanut tyttärelleni hyvin paljon kauniita mekkoja. Aina säännöllisin ajoin kysyn haluaako ne itselleen vai säästöänkö ? Hän aina vastaa tee mitä haluat. Myyn ne ja rahat menevät perheen yhteiseen hyvään, esim ruokakauppaan.
Jos ex olisi kysynyt pinnasänkyä takaisin, olisi syy ollut se että hänen isänsä on sen itse tehnyt, mutta enpä usko että olisi siltikään ikinä sitä kysynyt.