Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko leipoa vai sopiiko ostaa...??

Vierailija
29.07.2022 |

Jos lapsella on urheiluharrastuksen puolelta turnausta ym. kisaa ja vanhempien pitää tuoda leivonnaisia myytäväksi, niin voiko ne olla ostettuja? Esim. jos pyydetään pizzapaloja? Ostaisi Lidlistä paisto-osastolta ? Vai onko se jotenkin väärin , vaikka olisi kuinka mahdoton tilanne alkaa käyttää aikaa monen tunnin leipomiseen ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin pakasteet on olleet erinomaisia. Irtopullat maistuu kuivahtaneilta.

Vierailija
2/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa asialla ei ole merkitystä. Mietin monesti itse samaa vääntäessäni mokkapaloja.

Olisi ollut helpompaa maksaa noista saatu summa rahana. Näitä leipomuksia joutuu kaikki leipomaan parin köyhän, mutta lahjakkaan pelaajan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei oo mitään

Vierailija
4/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paistoin Riitan herkun metripitsaa, paloittelin ja vein myyntiin. Mitä väliä sillä on onko itse leivpttu vai ostettu?

Vierailija
5/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa asialla ei ole merkitystä. Mietin monesti itse samaa vääntäessäni mokkapaloja.

Olisi ollut helpompaa maksaa noista saatu summa rahana. Näitä leipomuksia joutuu kaikki leipomaan parin köyhän, mutta lahjakkaan pelaajan takia.

Voisiko olla myös mahdollisuus selvitä tuesta rahalla yhtenä vaihtoehtona?

Vierailija
6/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että on mokkapaloja.

Vierailija
7/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko leipoa, tärkeintä varmaan että ainesosaluettelo löytyy tarvittaessa allergeenien varalta.

Vierailija
8/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dippainssit ja KTM:t eukot vääntää kaiken muun kiireensä keskellä paakkelssia johonkin saamarin tärkeään turnaukseen.

Vierailija
9/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dippainssit ja KTM:t eukot vääntää kaiken muun kiireensä keskellä paakkelssia johonkin saamarin tärkeään turnaukseen.

Noiden paakkellesseista olisin valmis maksamaan tuplahinnan.

Vierailija
10/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden paakkellesseista olisin valmis maksamaan tuplahinnan.

Tuon leivonnaisen on saattanut tehdä jonkun yrityksen talousjohtaja, projektipäällikkö, myyntipäällikkö jne.

Vierailija
11/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Suomi. Pörssinoteeratun suuryrityksen johtajan tekemiä leivonnaisia saa ostaa parilla eurolla urheilutapahtumista.

Vierailija
12/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enää koskaan tehdä mokkapaloja. Urheilu-ura on loppu. Ei tullut mitään ammattiurheilijaa.

Vierailija
13/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa maa. Sosiaaliset suhteet on tärkeitä mutta eivät saa silti määritellä tekemisiäsi.

Vierailija
14/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio enää koskaan tehdä mokkapaloja. Urheilu-ura on loppu. Ei tullut mitään ammattiurheilijaa.

Mulla käy sääliksi niitä isiä, jotka meinaa, että meidän Jerestä tulee NHL:n paras hyökkääjä tai maalivahti.

Jos tykkäät lajista, niin osallistumisellasi lahjoitat rahaa. On varsin epätodennäköistä päästä edes pienipalkkaiseksi pelaajaksi kotimaan sarjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme