Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miesystävä on itsekäs, eikö niin??

Vierailija
08.06.2012 |

Olen asunut miesystäväni kanssa yhdessä puolitoista vuotta. Meille tulee yhteiset rahat (eletään tällähetkellä tukien varassa).

Kun käyn ruokakaupassa, niin kaikki mitä ruokakaappiin ostan on tietysti yhteisiä, ja niitä saa syödä molemmat. Jos ostan jotain herkkuja (esim. vanukasta) niin tottakai ostan niitä 2 kpl, koska kaksihan meitä on.

Mutta kun hän käy kaupassa, saattaa aina joskus ostella vain itselleen yhden kappaleen jotain, tai jos ostaa vaikka karkkipussi tms, niin ilmoittaa kaupasta tullessaan, että: NÄÄ ON SIT VAAN MULLE. Ja sellaisella ärsyttävän itsekkäällä äänensävyllä. Tai, että ÄLÄ SIT KOSKE näihin MUN leipiin. Sit se mässyttää niitä mun nenän edessä, eikä tarjoa mulle.

Ei mua se haittaa, että jään ilman niitä herkkuja, VAAN se, että mun mielestä tommonen on aika epäkohteliasta. Mulle on opetettu, että toisille kuuluu tarjota, ja jakaa omistaan. Ja muutenkin ärsyttää, kun pitää muistelle, että mikä muropaketti oli sen ostama (eli VAIN HÄNEN), ja mikä mun ostama (eli yhteinen).

Oon maininnu asiasta, mutta ei oikeen näyttäny ymmärtävän.

Pitääkö mun ruvata opettamaan aikuiselle ihmiselle käytöstapoja? Vai rupeenko itsekkin omimaan omia ostoksiani. En kyllä tiedä, kehtaisinko moista edes tehdä :D

Kertokaas mielipiteitänne? Tämä ei ole mikään maata kaatava asia, mutta silti jotenkin häiritsevää..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin, ei oo opetettu ottamaan toisia huomioon. Hyvin kasvatetut tarjoaa toiselle, ellei toisin oo sovittu.

Onko muutenkin itsekäs? Muitakin kohtaan? Entäs sängyssä?

Vierailija
22/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee miehelle selväksi, että nämä ovat sitten vain minulle. Ole kannassasi ehdoton, älä lainaa kahvia tai kaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa olet helmen löytänyt!

Vierailija
24/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta se sitten lähtee vaan kasvamaan. Ajattele, kun menee töihin ja sinä jäät työttömäksi. "Tää auto on mun, sun tarvii kysyä lupa jos haluat sillä johonkin mennä ja tankkaat sen sitte kans" ym.

Vierailija
25/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sängyssä huomioikin MUUTKIN :D Kylläpä on antelias :D

Mutta siis ap: minkä ikäinen miehesi on? Onko hän ollut ainoa lapsi? Sinä kuulostat kivalta naiselta, miksi olet tuollaisen ääliön kanssa? Älä jätä sitä, jos haluat sen kanssa olla, mutta käske sen oppia tavoille.

Vierailija
26/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huomioimalla muita saa itsekin enemmän. Luultavasti monikin on vuosien varrella yrittäny esimerkillään muokata käytöstään.

Ellei itse tajuu muuttaa käytöstään etkä asiasta sano, niin mitäs jos alkaisit tasan samanlaiseksi. Huomaisikohan mitään?

Sängyssäkin itsekkäälle kannattaa heittää hyvästit, hyvä ettei sentään siitä oo kysymys.

Vierailija
27/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sängyssä huomioikin MUUTKIN :D Kylläpä on antelias :D

Mutta siis ap: minkä ikäinen miehesi on? Onko hän ollut ainoa lapsi? Sinä kuulostat kivalta naiselta, miksi olet tuollaisen ääliön kanssa? Älä jätä sitä, jos haluat sen kanssa olla, mutta käske sen oppia tavoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä