Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto! Kävin "sokeroittamassa" itselleni brasilialaisen... (ov)

Vierailija
08.06.2012 |

Ja nyt pissalla käydessä pissat tuntuu sotkevan koko persauksen!

Siis aiemmin imeisesti karvat ohjasivat pissasuihkua oikeaan suuntaan. Nyt pissa tuntuu leviävän pitkin ja joudun pyyhkimään pakaroita myöten edestä ja takaa pelkän piene pissan jälkeen.

Hullu, kun uskoin av:ta ja luulin karvattomuuden olevan jotenkin siistimpää ja hygienisempää. Likaisempi olo mulla nyt on! :S

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaun kesti?

Vierailija
2/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samalla tavalla, mutta ei enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt pissalla käydessä pissat tuntuu sotkevan koko persauksen!

Siis aiemmin imeisesti karvat ohjasivat pissasuihkua oikeaan suuntaan. Nyt pissa tuntuu leviävän pitkin ja joudun pyyhkimään pakaroita myöten edestä ja takaa pelkän piene pissan jälkeen.

Hullu, kun uskoin av:ta ja luulin karvattomuuden olevan jotenkin siistimpää ja hygienisempää. Likaisempi olo mulla nyt on! :S

Nyt tämä sama äijä tekee tälläisiä aloituksia!!??

Vierailija
4/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun karvat eivät ole tiellä, voisi olla hyvä sauma opetella pissaamaan seisaaltaan. Sormilla vaan levität häpyhuulet ja annat palaa! Suosittelen kyllä harjoittelemaan suihkussa, ei onnistu sotkematta ihan kylmiltään, ellet sitten ole ihan synnynnäinen kyky.

Vierailija
5/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen olen (pippelista pissaaminen lienee ihan eri juttu... ;) ).

Sattui ihan perkeleesti. En toiste ota koko alapäätä paljaaksi, korkeintaan bikinirajat ja kainalot, jotka olivat kivuliaat, mutta siedettävät.

Miten mun nyt sitten pitää pissiä? Siis missä asennossa? Muutenkin olo tuntuu nyt ihan oudolta ja likaiselta. Jotenkin alapää tuntuu ihan märältä kokoajan?!

No, ehkä tähän tottuu... Ja kaipa nuo karvat joskus takaisinkin kasvavat. :)

Ap.

Vierailija
6/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun karvat eivät ole tiellä, voisi olla hyvä sauma opetella pissaamaan seisaaltaan. Sormilla vaan levität häpyhuulet ja annat palaa! Suosittelen kyllä harjoittelemaan suihkussa, ei onnistu sotkematta ihan kylmiltään, ellet sitten ole ihan synnynnäinen kyky.

Ja unohdin aiemmalle vastata että koko homma (kainalot ja brassi) kesti noin tunnin.

Vierailija
7/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihan samanlainen kokemus, eika taatusti ollut mikaan provo vaan ihan totta - sheivasin kokonaan posliinin ja tosiaan pissa tuntui suihkuavan ihan "minne sattuu", nykyaan kiitorata malli... en tieda mika on tama pissaustekniikka joka pitaisi oppia, mulla jai kokeilu tuohon kertaan :)

Vierailija
8/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten jostain syystä istu ihan pöntön etureunalla takakenossa niin tottakai pissa valuu pitkin hanuria. :D

Eli koita siirtyä vähän pystympään asentoon pissimään.

Vierailija
9/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vaan satu uskomaan kukaan. Sorry!

Vierailija
10/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytääkö joku sen ketjun? ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi