Kyllä huvittaa FB:ssa , että oikeasti kaunis ihminen ei saa
kuvapäivityksistään mitään kommentteja.. Onko meidän suomalaisten itsetúnto tosiaan näin huono??
Kommentit (11)
ainakin laitan kommenttia, jos itse kuva on hyvä, esim. hauska tai kauniisti sommiteltu tai kiva tunnelma. En oikein ymmärrä, miksi jonkun ihmisen naaman kauneus olisi vielä syy tykätä hänen kaikista kuvistaan tai laittaa niihin jotain että "ootpa Maikki taas kaunis tässä kuvassa".
FB on vastenmielinen amerikkalaisen miljonäärin pyörittämä vakoiluyritys, jonne kananaivoiset ihmiset laittavat vapaaehtoisesti henkkoht dataansa. Ennen vanhaan KGB ja CIA kokosivat tällaisia tietokantoja salaa, nykyään ne voivat ostaa vastaavat tiedot Mark Zuckerbergiltä.
Tiesittehän toki, että FB omistaa kaiken sinne ladatun kaman, myös ne aidosti kauniin naisen valokuvat? Niitäpä Zberg sitten kaikessa rauhassa käyttelee mainostarkoituksiinsa, eivätkä höynäytetyt ihmiset voi asialle yhtään mitään.
Koko FB on pahimmanlaatuista valhetta ja saastaa ja tulisi kieltää lailla, sillä se on vakava uhka digitaalisista oikeuksistaan ja yksityisyydensuojastaan huonosti perillä olevalle normaalikäyttäjälle. Siinäpä mielipiteeni.
Ei sellaista ole olemassakaan...
Sulla taitaa olla huono itsetunto kun et kestä sitä ettei sun ulkonäkö kehuta kuvapäivityksissä.
on kaverina eräs "oikeasti kaunis", alkaa vain pikkuhiljaa ärsyttämään kun hän laittaa itsestään lähes päivittäin jotain poseerauskuvia! Ja joka kerta kaikki kirjoittavat että sinä olet NIIN kaunis... Älkääkö nyt ymmärtäkö väärin, hän on tosi kaunis ja ihana ihminen MUTTA ihan oikeasti en jaksa joka päivä hänen kuviaan ylistää!
ei tarvitse kerätä huomiota facebookissa saadakseen vahvistusta itsetuntoonsa. Wannabe-kauniit siellä poseeraa ja yliyrittää.
tätä samaa. Mulla on muutama hyvin kaunis kaveri, joiden ulkonäköä harvemmin kehutaan, ja muutama peruspirkko, jotka saavat hirveästi näitä kehumisia. Luulen, että siinä on enemmänkin kyse siitä, mikä kaveripiirin kommentointitapa on. Ehkä näiden kauniiden kavereilla ei vain ole tapana kehua ulkonäköä? Hassu taas on se havainto, että selvästi tyrkkyjen ihmisten kuvia ainakin mun kaveripiirissä tykkäillään enemmän..
Omalla kohdalla olen huomannut, että mun ulkonäköä ei kehuta, enkä tosiaan ole pahan näköinen. Harrastuksen takia musta on kuvia, joissa kroppa näkyy vähissä vaatteissa, ja vaikka itse sanonkin, niin tämän ikäiselle äiti-ihmiselle se on upea. Yhtään kehua ei tosin ole tullut. Harrastuskavereiden kuvissa on usein ihan kymmeniä kehuja. Vähän haiskahtaa kateudelta minusta, mutta ehkä kyse on vain kommunikointieroista.
Olen huomannut myös, että sellaisista päivityksistä, joissa kerron jotain hienoa ja tavoiteltavaa sattuneen, ei usein tykätä. Joskus kyllä. Vaikuttaa siltä, että ainakin jossain määrin ihmiset jättävät kommentoimatta/tykkäämättä kateuden takia.
Minun kavereissani juuri ne kauniit laittavat usein kuvia itsestään, ja niitä paljon kehutaan. Nimenomaan kehutaan kauniiksi. Ja minusta se on ihan ok. Taviksen näköiset naiset laittavat enemmän luontokuvia ja sellaisia kuvia, missä oma naama ei ole niin pääosassa. Eivätkä saa ulkonäöstään hirveästi kommenttia.
Sellaiseen en ole törmännyt, että joku tosi kaunis laittaisi paljon kuviaan, eikä kukaan kehuisi.
Miehenä en ole koskaan ymmärtänyt naisten keskinäistä rinkikehumista. Se ei kuitenkaan ole minulta pois, joten en osaa pitää moista pahanakaan. Se vain on erilainen toimintamalli kuin miehillä.
Omalla kohdalla olen huomannut, että mun ulkonäköä ei kehuta, enkä tosiaan ole pahan näköinen. Harrastuksen takia musta on kuvia, joissa kroppa näkyy vähissä vaatteissa, ja vaikka itse sanonkin, niin tämän ikäiselle äiti-ihmiselle se on upea. Yhtään kehua ei tosin ole tullut. Harrastuskavereiden kuvissa on usein ihan kymmeniä kehuja. Vähän haiskahtaa kateudelta minusta, mutta ehkä kyse on vain kommunikointieroista.
kummallista kommentoida toisen vartaloa korostavia kuvia. Minusta näille on omat sivustot, joissa kuvien laittajat odottavat tuntemattomilta viestejä, että "ootpa hottis" ja "panisin". Kolmikymppisenä naisena olisi mielestäni kummallista laittaa jollekin etäiselle fb-tutulle 25v. naiselle bikinikuvasta, että "ootpa hottis" tai kaunis. Vitsinä sen voi laittaa toiselle samanikäiselle naiselle. Eli mielestäni tuon kommentoijan ajatusmaailma on vähän kummallinen.
siis miks sen pitäis saada?? ootko ajatellu, että ihmisillä on muutakin tekemistä kun toisten ihmsiten ulkonäköasiat. Eikö huomiota heru muualta?