Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille Levi, Himos ym täysin vieraita? Siis ettei itse menisi

Vierailija
25.06.2023 |

Luen aina ihmeissäni lehdistä, että siellä örvelletään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tarvitse örveltää, vaan voi urheilla, hiihtää, lasketella, vaeltaa, pyöräillä ja muuta mukavaa. En ole juonut alkoholia vuosiin, mutta olen ollut perheeni kanssa Levillä.

Vierailija
2/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle on varmaan Ruotsinlaivat ja Tallinna myös turhia. Ei uskalleta poistua omalta kylältä ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en menis, en ole valkoroskaa.

Vierailija
4/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt ja tuskin kenenkään koska en osaa lasketella ja kesällä olen muualla.

Vierailija
5/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä niistä mitään tiedät jos et ole käynyt?

Vierailija
6/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä olen ollut hiihtämässä. Himokselle en ainakaan mihinkään iskelmäfestareille menisi. Työkaveri käy joka kesä. Lähes eläkeikäinen. Juovat porukalla makeaa lonkeroa monta päivä. Ja istuvat likaisessa paljuvedessä.

Vierailija
7/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalle on varmaan Ruotsinlaivat ja Tallinna myös turhia. Ei uskalleta poistua omalta kylältä ilmiö.

Poistun, mutten laivoille tai turistirysään ikinä. Matkakohteeni valitsen siten että näen mahdollisimman vähän suomalaisia, koska tarvitse lomaa täkäläisistä.

Vierailija
8/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikkien tarvitse tykätä samoista asioista, onneksi niin! Lapinreissuja voi kyllä suunnitella tosi monipuolisesti ihan minkälaisiksi vain, sieltä löytyy jos jonkinnäköistä tekemistä, joita ei etelässä pääse kokemaan. Mutta jos olet enemmän kaupunki-ihminen, etkä pidä hiihdosta, laskettelusta tai vaeltamisesta, miksi ihmeessä menisitkään sinne.

Suunnittele vapaa-aikasi itsesi näköiseksi.

Vierailija
9/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vitsailetko?

Vierailija
10/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikkien tarvitse tykätä samoista asioista, onneksi niin! Lapinreissuja voi kyllä suunnitella tosi monipuolisesti ihan minkälaisiksi vain, sieltä löytyy jos jonkinnäköistä tekemistä, joita ei etelässä pääse kokemaan. Mutta jos olet enemmän kaupunki-ihminen, etkä pidä hiihdosta, laskettelusta tai vaeltamisesta, miksi ihmeessä menisitkään sinne.

Suunnittele vapaa-aikasi itsesi näköiseksi.

Tämä. Ja on oikein hyvä, että kaikki eivät lomaile samoissa paikoissa. Minä en taas voisi kuvitellakaan lähteväni kesällä jonnekin kuumaan lomakohteeseen ja Suomen helteetkin ovat välillä jo liikaa. Menen mielummin vaikka Ylläkselle vaeltamaan ja maastopyöräilemään.

Vierailija
11/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapinreissuja voi kyllä suunnitella tosi monipuolisesti ihan minkälaisiksi vain, sieltä löytyy jos jonkinnäköistä tekemistä, joita ei etelässä pääse kokemaan.

Nämäkin nyt Himoksella olleet varmaan muistelevat lämmöllä Lapinreissuaan ja kuinka on tullut Lappi koettua. Etelässähän ei pääse örvellystä tai muuta aitoa Lappia kokemaan.

Ikinä en ole käynyt Himoksella tai Levillä ja sen perusteella, millaisen mielikuvan niistä olen lehdistä saanut, en ole menossakaan. Tallinnassa olen käynyt kyllä, mutta laivalla vain istun salongissa enkä lähde sielläkään örveltämään.

Vierailija
12/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ole pakko mennä siellä baariin. Mene sinne rinteeseen tai metsään tai yms.

Vierailija
13/23 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistun, mutten laivoille tai turistirysään ikinä. Matkakohteeni valitsen siten että näen mahdollisimman vähän suomalaisia, koska tarvitse lomaa täkäläisistä.

Minä taas menen Leville tai vaikka Ylläkselle sen takia, että siellä ei ole ihmisiä paljon ollenkaan. Vuokraan mökin perheeni kanssa ja käymme kävelemässä vaikka Aakenustunturilla tai Keskisenlaen ympäri. Yleensä vastaan ei tule kuin pari ihmistä samoissa puuhissa koko reissun aikana.

Vierailija
14/23 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Levillä kesällä matkailuautolla. Oli ihana pyöräillä. Siellä on kyllä upea golfkenttä, vaikka en golffari olekaan. En meinannut silmiäni uskoa, kun se tupsahti eteeni. Toinen asia on tietysti se, mitä on tehty luonnolle. No, pahempia ne rinteet siltä kannalta on.

Vierailija
15/23 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapinreissuja voi kyllä suunnitella tosi monipuolisesti ihan minkälaisiksi vain, sieltä löytyy jos jonkinnäköistä tekemistä, joita ei etelässä pääse kokemaan.

Nämäkin nyt Himoksella olleet varmaan muistelevat lämmöllä Lapinreissuaan ja kuinka on tullut Lappi koettua. Etelässähän ei pääse örvellystä tai muuta aitoa Lappia kokemaan.

Ikinä en ole käynyt Himoksella tai Levillä ja sen perusteella, millaisen mielikuvan niistä olen lehdistä saanut, en ole menossakaan. Tallinnassa olen käynyt kyllä, mutta laivalla vain istun salongissa enkä lähde sielläkään örveltämään.

Lapinreissu Himokselle 😅 No, on se ennenkin huomattu että joillekin kaikki Tampereesta pohjoiseen on Pohjois-Suomea. (Himos siis on tosiaan Keski-Suomessa, ihan hemmetin kaukana Lapista).

Vierailija
16/23 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Minä en ole ollenkaan kiinnostunut Lapista ja Himos on ihan outo ajatuksenakin. Mutta en vähättele heitä, jotka haluavat mennä.

Vierailija
17/23 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoksella käyn laskettelemassa kun se on tässä suht lähellä. Levillä olen käynyt kesäaikaan patikoimassa, silloinhan siellä on hiljaista. No, okei, pari kertaa olen ollut Himoksella myös juhlimassa, siellä kun on isoja mökkejä joissa voi viettää isommalla porukalla aikaa ja se kun on tuossa lähellä.

Vierailija
18/23 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapinreissu Himokselle 😅 No, on se ennenkin huomattu että joillekin kaikki Tampereesta pohjoiseen on Pohjois-Suomea. (Himos siis on tosiaan Keski-Suomessa, ihan hemmetin kaukana Lapista).

Ainakin Turkulaisia oli viikon lapinreissulla Kuhmossa 😅. Ihmettelivät vaan kun ei poroja näkynyt.

Vierailija
19/23 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin tyhmiä nykyään. Ei minkäänlaista käsitystä edes omasta maastaan. Kannattaisi melkein joskus jo käydä siellä Lapissa, se kun on ihan täällä meidän kotimaassa oleva lomakohde. Toki jos on aina naama nurinpäin, niin halvemmaksi tulee kun istuu vaan kotona ja paheksuu muita.

Vierailija
20/23 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt ja tuskin kenenkään koska en osaa lasketella ja kesällä olen muualla.

Asun pääkaupunki setu, Helsinki lähiössä. Ei koskan ollut ylimäräistä rahaa mennä kyseiset paikat. Jos saisin Lotto-voiton menisin.voisin ystäväni maksaa mukaan ..Murtomaa hiihtoa hiihtäisin,ilman alkohollia tanssisin aamun tunelle asti.Kesä tai syksy vaeltaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi