Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi normaalipainoinen ihminen ei saisi laihduttaa?

Vierailija
07.06.2012 |

Olen lihonut sen verran, että haluaisin laihduttaa melkein kymmenen kiloa, suunnilleen bmi:stä 23 -> 20. Olo on turvonnut ja vatsa on jo tiellä vähän. Olen siis alkanut syödä superterveellisesti, liikkua enemmän jne. Töissä on nyt huomattu, että syön kevyemmin, en ota jälkkäriä ja pyöräilen työmatkan (n. 10km/suunta). En ole siis mitenkään mainostanut laihduttamistani! Myönsin asian kun sitä kysyttiin, minkä jälkeen alkoi hirveä taivastelu, että eihän sinun tarvitse laihduttaa, lopeta heti, toi on ihan typerää!

En ymmärrä?! Pitääkö mun lihoa vielä kymmenen kiloa lisää että saan alkaa laihduttaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laihduttaa pari kiloa. Se on lähinnä ennalta ehkäisevää toimintaa. Kun paino on itselle sopiva, aitä oppii seuraamaan. Esim. Kiloklubissa on helppoa käydä korjaamassa painoa ajoissa aina silloin tällöin.

Vierailija
2/7 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laihduttaa pari kiloa. Se on lähinnä ennalta ehkäisevää toimintaa. Kun paino on itselle sopiva, aitä oppii seuraamaan. Esim. Kiloklubissa on helppoa käydä korjaamassa painoa ajoissa aina silloin tällöin.

mitään kiloklubeja tarvita! Tuntuu kummalta, että ihmiset eivät itse tiedä, kuinka paljon kannattaa syödä ja mitä. Tämä asia on kyllä nykyaikana niin vääristynyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä ystäväni koki olonsa kamalaksi bmi 25, minulle se oli vuosia paino, johon kroppani pyrki ja jossa oloni oli paras. Erään sairauden myötä laihduin bmi 22 ja tunsin oloni voimattomaksi- ystävälleni taas se alkaa olemaan ihanne-bmi...

Vierailija
4/7 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus normaalipainossa laihduttamiseen liittyy syömishäiriö ja negatiivinen tai jotenkin häiriintynyt ruumiinkuva. Minusta tuo on ihan ok painontarkkailua. 20 ei ole kuitenkaan liian laiha. Vaikka 23 on kyllä myös ihan ok. Ehkä parempi kuin tuijottaa kilomääriä, on pyrkiä elämään terveellisesti.

Vierailija
5/7 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat oikeasti ottavat itsestään niskasat kiinni siinä vaiheessa, kun kiloja ei VIELÄ ole kertynyt ylipainoon saakka. Vasta sitten kun ollaan 15 kiloa punaisella, niin havahdutaan että "Mitä hittoa, mistä nää makkarat tuli?" Aivan kuin lihominen tapahtuisi overnight.

t. BMI 20,5 ja jos se menee tippaakaan yli 21, niin alkaa julmettu laihdutus...

Vierailija
6/7 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan samat bmi:t kuin ap:lla (alussa 23, tavoite 20). Nyt 21, ja yhä on jenkkakahvaa. Ja jumalauta kun pitää salailla laihdutusta, varsinkin itse pulleammat jankuttavat ja tuputtavat herkkuja.

Vierailija
7/7 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä laihdutin samalla tyylillä pari vuotta sitten viitisen kiloa, ja siihen meni 2-3kk. Kun palasin normaaliin ruokavalioon, paino nousi melko pian muutaman kilon. En siis halua edes ajatellakaan miten vaikeaa on alkaa laihduttaa useampaa kymmentä kiloa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan