Kerran vielä: IVF vk 48 -uusi pino
(Joo-o, pistin meidät vahingossa viikolla eteenpäin :))
Tässä siis koko homma uusiksi:
Moikka!
Edellinen alkoi olemaan jo niin pitkä ja putosin jo kyydistä kuka menee ja missä vaiheessa.
Tässä pientä listan tynkää:
[color=red]kurnau:[/color] punktio 30.11
[color=red]marina70:[/color]punktio 28.11?
[color=red]Hetula75:[/color]punktio 28-30.11?
[color=red]Eikka99:[/color]punktio 28.11.
[color=red]tipi-77:[/color]punktio 28.11.
Itse olen hoidossa Turun VL.
Ollaan kuulolla!
kurnau
Kommentit (66)
Kyselit julkisen puolen jonoista ja hinnoista Helsingissä.
Hoitoja tehdään naistenklinikalla. Jonot lienevät nyt n. 6kk kun hoitotakuu tuli voimaan. Suunittelukäynnille päässee nopeammin.
Me jonotimme hoitoihin vuoden (05/04 - 05/05). Meillä tutkimukset oli jo tehty Jorvissa (sinne sain lähetteen yksityiseltä gynekogilta).
Käynnit maksavat 22 eur/kerta. Jos käy pelkässä verikokeessa (esim. siirron jälkeinen raskaustesti), niin se on ilmainen.
Luulen, että julkisella puolella ei tehdä hoitoja luovutetuilla munasoluilla.
Eli tänään pp11 testasin haamun. Hailakka, mutta selvä.
Testaan torstaina uudestaan ja ilmoitan sitten klinikalle.
Joko muut ovat uskaltautuneet testaamaan?
Itse ajattelin pinnistellä keskiviikkoon, jolloin verikoe.
Saakohan muuten sen vastauksen tietää jo samana päivänä?!
:) Verikoe oli tänäaamuna; HCG 1172 eli selkeä plussa +++ :)
Eilen illalla ja tänäaamuna tein jo piinaillessa kotitestin ja sinnekin ilmaantui 2 viivaa! Aivan uskomaton tuuri; eka IVF kyseessä. Peukuttakaahan, että kaikki sujuu hyvin :)
Mitenkäs muut vk 48 :laiset?
ONNEA HURJASTI PLUSSASTA! Meidän ketjustamme onkin jo neljä plussannut, minä mukaanlukien :)
Tule lukemaan kuulumisia otsikon " IVF VK48 Puntio - Piinapino" -otsikon alta.
Niinanii: Olisin itsekin halunut siirrettäväksi 2 alkiota mutta lääkäri kieltäytyi. Oli sitä mieltä että jos hyväsoluinen alkio siirrettään niin hänen mielestä se on turhaa vaarantaa raskautta sillä että lapset olisivat syntyneet keskosina. Minä ajoin tietysti takaa sitä että olisi suurempi mahdollisuus saada raskaus aikaiseksi kahdella kuin yhdellä alkiolla. Jos yksi alkio jostain syystä uupuu niin toinen ehkä jaksaisi jatkaa jakaantumista.
Toivon kaikille tupla-tarrat masuun! (ja vähän pikaliimaakin!)