Naapurin lapsi aina lyö, potkii ja tönii toisia, onko mitään tehtävissä?
Joka pvä sama juttu ja sata kertaa päivässä. Äitinsä sanoo voi voi ja että antaa lasten selvittää ite asiansa. Tämä poika lähtee syksyllä eskariin ja lyö nuorempia ja vanhempia, tyttöjä ja poikia. Käyttää myös kättä pitempää jos on lähettyvillä.
Kommentit (9)
ja annettu kieltoja tulla meidän pihaan, jossa myös on hakannut lapsia, mutta tottakai lapset näkevät toisiaan tuossa tiellä ja lähimaastossa.
Kehota viemään kasvatusneuvolaan. Välit menee luultavasti poikki, mutta sitten saat olla rauhassa.
ja oikein kunnolla. sanotte vaan voi voi, mutta lasten nyt vaan pitää saada selvittää itse asiansa!
naapuroston teinipissas vetämään sitä väkivaltaisen lapsen äitiä turpaan. Ja sano sitten että voi voi, mutta antaa huorien itse selvitellä välinsä.
Jos on 5-vuotiaat kyseessä? Ettei teidän kakarat nyt kuitenkin sitten olisi ko. lapsen pihassa roikkumassa kaiket päivät? Jos siis teidän pihaan on kielletty tulemasta...
naapuroston teinipissas vetämään sitä väkivaltaisen lapsen äitiä turpaan. Ja sano sitten että voi voi, mutta antaa huorien itse selvitellä välinsä.
Jos on 5-vuotiaat kyseessä? Ettei teidän kakarat nyt kuitenkin sitten olisi ko. lapsen pihassa roikkumassa kaiket päivät? Jos siis teidän pihaan on kielletty tulemasta...
meidän lapset on vanhempia, 6-9v. Ja paljon ovat ulkona, tällaisena kesäpvänä lähes koko ajan.
ap
Meillä asui samanlainen "kaveri" naapurissa. Vanhemmat eivät koskaan puuttuneet ja kun joskus koitin kauniisti pitää lapseni puolia sain nenilleni oikein kunnolla. Onneksi muuttivat pois. Puuttuisin järeämmällä kädellä jos olisin sinä. Harmittaa kun itse nösväilin aikoinaan.
Toisen lapseen et voi koskea, mutta voit komentaa. Ja käske omia lapsiasi kiertämään kyseinen vekara kaukaa. Kun menee eskariin, kerro väkivallasta eskarin opettajille. Äidille voi sanoa suoraan, että lasta on estettävä satuttamasta muita.