Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9v ja 10½v haluaisi nähdä elokuvan Diktaattori, mutta minusta

Vierailija
07.06.2012 |

Se ei ole sopiva heille vaikka ikärajasta eli K12 voikin mm Finnkinon tekstin mukaan vähentääkin sen 3v aikuisen seurassa.

Leffan kyljessä myös merkinnät "sisältää väkivaltaa ja voi aiheuttaa ahdistusta".

Asia tapetilla siksi että joku oli 9v luokalla sen nähnyt ja opettaja oli sanonut että sen voisi muutkin 9veet nähdä aikuisen seurassa kun kerta tuo -3v ohjeistuksena.

Poika pitää opettajaansa, vielä, varsin auktoriteettina ja hänen sanansa painaa paljon, äidin eri mieltä oleminen nyt tässä asiassa aiheuttaa suurta ristiriitaa ja ärsytystä:/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna katsoa. Et voi kasvattaa heitä pumpulissa loputtomiin. Tervetuloa todellisuuteen, tätä se elämä on.

Ei meidän perheen elämä ainakaan.

No en puhunutkaan teidän elämästä, vaan ihan yleisestä maailmanmenosta.

Vierailija
2/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lapsesi traumatisoituisivat loppuiäkseen sen nähtyään, mutta en myöskään haluaisi about 10-vuotiaan muksuni katsovan puoltatoista tuntia pelkkää alapäähuumoria sisältävää elokuvaa. Huumori on todella roisia eikä leffa missään nimessä ole koko perheen elokuva.

Itse kyllä nauroin, mutta lapseni ehtii niille jutuille nauraa vielä vuosien ajan. Olkoot nyt lapsi ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10-v poika katsoi yhdessä kanssani. Oli kiinostunut historiasta. Sitä tuli samalla siinä kerrottua.

Cohen diktaattoriin en tuhlaisi aikaa ja vaivaa.

Vierailija
4/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Brunon jälkeen minua ei saa enää tämän miekkosen tekeleitä katsomaan. Älykkyysosamääräni on kuitenkin n. 120 enkä vaan jaksa typerää 'huumoria' jatkuvalla syötöllä. Ja miksi antaisin lastenkaan sellaista kärsiä.

Vierailija
5/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samaa mieltä kuin joku vastaajista eli lapsi kyllä ehtii ns alapäähuumorille nauramaan lopun ikäänsä, mutta vielä ei ehkä ihan sen aika ole. Siksi lajiksi riittää tällä hetkellä pieru ym jutut;) Hieman ihmettelen opettajan kommentointia asiasta mutta kukin tietty tavallaan.

Me passaamme kys rainan.

ap

Vierailija
6/14 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna katsoa. Et voi kasvattaa heitä pumpulissa loputtomiin. Tervetuloa todellisuuteen, tätä se elämä on.

Vierailija
7/14 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän perheen elämä ainakaan.

Vierailija
8/14 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä siinä oli niin paljon seksiin liittyvää läppää (pannaan suunnilleen mitä vaan mikä liikkuu), että itse en veisi tuon ikäistä sitä katsomaan. Tosin olen 30v ja lapseton, en välttämättä ole ihan ajan tasalla mitä 9-10 vuotiaat katselee tänäpäivänä :)

Vierailija
9/14 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chaplinin Diktaattori, on miljoona kertaa parempi :)

Vierailija
10/14 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Chaplinin klassikokomedia, ei mikään perinteinen sotaelokuva. Tosin historialliset viittaukset menevät luultavasti keskiverto kymmenvuotiaalta aika pitkälle ohi ymmärryksen. Katso vaikka itse ensin, ja päätä sitten.

Vierailija
11/14 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diktaattorista.. mutta siis vissiin kyse onkin siitä Baron Cohenin leffasta? Its en kyllä sitä menisi katsomaan alle 12veen kanssa, kyllä ne peppujutut kerkii kuulemaan sittenkin. Tuon toisen kyllä varmaan näyttäisinkin jo tuon ikäisille, vaikuttava elokuva ja tärkeä aihe.

Vierailija
12/14 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa kävin katsomassa.Hänestä se oli hauska,minusta ei. Nuorempaa en veisi.

Vierailija
13/14 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma hyvä leffa, mutta ei sopisi vanhempien ja alakouluikäisten sisarusten kanssa katsottavaksi.

Vierailija
14/14 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki, oli hänen mielestään aika hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi