Saunominen kymmenen vuotiaan pojan kanssa?
Poikani kymmenen vuotias kaveri on tulossa meille ekaa kertaa yökylään tänään.
Eilen hänen lähtiessään meiltä, sanoin omalle pojalleni että lähdetään saunaan vesisotaa. Tämä vieras poika kysyi, että voidaanko olla vesisotaa sittenkin kun tulen teille yöksi.
Nyt mä mietin, onko soveliasta mennä mun saunaan noin ison pojan kans?
Kommentit (5)
Poikani kymmenen vuotias kaveri on tulossa meille ekaa kertaa yökylään tänään. Eilen hänen lähtiessään meiltä, sanoin omalle pojalleni että lähdetään saunaan vesisotaa. Tämä vieras poika kysyi, että voidaanko olla vesisotaa sittenkin kun tulen teille yöksi. Nyt mä mietin, onko soveliasta mennä mun saunaan noin ison pojan kans?
Miksi et, olen tehnyt niin monet kerrat
Miksi sinun pitäisi mennä mukaan? Kyllä pojat osaavat sitä vesisotaa kahdestaankin leikkiä.
Jos menet saunaan kymmenen vuotiaan pojan kanssa niin teitä on siellä yksitoista, sinä ja 10 vauvaa/taaperoa. Mahtaa olla rentouttava saunakeikka!
mutta tuossa tilanteessa pojatsaisivat leikkiä vesisotaa keskenään. Tai siis meillä joutuisivat kyllä ottaan pikkuveljen mukaan :)
Jos olet nainen, niin ei välttämättä ole ollenkaan OK pojan vanhempien mielestä. Ei läheskään kaikissa suomalaisissa perheissä harrasteta sekasaunomista. Joka tapauksessa kysyisin vanhemmilta tai laittaisin uikkarit saunaan.