Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Restonomi

Vierailija
06.06.2012 |

Huomenna o restonomivalintakoe ja mua mietityttää että oon idiootti ku ees hain tommoseen koulutukseen. Pitäskö kumminki mennä vai olla menemättä, ku tosissaan iha idiootti olo jos meen sinne.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele mieluummin jotain jossa todella työllistyt ja josta tienaakin jotain ihan oikeasti.

Vierailija
2/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele mieluummin jotain jossa todella työllistyt ja josta tienaakin jotain ihan oikeasti.

Ei tuu idioottiolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu idioottiolo.

Oliks tää tosissaan skriivattu vai ivailua?

Vierailija
4/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle lähärin koulutus sopii kirjoitustyylin perusteella paremmin kuin restonomin. Restonomin koulutus voi olla ylivoimaisen vaikea ap:lle. Ja sitten jää se idiootti_olokin pois.

Vierailija
5/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipalkattua ja raskasta hommaa, kutsumus täytyy olla jotta pärjää.

Vierailija
6/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntautumisvaihtoehtoni oli matkailun liikkeenjohto. Ja minulla on maailman mahtavin työ.

Vierailija
7/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle lähärin koulutus sopii kirjoitustyylin perusteella paremmin kuin restonomin. Restonomin koulutus voi olla ylivoimaisen vaikea ap:lle. Ja sitten jää se idiootti_olokin pois.

Kirjoitustyyliinhän se opiskelijaksi valitseminen perustuu. Oletko restonomi?

Vierailija
8/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntautumisvaihtoehtoni oli matkailun liikkeenjohto. Ja minulla on maailman mahtavin työ.

Pyydän nöyrästi anteeksi, meitä tosiaankin on suuntautunut monelle eri alalle, eli juurikin matkailu-, ravintola- ja toimitilapalveluille. Olikohan muita vielä?

6

Vierailija
9/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyyliinhän se opiskelijaksi valitseminen perustuu. Oletko restonomi?

Toimin restonomeista koostuvan tiimin esimiehenä.

Vierailija
10/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuuluu työpäivääsi?

Vierailija
11/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, miksi ap on hakenut alalle, jos siitä tulee "idiootti olo".

Koulutus oli ainakin omalla kohdallani vaativa, vaikka alla oli pohjia saman alan ammattikorkeakouluopinnoista muutaman vuoden verran. Kuitenkin ravitsemus on hyvin lähellä sydäntäni, joten opiskelu motivoivien, ammattitaitoisten opettajien johdolla oli hyvin palkitsevaa.

Toimin ison kaupungin ravitsemispäällikkönä. Työni on hyvin haasteellista. Alaisia on noin kaksisataa. "Idiootti oloa" en kovin usein tunne. Lisäksi olen hakeutumassa taas koulutukseen, kiitos työnantajan. :)

Vierailija
12/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, miksi ap on hakenut alalle, jos siitä tulee "idiootti olo". Koulutus oli ainakin omalla kohdallani vaativa, vaikka alla oli pohjia saman alan ammattikorkeakouluopinnoista muutaman vuoden verran. Kuitenkin ravitsemus on hyvin lähellä sydäntäni, joten opiskelu motivoivien, ammattitaitoisten opettajien johdolla oli hyvin palkitsevaa. Toimin ison kaupungin ravitsemispäällikkönä. Työni on hyvin haasteellista. Alaisia on noin kaksisataa. "Idiootti oloa" en kovin usein tunne. Lisäksi olen hakeutumassa taas koulutukseen, kiitos työnantajan. :)

Jatkan vielä: kirjoituksestani saa ehkä käsityksen, että noilla koulutuksilla olen pätevä nykyiseen työhöni. Olen kuitenkin noiden lisäksi jo paljon aiemmin suorittanut yliopistotason koulutuksen (kotitalousopettaja).

Vierailija
13/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes palkka juuri nouse tuosta "korkeakoulutuksesta". Tusinatutkinto, joka alkaa olla joka toisella tarjoilijalla. Eipä kannata panostaa neljää vuotta tuollaiseen diipadaapaan. Eihän ne edes opi mitään järkevää, ellei ole ammattikoulutusta pohjalla ja silloin varsinkin tutkinnon hyöty jää paperiseksi.

Vierailija
14/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä pyrkimään. Mitä menetettävää sinulla on? Jollet saa kokeista muuta, niin ainakin valintakoekokemusta.

Vierailija
15/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes palkka juuri nouse tuosta "korkeakoulutuksesta". Tusinatutkinto, joka alkaa olla joka toisella tarjoilijalla. Eipä kannata panostaa neljää vuotta tuollaiseen diipadaapaan. Eihän ne edes opi mitään järkevää, ellei ole ammattikoulutusta pohjalla ja silloin varsinkin tutkinnon hyöty jää paperiseksi.

Mitä, menenkö vai en? Sain työharjottelusta vapaan ton valintakokeen vuoksi, entä jos en mee, meenkö työharjotteluun ja sanon "Emmä mennykkään"?

Vierailija
16/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sitten kun on pakko (kun saat tiedon kokeiden tuloksista) joko peruuttaa halusi opiskelijaksi tai ottaa opiskelupaikan vastaan. Ei sitä nyt ennen kokeita ole pakko päättää.

En tiedä ketään, joka olisi restonomin papereista enää vuosiin hyötynyt, mutta ehkä se kouluttautumisaika voi olla kiinnostavaa ja silloinhan voi esim. hakeutua ulkomaille harjoitteluun yms mukavaa.

Vierailija
17/17 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillee "Emmä tiiä". APUA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi