Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin Renny Harlinin ex Satu Vuorela kuoli?

Vierailija
06.06.2012 |

Tänään oli Hesarissa.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö. Eleliköhän Satu Thaimassa kokonaan. uteliaat voivat tietysti mennä hautajaisiin. Sinne mahtuu, kun ne ovat Tuomiokirkossa.

Vierailija
22/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein muistan, niin linkki oli tällä palstalla. Voihan blogi olla jo poistettukin. Sen pitäjä oli kaunis nuori nainen, oli pidempää Thaimaassa miehensä kanssa.

Vierailija
24/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekemään ihan omia hakuja:D

Vierailija
25/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli Hesarissa.

Vierailija
26/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli Hesarissa.

Vierailija
27/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko nimen? Julkista tietoahan sen täytyy olla, jos nimi on Hesariin präntätty.

henkilö. Eleliköhän Satu Thaimassa kokonaan. uteliaat voivat tietysti mennä hautajaisiin. Sinne mahtuu, kun ne ovat Tuomiokirkossa.

Vierailija
28/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko nimen? Julkista tietoahan sen täytyy olla, jos nimi on Hesariin präntätty.

Vierailija
29/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitti varmaankin hänen miehensä nimeä.

Vierailija
30/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen reaktio lienee yksi hyvin todennäköinen kuolinsyy. Kyseessä kun kuitenkin oli perusterve, urheilijataustainen, millä mittapuulla tahansa mitattuna hyväkuntoinen nuori nainen.

Surullista, todella. Omaisille voimia ja RIP Satu. :'(

Vierailija
31/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori nainen. Surullista, todella. Omaisille voimia ja RIP Satu. :'(

Vierailija
32/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa, köyhät, itse lehtenne, jos noin kiinnostaa. Minä vien paperinkeräykseenkin vasta kuukauden vanhat lehdet, etteivät naapurimme pääse siipeilemään meidän kustannuksella. Tai menkää, lusmut, lukemaan kirjastoon, jonne me työssä käyvät olemme verovaroilla kustantaneet kaiken maailman Demarit ja Kansan Uutiset, että voitte vehkeillä vallankumousta.

Köyhistä ei ole muuta kuin riesaa!

Vierailija
33/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P

Vierailija
34/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa, köyhät, itse lehtenne, jos noin kiinnostaa. Minä vien paperinkeräykseenkin vasta kuukauden vanhat lehdet, etteivät naapurimme pääse siipeilemään meidän kustannuksella. Tai menkää, lusmut, lukemaan kirjastoon, jonne me työssä käyvät olemme verovaroilla kustantaneet kaiken maailman Demarit ja Kansan Uutiset, että voitte vehkeillä vallankumousta.

Savon Sanomatkin pitäisi varmaan tilata, jos siinä sattuu olemaan jotain mielenkiintoista, vaikka itse asuu Varsinais-Suomessa.

Asun Turussa ja Turun Sanomat tulee, Hesaria ei.

Vierailija
35/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demari...eiköhän me duunia tehdä ja veroja makseta. Lue sinä vain Vihreää lankaa ja Voimaa. Nehän ne onkin oikein veronmaksajan äänenkannattajia. :D

Vierailija
36/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori nainen. Surullista, todella. Omaisille voimia ja RIP Satu. :'(

Sehän oli jo reilusti yli 30, ei siis mikään nuori enää

Mun mittapuulla kaikki alle 40-vuotiaina kuolleet on nuoria. Jos Satu on v. 2008 ollut 27 vuotias, on hän v. 2012 tämän logiikan mukaisesti kuollut siis maksimissaan 31-vuotiaana. Tosi nuorena kuollut, elämä oikeasti vasta edessä ollut hänellä...

Vierailija
37/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin hullua kysyä, oliko Rennyn nimeä. Kenen kuolinilmoituksissa on ex-poikaystävien tai ex-tyttöystävien nimet? Joillakin voisi olla aika pitkät listat...

Vierailija
38/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tulisi pitkä lista naisten nimiä.

No, mikäs se Satun miehen erikoinen etunimi on?

Täysin hullua kysyä, oliko Rennyn nimeä. Kenen kuolinilmoituksissa on ex-poikaystävien tai ex-tyttöystävien nimet? Joillakin voisi olla aika pitkät listat...

Vierailija
39/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yllättävä suru-uutinen:(

Pari vuotta sitten oli muotialan yrittäjänä Dubaissa,tai jossain muussa arabimassa, muutti sinne melko pian sen jälkeen, kun suhde Rennyn kanssa päättyi.

Vierailija
40/60 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yllättävä suru-uutinen:(

Pari vuotta sitten oli muotialan yrittäjänä Dubaissa,tai jossain muussa arabimassa, muutti sinne melko pian sen jälkeen, kun suhde Rennyn kanssa päättyi.

Arabiemiraateissa taisi asua jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme