Mihin Renny Harlinin ex Satu Vuorela kuoli?
Kommentit (60)
Jos oikein muistan, niin linkki oli tällä palstalla. Voihan blogi olla jo poistettukin. Sen pitäjä oli kaunis nuori nainen, oli pidempää Thaimaassa miehensä kanssa.
Kertoisitteko nimen? Julkista tietoahan sen täytyy olla, jos nimi on Hesariin präntätty.
henkilö. Eleliköhän Satu Thaimassa kokonaan. uteliaat voivat tietysti mennä hautajaisiin. Sinne mahtuu, kun ne ovat Tuomiokirkossa.
Kertoisitteko nimen? Julkista tietoahan sen täytyy olla, jos nimi on Hesariin präntätty.
henkilö. Eleliköhän Satu Thaimassa kokonaan. uteliaat voivat tietysti mennä hautajaisiin. Sinne mahtuu, kun ne ovat Tuomiokirkossa.
tarkoitti varmaankin hänen miehensä nimeä.
Allerginen reaktio lienee yksi hyvin todennäköinen kuolinsyy. Kyseessä kun kuitenkin oli perusterve, urheilijataustainen, millä mittapuulla tahansa mitattuna hyväkuntoinen nuori nainen.
Surullista, todella. Omaisille voimia ja RIP Satu. :'(
nuori nainen. Surullista, todella. Omaisille voimia ja RIP Satu. :'(
Tilatkaa, köyhät, itse lehtenne, jos noin kiinnostaa. Minä vien paperinkeräykseenkin vasta kuukauden vanhat lehdet, etteivät naapurimme pääse siipeilemään meidän kustannuksella. Tai menkää, lusmut, lukemaan kirjastoon, jonne me työssä käyvät olemme verovaroilla kustantaneet kaiken maailman Demarit ja Kansan Uutiset, että voitte vehkeillä vallankumousta.
Köyhistä ei ole muuta kuin riesaa!
Tilatkaa, köyhät, itse lehtenne, jos noin kiinnostaa. Minä vien paperinkeräykseenkin vasta kuukauden vanhat lehdet, etteivät naapurimme pääse siipeilemään meidän kustannuksella. Tai menkää, lusmut, lukemaan kirjastoon, jonne me työssä käyvät olemme verovaroilla kustantaneet kaiken maailman Demarit ja Kansan Uutiset, että voitte vehkeillä vallankumousta.
Savon Sanomatkin pitäisi varmaan tilata, jos siinä sattuu olemaan jotain mielenkiintoista, vaikka itse asuu Varsinais-Suomessa.
Asun Turussa ja Turun Sanomat tulee, Hesaria ei.
Demari...eiköhän me duunia tehdä ja veroja makseta. Lue sinä vain Vihreää lankaa ja Voimaa. Nehän ne onkin oikein veronmaksajan äänenkannattajia. :D
nuori nainen. Surullista, todella. Omaisille voimia ja RIP Satu. :'(
Sehän oli jo reilusti yli 30, ei siis mikään nuori enää
Mun mittapuulla kaikki alle 40-vuotiaina kuolleet on nuoria. Jos Satu on v. 2008 ollut 27 vuotias, on hän v. 2012 tämän logiikan mukaisesti kuollut siis maksimissaan 31-vuotiaana. Tosi nuorena kuollut, elämä oikeasti vasta edessä ollut hänellä...
Täysin hullua kysyä, oliko Rennyn nimeä. Kenen kuolinilmoituksissa on ex-poikaystävien tai ex-tyttöystävien nimet? Joillakin voisi olla aika pitkät listat...
ainakin tulisi pitkä lista naisten nimiä.
No, mikäs se Satun miehen erikoinen etunimi on?
Täysin hullua kysyä, oliko Rennyn nimeä. Kenen kuolinilmoituksissa on ex-poikaystävien tai ex-tyttöystävien nimet? Joillakin voisi olla aika pitkät listat...
Olipa yllättävä suru-uutinen:(
Pari vuotta sitten oli muotialan yrittäjänä Dubaissa,tai jossain muussa arabimassa, muutti sinne melko pian sen jälkeen, kun suhde Rennyn kanssa päättyi.
Olipa yllättävä suru-uutinen:(
Pari vuotta sitten oli muotialan yrittäjänä Dubaissa,tai jossain muussa arabimassa, muutti sinne melko pian sen jälkeen, kun suhde Rennyn kanssa päättyi.
Arabiemiraateissa taisi asua jossain vaiheessa.