Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikkunapesuri, turha vehje? ov

Vierailija
15.06.2012 |

http://www.karcher.fi/fi/Tuotteet/Kotikaeyttoeoen/Ikkunapesurit.htm

Onko kenelläkään tuota mallia? Onko kätevä vai aivan turha vempain?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä ja kätevä. Inhoan ikkunanpesua mutta tuolla se sujuu ihan joutuisasti, eikä oo jääny rantujakaan. Eli mä suosittelisin.

Vierailija
2/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös ikkunoiden pesua ja tämä ainakin näyttää kätevältä.

Hyvä kuulla jos oikesti myös on. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha, mulla meni sama aika kuin käsinkin pestessä, ja jälki suurinpiirtein sama. Tai sitten en vaan vielä osaa käyttää kunnolla, pitää vielä harjoitella.

Vierailija
4/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eipä tarvi minun vaivata päätäni ikkunanpesussa.

Vierailija
5/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oliko sitten niin, etten raaskinut / viitsinyt suihkutella riittävän paljon sitä kallista pesuainetta tuosta suihkepullosta. Joka tapauksessa ikkunat tuli pestyä varsin vähällä vedellä, ja tuntui, että kuivuri-imurista jäi (tuon kuivuuden vuoksi?) aika paljon raitoja.

Vierailija
6/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eipä tarvi minun vaivata päätäni ikkunanpesussa.

Kannattaa ostaa kunnon pesuvehkeet, ettei miehesi tukka suotta toimi pesimenä.

Vierailija
7/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostaa sieltä suihkepullo, pesuainetta (Fairykin käy), pari kunnon pesintä ja kuivauslastaa, levitysmoppi, mikrokuituliinoja, kunnon jatkovarsi ja astiat pesu- ja huuhteluvedelle.

Vierailija
8/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo kalliimpi, harmaa malli. Ihan hyvin olisin pärjännyt ilmankin, vaikka säännöllisesti tuota käytänkin. Pesen sillä mm. portaiden lasiset kaiteet ja sisältä päin joitain ikkunoita. Minusta ikkunpesurin kätevyys on siinä, että se imee likaveden, joten ikkunakarmeihin, seinille tai lattioille ei roisku ikkunanpesuvesiä.

Isojen ikkunoiden pesussa käytän mieluummin varrellista,tavallista pesintä. Ikkunapesurin kanssa joutuu nousemaa hankalasti jakkaralle. Aika raskaskin pesuri on, eikä akkukaan kestä ikuisuuksia.

Vierailija
9/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kyllä rantuja jonkin verran, mutta tulee pestyä ikkunat useammin, kun se on tuolla laitteella niin helppoa. Asumme metsän ja hiekkatien lähellä, mikä tarkoittaa paljon siitepölyä ja hiekkapölyä. Ja sisällä talossa 2-vuotiaan käden- ja suunjälkiä ikkunoissa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän