Onko ns. hampurilaisketjuravintoloiden ns. pikaroskaruoka mielestäsi
Kommentit (15)
Kyllä minä syön mielelläni kerroshampurilaisaterian.
Scan Burgerin hampurilaisista pidän, ne ovat hyviä. Muutaman kerran vuoteen tulee syötyä.
Myös Mäkkärin hampurilaiset menevät, usein kiireessä kaupungilla nappaan juustohampurilaisen eurolla mukaan, pari kertaa vuodessa syön koko aterian.
Hesburgerin ruuista en pidä. Ranskalaiset ovat pahoja, ja hampurilaisissa liikaa majoneesia (millä yritetään peittää ns. eineshampurilaisilta maistuvien hampurilaisten maku...?) N. kerran vuodeaa käyn, ja vain siksi että joku kaveri välttämättä haluaa tmv. syyn vuoksi.
Mutta noista paikoista kukaan tuskin isoja ruokaelämyksiä hakeekaan :)
En ole milloinkaan tajunnut ns. hampurilaisaterioiden ideaa. Syön aina vain hampurilaisen, koska ranskalaiset kuuluvat mielestäni muualle. Vähän kuin sotkisi sekaisin lihapullia ja kermavaahtoa; molemmat ovat hyviä mutta eri konteksteissa.
Hesburgerin Mega on kyllä minulle parempi kuin McDonald'sin Big Mac tai vastaava.
Mutta on todettava, että mieluummin syön kebabeja kuin hampurilaisia. Hyvää lihaa, leipää ja salaattia kastikkeineen. Laadukas kebab on suorastaan erinomaista herkkua.
siihen iskee himo, ja silloin se on hyvää, mutta vähän ajan päästä alkaa miettiä, että eihän se kuitenkaan maistunut miltään.
Sen sijaan hampurilaiset kunnon pihvillä ja muutkin "hienommat" versiot pikaruuasta ovat todella hyvän makuisia.
kun harvoin syö.
Mutta kyllä grilliltä ostettu hampurilainen on 10x parempaa. Ja niitä tulee syötyä vielä harvemmin, kerran viidessä vuodessa jos sitäkään! :)
Sitten on niitä kertoja kun maistuu ihan paskalle.
Mäkkäriltä ei kelpaa kuin Fiestasalaatti.
mäkin hampurilaisista tykkään, kanapihvillä erityisesti
Mäkin tykkään eniten hesen sapuskoista mutta muutkin käy.
Hesen kanasalaatti on myös hyvää, tosin mä teen parempaa itse, mutta jos en hampparia syö, niin sitten sen kanasalaatin.
Hesburger ja Scan on hyviä. Mäkkäri on hirveä mesta. Mutta noi hese ja scanki on hyviä vain kerran kuussa. Useammin josvetää roskaruokaa niin alkaa ällöttää :)
muita hamppareita kuin Mäkin tavallisen, juuston tai tuplajuuston. Ne maistuvat juuri sille, mitä on välissäkin, eli lihalle, ketsupille, kurkulle ja sipulille ja mahdollisesti juustolle. Joskus tekee mieli ja silloin on hyvää.:)
ENiten tykkään hesen hampurilaisista, tarpeeksi rasvaa ja kastiketta.
mutta ei liian usein syötynä.