Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö vain juntit Polarn O Pyretin vaatteita?

Vierailija
05.06.2012 |

Ainakaan lähipiirini akateemisten lapsilla en ole merkkiä nähnyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttien hommaa. Oman kokemukseni mukaan amk-tyyliin kuuluu juuri tuonkaltaiset merkkivaatteet.

Vierailija
2/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla Popin vaatteilla vielä kauheasti snobbailla. Ihan ne on tavallisia rytkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin 90 % meidän tarhan akateemiset vanhemmat pukee ainakin JOSKUS (ja enemmänkin usein) lapsensa PoP.n vaatteisiin ja Me&i.n

Vierailija
4/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki akateemisia.

Ovat kestäviä, sopivan unisexejä (useimmat), joten voi helposti kierrättää lapselta toiselle. Tykkään myös pirteistä väreistä ja selkeistä kuoseista, ettei kaikki ole pelkkää pinkkiä ja hello kittyä.

Hauska paikka tämä av, kun kaikki pitää luokitella jonkun tietyn ihmisryhmän ominaispiirteeksi.

Vierailija
5/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaatko nyt junteilla kaikkiin muihin kuin akateemisiin? Eikö myös akateeminen voi olla juntti? Minusta voi, vaikka akateeminen olenkin.

Tämän logiikkasi mukaan en varmasti ole aito akateeminen, vaan juntti, koska puen lapseni pop:n vaatteisiin. Akateemisuus on kuule aika laaja käsite ja ryhmä pitää sisällään hyvin monenlaisia ihmisiä: sivistyneitä, sivistymättömiä, avarakatseisia, tiukkapipoja, rikkaita, köyhiä ja ihan taviksia. Veikkaan, ettei ap mikään akateeminen olekaan, jos ei kykene edes tämäntason analyysiin.

Mitäs muuten voin jatkossa pukea lapselleni, jotten olisi (apua!) juntti? POP on siis junttien amitsujen merkki (joilla toisaalta on varmaan pikkaisen ylimääräistä, jolla ostaa kalliihkoja perusvaatteita), joku täällä parjasi Ticketiä (en muista mikä siitä oli johtopäätöksenä), Metsola ja Marimekko on AV-äitien mukaan vanhoillislestisten heiniä, Lindex nyt sitten onkin prolejen köyhäilyä.

Onneksi tulee kesä ja lapsi voi juosta vaippasiltaan, niin ei tarvitse vaivata päätänsä näillä merkkiasioilla!

Vierailija
6/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tehty leikkiville lapsille ilman turhia muotihärpäkkeitä

- kestäviä, pestäviä, laadukkaita

- löytyy myös ekopuuvillaisia ja kierrätysmateriaalivaatteita

- suuri osa vaatteista valmistettu Euroopassa

- hinta-laatusuhde on hyvä (vrt. Marimekko ja esim. Bobon luokattoman huonolaatuiset, kalliit merkkivaatteet)

Olen akateeminen, ympäristöstäni väittävä ihminen.

Vierailija
7/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti juuri luomupuuvillamalliston vaatteita.

Tosin jatkossa ei enää niin paljon, koska popin vaatteet eivät todellakaan ole enää euroopassa valmistettuja (ennenhän luomupuuvillaiset valmistettiin pääosin liettuassa) vaan niissäkin on valmistusmaa kiina.

Suosin ekologisia valintoja ja olen akateeminen :)

Vierailija
8/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsellani on paljon POP:n vaatteita.

Ostan POP:n vaatteita, koska ne ovat iloisen värisiä, kuosit ovat hauskoja ja kankaat kestäviä ja laadukkaita.

POP:n vaatteet ovat lapsellisia vaatteita, jotka huokuvat viatonta iloista lapsuutta ja ne on tehty lapsen näkökulmasta eli niissä on helppo leikkiä, kiipeillä ja olla.

Sellaisia haluan oman tyttöni käyttävän enkä mitään pikkupimun vaatteita, joita monet ketjut myyvät.

Akateemisuudella tässä valinnassa ei siis ole mitään merkitystä.

Vierailija
9/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö.

Meillä ihan selvästi varakkaammat ihmiset noita ostelevat. Taidat nyt yrittää jotenkin lytätä omassa epävarmuudessasi. Tosi säälittävää jostain merkistä tällasta yrittää. :D

Vierailija
10/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää, enkä siksi osta. Myös me&i-vaatteet on mun silmiin ihan kamalan rumia, samoin jotkut Metsolat ja mitä näitä nyt onkaan.

Ylipäätään en oikein ymmärrä tätä aihetta, meillä ostetaan suuri osa vaatteista jostain tavisketjuliikkeistä, vaikka ois meillä varaa ostaa kalliimpiakin vaatteita. En vain oikein ymmärrä, että miksi pitäisi, kun nuo edukkaammatkin on ihan hyviä ja mun silmään nätimpiäkin. Siksi, että muut näkis, ettei olla ihan kaikkein köyhimpiä?

Vierailija
11/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää, enkä siksi osta. Myös me&i-vaatteet on mun silmiin ihan kamalan rumia, samoin jotkut Metsolat ja mitä näitä nyt onkaan.

Ylipäätään en oikein ymmärrä tätä aihetta, meillä ostetaan suuri osa vaatteista jostain tavisketjuliikkeistä, vaikka ois meillä varaa ostaa kalliimpiakin vaatteita. En vain oikein ymmärrä, että miksi pitäisi, kun nuo edukkaammatkin on ihan hyviä ja mun silmään nätimpiäkin. Siksi, että muut näkis, ettei olla ihan kaikkein köyhimpiä?

Vierailija
12/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain juntit käyttävät pop:n vaatteita. Itse vaikutatkin todella sivistyneeltä ap.

Vierailija
13/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. Aika moni provosoitui ihan kympillä.

T: Provokki

Vierailija
14/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on provo, mutta kummallisen suuria tunteita saavat aikaan. Oliskohan aika laittaa netti kiinni ja tehdä jotain todellista?

Osa POPin vaatteista on hyviä ja kestäviä perusvaatteita, itse ostin esikoiselle myös farkkuja koska löytyi kapeita ja kuminauhakiristyksellä. Kuoritakit jne ovat kiertäneet koko ulkoilevan ja liikkuvan katraan (3 poikaa) läpi ja myyty vielä kirppiksellä pois. Iloisen väriset kuosivaatteet jää meiltä kauppaan eikä kyse ole edes hinnasta. Ei vaan miellytä.

Perheessä molemmat vanhemmat akateemisissa ja varsin hyvin palkatuissa töissä. Siten löytyy myös järkeä ostaa lasten, nuorten ja omat vapaa-ajan vaatteet ihan H&M jne ketjuista alkaen. Jokaisesta ketjusta löytyy laadukkaitakin vaatteita - ja sitten ihan uskomattoman huonolaatusta ryysyä: ei auta vaikka ostaisi kaikki vaatteet Stockalta, sielläkin on omat halpismerkit joiden laatu on surkeaa, vaatteet ei kestä käyttöä eikä pesua.

Ihan näin kuriositeettina: mikä ihmeen M&i ???