Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
RIP Erkki Toivanen, ei tunnu Ellun synttäriselostukset samalta ilman sinun karsimaasi.
04.06.2012 |
Ja sitä huikeaa tietomäärää minkä meille katsojille ujutit siinä lempeän selostuksesi ohessa sillä pehmeällä äänelläsi.
Kommentit (2)
Erkki edusti jatkuvuutta ja pysyvyyttä, luotettavuutta ja kauneutta, esitti jopa Dianan kuolemaan liittyvät spekulaatiot niin taidolla, ettei kukaan voinut niistä pahastua.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tunnen ihan samoin.