Lue keskustelun säännöt.
Mä en halua enää syödä
03.06.2012 |
mulle tulee siitä paha olo. Painokin putoaisi 20 kiloo. Jos syön, istun vessassa seuraavan tunnin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
parempi olo on varmasti sinullekin mahdollista - toivoa on :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4