Lue keskustelun säännöt.
Onko sulla kotona sellaista tilaa, jossa saat rauhassa
03.06.2012 |
peilin edessä sovitella vaatteita ja valita erilaisia asukokonaisuuksia? Kaipaatko edes sellaista?
Kommentit (2)
Eteisessä on ainoa kokovartalopeili ja jos lapset ei ole kotona, saan tehdä sovituksia rauhassa. Oikeastaan voi kyllä omaan makkariin hommata myös ison peilin näin tarkemmin ajatellen... Kiitos ideasta siis!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Omassa makuuhuoneessa voin sitä tehdä. Poikani saattaa tosin joskus tulla esittämään omia lausuntojaan, mutta enemmänkin mukavasti.