Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä sinusta tuntuisi tässä tilanteessa? Mieheni yrityksen talous on

Vierailija
03.06.2012 |

vaakalaudalla. Mies on tosi stressaantunut, tietysti, ja minä yritän tukea häntä parhaani mukaan; kannustan, valan uskoa ja yritän muutenkin auttaa. Mies ei jaksa nyt huomioida minua.

Eilen hän joi illalla pari olutta ja oli taas tosi ahdistunut, vähän itkuinenkin. Minä tsemppasin, kuuntelin ja taas valoin uskoa. Koitin saada ajatukset muualle ja houkuttelin häntä petiinkin yhtä aikaa. Mies on sanonut, että seksin aikana hän ei ajattele muuta ja hän saa siitä paljon voimaa. Se ei ole siis ongelma meille.

Myöhään illalla mies kuitenkin puki päivävaatteet, lähti ulos ja palasi kahden jälkeen yöllä, kännissä. Oli ollut paikallisessa baarissa. Näin on käynyt ennenkin. Käskin miehen sohvalle nukkumaan, koska hän kuorsaa juoneena kuin sika.

En päästänyt häntä aamullakaan viereeni, koska olin loukkaantunut taas hylätyksi tulemisesta. Mies avautuu minulle ja jättää sitten yksin. Siitä mies taas loukkaantui ja sanoi, että minun on niin helppo käskeä hänet pois vuoteesta. Sanoin, että niin on, koska hän ei arvosta minua pätkääkään. Tällaista meillä on liian usein.

Ymmärrätkö minua, miksi olen surullinen ja loukkaantunut? Vai pitäisikö minun tulea miestä ja sietää hänen käytöstään loppuun asti, koska hänellä on nyt kriisi (jonka lopputuloksesta ei vielä tiedä)? Miten neuvoisit minua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää heittää mies sohvalle nukkumaan! Hän tarvitsee nyt KAIKEN tukesi. Laita oma loukkaantuneisuutesi ja pikkusieluisuutesi nyt syrjään. Käyttäydyt kuin pikkulapsi.

Vierailija
22/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jaksat tukea miestä ja jos alkaa kovasti käymään oman sielun päälle niin kai sinulla joku ystävä on joka voi olla sinun tukena? Netistä kun ei hirveästi heru sympatiaa... Tsemppiä kuitenkin minun puolesta teille molemmille, kyllä asiat tuppaa järjestymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sellaista ystävää, jolle voisin kertoa tällaisia asioita. Talous- ja parisuhdeasiat ovat sellaisia, joita me emme puhu muille, enkä nytkään uskaltaisi. Olen siis tämän asian kanssa yksin.

ap

että jaksat tukea miestä ja jos alkaa kovasti käymään oman sielun päälle niin kai sinulla joku ystävä on joka voi olla sinun tukena? Netistä kun ei hirveästi heru sympatiaa... Tsemppiä kuitenkin minun puolesta teille molemmille, kyllä asiat tuppaa järjestymään.

Vierailija
24/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tosi erilaisia ja niin itsekkäitä. Heillä on vain heidän maailmansa sekä uraylpeys!!! Kun se horjuu on se kaikkien ykkösasia perheessä.

Ehkä sinun ei kannata tukea liikaa, koska tuot tunteei vain taakaksi tuohon tilanteeseen. Ja kyllä kuorsaaja joutaa sohvalle etenkin kännikäinen.

Pidä ap nyt tunteesi kurissa ja järki päässä. Sinähän et voi asialle mitään ja se tulee mikä tulee. Ehkäpä arvosi vielä huomataan!